quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:15 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik heb een bug gevonden jaap stam zit nog bij AjaxZijn ze echt zo dom bij SI?
wie heeft ze er voor jou allemaal ingejast dan?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:17 schreef Wurdsje het volgende:
Lekker snel kampioen geworden met PSV.. volgens mij nog nooit zo snel kampioen geweest..
[ afbeelding ]
Farfan (24), Ääritalo (13) en Piatti (10) zijn mijn topscorers.. daarna komt Koevermans met slechts 5...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:26 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
wie heeft ze er voor jou allemaal ingejast dan?
Ekdahl uit Zweden 17 of 18 jaar.. leuk talentje..quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:08 schreef andre347 het volgende:
Wie weet nog een goeie mc/amc voor Cambuur, 75K te besteden
hmm voordat bedrag heb ik voormezelf alleen een leuke spits kunnen vinden caccavallo.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:08 schreef andre347 het volgende:
Wie weet nog een goeie mc/amc voor Cambuur, 75K te besteden
Kon ik zo benaderen, maar is nog niet Cambuur-Basis waardigquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:14 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Ekdahl uit Zweden 17 of 18 jaar.. leuk talentje..
Bedankt maar zijn allemaal een beetje te duur.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:15 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
hmm voordat bedrag heb ik voormezelf alleen een leuke spits kunnen vinden caccavallo.
En Kashiev doet het bij mij heel goed, maar ja, in fm2007 had ik hem ook voor 40 miljoen verkocht aan RMadrid lol
Wat te denken van Restrepo?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:19 schreef andre347 het volgende:
[..]
Bedankt maar zijn allemaal een beetje te duur.![]()
uhm, hangt af tegen wie ik moet, en welke spelers ik hebquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:39 schreef Zinton het volgende:
Welke formatie spelen jullie altijd? Ik 4-4-2 Diamond, maar ik heb het gevoel dat dat niet altijd de juiste is...
Suggesties?
Heb een bod uitgebracht, heb die Zweedse jonge ook al gehaald. De supporters waren erg blij met hemquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:32 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Wat te denken van Restrepo?
Die heb ik gekocht voor 35k in het begin van het seizoen.
Basisspeler bij mijn elftal in grunn
Restrepo heeft bij mij 10 doelpunten en 12 assists gegeven in 28 wedstrijden, als rechtsbuiten, en staat 3e in de hoogst gemiddelde ranking van spelers in de competitiequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:43 schreef andre347 het volgende:
[..]
Heb een bod uitgebracht, heb die Zweedse jonge ook al gehaald. De supporters waren erg blij met hem. Ik had nog maar 13K maar met een paar omwegen moeten ze het wel accepteren.
hier heb ik een restrepo(voorhoede ergens) van anderhalf miljoen en 1tje van 8k(linksback).quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:47 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Restrepo heeft bij mij 10 doelpunten en 12 assists gegeven in 28 wedstrijden, als rechtsbuiten, en staat 3e in de hoogst gemiddelde ranking van spelers in de competitie![]()
En dat voor luttele 35k![]()
Die restrepo die ik in het begin heb gekocht was 35k en is nu net geen 1.5 miljoenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:55 schreef VlaDje het volgende:
[..]
hier heb ik een restrepo(voorhoede ergens) van anderhalf miljoen en 1tje van 8k(linksback).
ik denk niet dat Cambuur anderhalf miljoen te besteden heeft voor die voorhoedespeler
ok chill. niet inm ijn spelquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:59 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Die restrepo die ik in het begin heb gekocht was 35k en is nu net geen 1.5 miljoen![]()
Volledige naam, Oscar Restrepo
ach.. nou ja ik heb em bij PSV ook in mn reserves voetballen en ik heb Titov als zn Tutor aangesteld.. vond ie wel erg leuk..quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:17 schreef andre347 het volgende:
[..]
Kon ik zo benaderen, maar is nog niet Cambuur-Basis waardig
dat lijkt me wel, een versterkte invloed op de stats voor de jongelingquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:50 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
ach.. nou ja ik heb em bij PSV ook in mn reserves voetballen en ik heb Titov als zn Tutor aangesteld.. vond ie wel erg leuk..
maar wat ik me nou afvraag:
"wat voor nut heeft dat tutor gebeuren nou eigenlijk?"
