quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:56 schreef Dagonet het volgende:
Mededeling mbt Dya
Nadat ons ter ore is gekomen dat Dya gepoogd heeft de uitslag te manipuleren is er door de FA groep besloten Dya voor een periode van zes komende wedstrijden uit te sluiten van mededinging. Het postgehalte is niet dusdanig dat wij van mening zijn dat een ban effect zal hebben. Vandaar dat besloten is tot deze sanctie.
Het is jammer dat in een wedstrijd met zo'n open karakter, qua meedoen als qua stemmen, iemand het toch nodig vond om naar een kloon te grijpen en we hopen dat het vertrouwen in de wedstrijd hiermee niet al te veel beschadigd is.
De eerstkomende zes maanden is Dya dus geband van mededinging in deze wedstrijd.
Kijk eens aan, 30 extra pixels kado.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:16 schreef Yoni het volgende:Resize je foto tot maximaal 610 pixels breed inclusief rand.
ja, daarom...archiefquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:19 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
je hebt nu toch vakantie, leef je uit!
Ja, ik was in een goede buiquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:22 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Kijk eens aan, 30 extra pixels kado.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:23 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ja, ik was in een goede buiLief he van mij
Ik ga vanaf zaterdag op herhaling naar Amerikaquote:
als je je foto inzend kan je er een link bij geven naar groter formaatquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:19 schreef Icicle het volgende:
Misschien is dit al eens vaker ter sprake gekomen, maar ik vond het jammer dat een staande foto zoveel groter mocht worden ingezonden dan een liggende. Op groot formaat hebben foto's toch vaak meer zeggingskracht. Is het misschien een idee om de max. breedte/ hoogte van een foto te beperken tot 610px?
En begrijp ik nu goed dat een foto ook uit het archief mag komen? Ben dit jaar niet op vakantie geweest
Nee, da's nog nooit ter sprake gekomen, maar daar heb je wel een punt imoquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:19 schreef Icicle het volgende:
Misschien is dit al eens vaker ter sprake gekomen, maar ik vond het jammer dat een staande foto zoveel groter mocht worden ingezonden dan een liggende. Op groot formaat hebben foto's toch vaak meer zeggingskracht. Is het misschien een idee om de max. breedte/ hoogte van een foto te beperken tot 610px?
En begrijp ik nu goed dat een foto ook uit het archief mag komen? Ben dit jaar niet op vakantie geweest
kan dat nog steeds dan? ik zag die optie niet meer bij de wedstrijd regels nl...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:28 schreef Kamermans het volgende:
als je je foto inzend kan je er een link bij geven naar groter formaat
Wat een kleurige foto zegquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:44 schreef Sugar het volgende:
Misschien wordt het deze, maar ik ben hartstikke groen dus wie me wil waarschuwen mag.![]()
[afbeelding]
Nou. Heel simpelquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:54 schreef Sugar het volgende:
Euhm, PdeHoog, wat bedoel je? Het is een kleurenfoto, ja.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |