quote:
welk oud zeer, jij bent amper mod, man

denk je nu echt dat die paar aanvarinkjes met je in NWS genoeg zijn om wraak te willen op jou

kom nu toch, ik heb zo vaak aanvaringen met users in heftige discussies, en wel vaker met dezelfde figuren en wel langer dan ik ze met jou heb, ik kom je pas tegen sinds je mod bent, daarvoor zag ik je niet echt, in POL kom ik amper, en in C& H helemaal niet, ms per ongeluk een keer.
jij zit sinds je mod bent vooral in NWS en nauwelijks in C&H als ik zo eens naar je posthistorie kijk, dus daarom kom ik je nu ineens tegen en bots ik ms met jou, maar ook met SCH, en moussie, en weetikveelwie nog meer, het zijn er veel

ik heb geen oude vetes, geen oud zeer met jou, daarvoor ben jij te kort mod, en oud zeer zit sowieso niet in mijn aard, schat, hoe graag jij dat ook wil doen voorkomen, ik ben fel in discussies,, maar het ook zo weer vergeten, dus zeik niet, probeer de zaken niet te verdraaien, speel niet zo de vermoorde onschuld, je hebt iets geprobeerd, een aantal hebben je door, en dat bevalt je niet, en nu gooi je het maar op 'hetze' of 'oud zeer' en hoop je dat het blijft hangen bij de lurkers, door het maar te herhalen 'milagro heeft iets tegen me, daarom doet ze dit allemaal'
je hebt je collega's al overtuigd, dus nog effe volhouden krijg je ms de rest ook nog mee, succes, schat, en hou 'm warm, hè, met koud weer krimpt-ie zo
[i]"you left me standing here,
a long long time ago"[/i]