Gomes is nu tutor van Cassiķ en die Cassiķ was eerst unhappy en nu enorm happy, dus dat is al een voordeel.. maar heeft het nog invloed op zn stats of zo?
Ach, ik heb al eens het nieuwsbericht gehad dat Robben wegwilde bij Real Madrid omdat hij naar een grotere club wilde.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:11 schreef sitting_elfling het volgende:
Pfft, nadat ik in mn eerste seizoen de treble heb gepakt, uefa/beker/competitie, beginnen de spelers ineens te zeiken, ja ik wil weg .. ik wil prijzen winnen ..
LOL!
Jim Goodwin bij mijn Scunthorpe game had er ook een handje van, was het niet 2x geel dan maar direct roodquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:47 schreef m0ri het volgende:
Hmmm,
Perrotta: 7 gespeeld (4 invalbeurten, 3x gewisseld) : 3 rode en 2 gele kaarten.
Iemand die me dat nadoet/overtreft?
beta-patchquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:59 schreef nicomart het volgende:
is er al een patch?
Staat gewoon in het boekje dat je erbij krijgt als je hem koopt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:53 schreef Zinton het volgende:
Hoe activeer je dat tutorgebeuren eigenlijk? Ik wil dit ook doen maar kom het nergens tegen
wie heeft een foute download dan?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:13 schreef Rumille het volgende:
Ik heb de goede downloadGeen San Marino op het EK
Gaat best lekker al heb ik echt focking moeite met Groningen. Win met 3-0 van Real Madrid, 4-1 van PSV en 5-1 van Heerenveen maar Groningen... nee hoor.
Muahahahaha, 1e seizoen met groningen met fm2008 de treble gepakt. Uefa/beker en kampioenschap!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:13 schreef Rumille het volgende:
Gaat best lekker al heb ik echt focking moeite met Groningen. Win met 3-0 van Real Madrid, 4-1 van PSV en 5-1 van Heerenveen maar Groningen... nee hoor.
maak er een quattro vanquote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:10 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Muahahahaha, 1e seizoen met groningen met fm2008 de treble gepakt. Uefa/beker en kampioenschap!![]()
Er is een downloadversie (van de demo?) waarin je bij het EK (of WK?) de teams die onderaan in de groepen voor de kwalificatie eindigen op het EK verschijnen, in plaats van de nummers 1 en 2.. Dit heeft SI gedaan tegen het illegaal downloaden etc.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:22 schreef VlaDje het volgende:
maar hoezo foute download?
oei, dan moet ik maar ff zien als ik thuis ben vanmiddag...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:28 schreef donroyco het volgende:
[..]
Er is een downloadversie (van de demo?) waarin je bij het EK (of WK?) de teams die onderaan in de groepen voor de kwalificatie eindigen op het EK verschijnen, in plaats van de nummers 1 en 2.. Dit heeft SI gedaan tegen het illegaal downloaden etc.
Lekker boeiend zoiets. Interlandvoetbal heb ik nog nooit wat meegedaan in FM.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:28 schreef donroyco het volgende:
[..]
Er is een downloadversie (van de demo?) waarin je bij het EK (of WK?) de teams die onderaan in de groepen voor de kwalificatie eindigen op het EK verschijnen, in plaats van de nummers 1 en 2.. Dit heeft SI gedaan tegen het illegaal downloaden etc.
toch zie ik liever dat mijn brazilianen een WK winnen dan mijn senegalezenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Lekker boeiend zoiets. Interlandvoetbal heb ik nog nooit wat meegedaan in FM.
Volgens mij is het niet alleen in het interlandvoetbal, maar ook bijvoorbeeld in de CL-poules. En dan is het toch minder cool.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Lekker boeiend zoiets. Interlandvoetbal heb ik nog nooit wat meegedaan in FM.
kan je me aub ff een linkje PMen? just in case?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:13 schreef Rumille het volgende:
hmmz ik zal dat eens even testen.. ben toch al kampioen.. alhoewel ik eigenlijk wel het liefst ongeslagen kampioen wordt..quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:21 schreef druide het volgende:
Ik heb zojuist ontdekt dat je voor mooi combinatiespel niemand of bijna niemand met d bal moet laten lopen. Alleen als een speler echt de ruimte en de klasse heeft, moet je voor met de bal lopen voor gevarieerd kiezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |