een voorwerp dat zwart wit is fotograferen is ook zwart wit fotografiequote:Op vrijdag 2 november 2007 12:39 schreef Sugar het volgende:
Hmmm, zie nu dat er staat 'zwartwitfotografie'. Dat laat al heel wat minder ruimte.
Ik vind het allemaal best maar dit soort vragen gaan toch komen , dus was ik zo lief om het gelijk aan te kaartenquote:Op vrijdag 2 november 2007 12:37 schreef Sugar het volgende:
Ik mag hopen dat het gewoon zo breed blijft, Ymke.Dat is toch juist leuk aan die titel?
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 2 november 2007 13:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben al bezig geweest.
[ afbeelding ]
Alleen nu ik zo zit te kijken was het wellicht beter geweest als wit op de voorgrond zat.
Dat is bij mij bruin witquote:Op vrijdag 2 november 2007 13:06 schreef ..bennie het volgende:
Wat betreft de discussie zw wat mag wel, wat mag niet. Zou dit mogen?
[ afbeelding ]
Maar is die foto bij jou zwart wit? Bij mij lijkt het echt bruin wit op mn monitor.quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:13 schreef ..bennie het volgende:
Als ik me goed herinner is het gezicht met geel, de snoet van het hondje z/w de achtergrond met rood en het lijf van het hondje en de jas met bruin bijgewerkt, met wel allemaal met slechts gebruik te maken van de z/w conversietool van PS.
Wellicht een zwart/wit monitor proberen?quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:15 schreef Ymke het volgende:
[..]
Maar is die foto bij jou zwart wit? Bij mij lijkt het echt bruin wit op mn monitor.
Duotone <> zwart/wit. Dus lijkt me niet. Duotone kan ook blauw wit oid zijn namelijk.quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:15 schreef Re het volgende:
duotoon lijkt me toch ook wel mogen hoor...
mja bruin-wit mag dan niet... en sepia, die wel?quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:11 schreef freud het volgende:
[..]
Duotone <> zwart/wit. Dus lijkt me niet. Duotone kan ook blauw wit oid zijn namelijk.
MODje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |