Whehe, ik wou het niet zeggenquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:46 schreef Shark.Bait het volgende:
Ze doet haar ondertitel eer aan [afbeelding]
Doekje nodig? Of een laken?quote:
whehehe LOLquote:
Zo zie je maar weer dat mensen de wedstijd "je beste vakantiefoto" heel raar gaan interpreteren. (beste vakantiefoto, niet meest-vakantie-gevoel-oproepende-foto )quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:16 schreef _Kaatje_ het volgende:
Moeilijk hoor... Wat een vakantiegevoel oproept vind ik toch persoonlijk. Gelukkig mag ik dat uiten met mijn eigen top 5!
Toch kan er een overlap inzitten, zoals de foto van spuuglokje.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:20 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat mensen de wedstijd "je beste vakantiefoto" heel raar gaan interpreteren. (beste vakantiefoto, niet meest-vakantie-gevoel-oproepende-foto )
Misschien volgende maand een handleiding erbij maken "wat was het onderwerp ook al weer?"
Ik vind het verschil tussen die twee eigenlijk niet zo fundamenteel. En ik vind het dus zeker geen rare interpretatie. Eerder een interpretatie met enig besef van de achterliggende psychologische mechanismen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:20 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat mensen de wedstijd "je beste vakantiefoto" heel raar gaan interpreteren. (beste vakantiefoto, niet meest-vakantie-gevoel-oproepende-foto )
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:50 schreef pauld het volgende:
het maakt mij helemaal niks uit. Zolang ik maar win.
zegt de man die in zijn jeugd die bij iedere wedstrijd altijd vierde werd... *keeps fingers crossed*
Om toch maar wat zinnigs te zeggen: ik ben het wel met Shark eens. De titel maakt het lastig. Wellicht dat een titel als 'vakantie' het een stuk makkelijker maakt. Daarmee móet je iets gerelateerds aan vakantie uitbeelden, maar dat kan ook met je eigen beste vakantiefoto of met een klein jongetje die blij de school uitrent....quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:38 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik vind het verschil tussen die twee eigenlijk niet zo fundamenteel. En ik vind het dus zeker geen rare interpretatie. Eerder een interpretatie met enig besef van de achterliggende psychologische mechanismen.
Ik heb het onderwerp toen ingestuurd in de hoop dat er meer FOKkertjes foto's zouden opsturen naar de wedstrijdleiding om mee te doen-want iedereen heeft wel een vakantiefoto waar ie trots op is- en zo meer mensen naar FOT te "lokken".quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:38 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik vind het verschil tussen die twee eigenlijk niet zo fundamenteel. En ik vind het dus zeker geen rare interpretatie. Eerder een interpretatie met enig besef van de achterliggende psychologische mechanismen.
Dan is de vraag... Ben je er tevreden met het effect?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:21 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik heb het onderwerp toen ingestuurd in de hoop dat er meer FOKkertjes foto's zouden opsturen naar de wedstrijdleiding om mee te doen-want iedereen heeft wel een vakantiefoto waar ie trots op is- en zo meer mensen naar FOT te "lokken".
Dat is de achterliggende (psychologische) gedachte.
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:33 schreef pauld het volgende:
yoehoee!!!!!
![]()
![]()
![]()
Allen hartelijk dank! Voel me zeer vereerd in dit bijzondere rijtje te staan. Had niet verwacht dat ik zo ver zou komen. Dit is ook echt totaal onverwacht. Ik wil desondanks even een aantal mensen kort bedanken: mijn baas voor het vrijgeven, mijn baas voor het financieren van mijn vakantie, de gids voor het vinden van de weg in die grote zandbak, de chauffeur van het busje die zonder handrem en remvloeistof toch de bergen in durfde, de wilde kat die aan mijn slippers vrat zodat ik daarna niet meer in slaap kan komen, de zon voor het opkomen achter die ene duin, de kameel (fatima) waar ik de heenweg opzat, de kameel waar ik de terugweg op zat (john doe), meneer nikon, meneer sigma, meneer adobe, meneer apple, meneer SD, meneer acer, meneer BiC (niet dat hij iets te maken heeft met deze foto, maar ik vind zulke fijne pennen) de kenianen die ik onderweg tegenkwam, de nomaden voor het eten, de bovenstebeste kameel met de sulligste blik ter wereld, de 1.325.325.847.654.523.654.688.334.573 zandkorrels rechtsachter op de foto, de melige bui waar ik nu in zit en die niks heeft te maken met het winnen van deze prijs, uiteraard mezelf voor het indrukken van het knopje en de mensen die hebben gestemd.
Allen dank!
Ik heb de neiging om even terug te bijten, ik vind je opmerking niet zo vriendelijk. Ik heb meer verstandelijke vermogens dan een wedstrijdtitel niet 2 tellen te kunnen onthouden.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:20 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Misschien volgende maand een handleiding erbij maken "wat was het onderwerp ook al weer?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |