Iemand met een ing. titel komt dan ook van een hbo af...quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:54 schreef klc12 het volgende:
...
Zij heeft me wel verteld dat het niet zoveel utimaakt of je veel of weinig gestudeerd heeft. Zij vertelde me ook dat ze ook mensen aannaam met titels als ing. en dr. en dat die mensen vaak slechter presteerden dan mensen met een HBO opleiding. Het enige wat belangrijk is dat je je mond durft open te doen bij vergaderingen en dat je slim en gedreven bent, dat is wat zij zei.
...
Iddquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:10 schreef vanOekelen het volgende:
[..]
Iemand met een ing. titel komt dan ook van een hbo af...![]()
Dat lijkt me toch niet waarquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Moraal van dit topic, je kan beter HBO dan WO gaan doen want die WO'ers krijgen toch alleen maar theorie.
Ligt eraan hoor, die grote voorsprong bij jur. opleidingen. Kijk, wil je een toga beroep uitoefenen, dan zal je met enkel een HBO diploma weinig kunnen uitrichten, daar is immers een WO diploma voor nodig.quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:26 schreef existenz het volgende:
WO heb je alleen bij specifieke studies (en/of uni's) een echt grote voorsprong. Denk hierbij bijvoorbeeld aan juridische opleidingen. Bij de rest valt dat wel mee, maar je hebt wel een voorsprong...
Het was ook sarcastisch natuurlijk, ben zelf met een master bezig na HBOquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:41 schreef Paramnesia het volgende:
Dat lijkt me toch niet waar_!
Was het maar zo simpel.
o ja oeps, ik bedoelde ir.quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:10 schreef vanOekelen het volgende:
[..]
Iemand met een ing. titel komt dan ook van een hbo af...![]()
ik heb niet precies gevraagd wat voor cursus, als ik haar weer zie zal ik het vragen.quote:
nee geen MBA, dat heeft zij zelf gezegd. Bovendien moet je al een universitaire studie hebben gedaan om MBA te doen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het was ook sarcastisch natuurlijk, ben zelf met een master bezig na HBO.
Die vriendin heeft misschien wel haar MBA gehaald op nijenrode, TS definieert dat als 'cursus'.
en heb je het afgemaakt? hoelang duurde het?quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:06 schreef Lady_Like het volgende:
Ik heb beide gedaan, hbo (heao-MER ook) basis met stages, en vervolgens een theoretische verdieping op de uni (Financieel management). Voor mij persoonlijk erg nuttig, omdat je net even iets meer gezien hebt dan alleen een HBO'er óf academicus.
wat een onzin man, je kan zelf carriere maken zonder opleiding, groot deel ligt bij je persoonlijkheid / motivatie / inzet etcquote:Op zondag 28 oktober 2007 17:56 schreef Bananenman het volgende:
Kan zijn, maar de mensen met de echte topfuncties zijn altijd WO'ers. Die vriendin van je moeder is de uitzondering op de regel dan.
Hahaha, wat een gigantische BULLSHIT.quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:56 schreef Bananenman het volgende:
Kan zijn, maar de mensen met de echte topfuncties zijn altijd WO'ers. Die vriendin van je moeder is de uitzondering op de regel dan.
Neuh, ze praten alleen iets harder en langzamer tegen je, met soms wat gebaren tussendoor.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:54 schreef klc12 het volgende:
Alleen nu rest mij de vraag of het nou echt ZO een verschil maakt om hoog in het bedrijfsleven te komen, of je nou WO of HBO hebt gedaan.
thanks!
Oh jee, nu krijg ik boze HBO'ers op m'n dak.quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:45 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Hahaha, wat een gigantische BULLSHIT.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |