Beterschap ouwe pinguinquote:Op zondag 28 oktober 2007 17:32 schreef Pheno het volgende:
Ach, een pinguinverhaal zonder happy end kan niet he
Japan was freaking cool.quote:
Hime met chocola en slagroom?quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:39 schreef AirwiN het volgende:
Damn, dat was wel het lekkerste chocoladegerecht dat ik ooit op heb...![]()
Ik wist het wel, anders zou ik e rniet heen gaan. Moeilijk om iets aan te wijzen als het leukst. Ik was eigenlijk het meest verbaasd over de mensen. Zo aardig, eerlijk en niet chaotisch. Even afgezien van hun werkstressquote:Op zondag 28 oktober 2007 17:40 schreef Hime het volgende:
[..]
I told you so
Wat vond jet het leukst?
Afgezien van de slagroom...quote:
Pheno had het toch echt over een kroketquote:
tip voor de volgende keer dan maar weerquote:
Ik ben erg benieuwd naar jullie foto'squote:Op zondag 28 oktober 2007 17:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wist het wel, anders zou ik e rniet heen gaan. Moeilijk om iets aan te wijzen als het leukst. Ik was eigenlijk het meest verbaasd over de mensen. Zo aardig, eerlijk en niet chaotisch. Even afgezien van hun werkstress
Yoyoghipark, disneyland, de tokyo game beurs, hiroshima, de shinkansen. De perfectie wat ze nastreven. Delogica hoe het allemaal werkt. Nee, cool land, we gaan ook zeker een keer terug. We zijn nu bezig met het inscannen van van alles en nog wat. De fotos zijn bijna nu doorgeworsteld.
Neuh, dat zou zonde zijn van de natuurlijke smaak van Hime en de chocola...quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
tip voor de volgende keer dan maar weer
quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
muziek maak je niet met laptops of andere meuk maar met dingen als gitaren, drums, bas etc
Leef je uit, als het dan toch zo makkelijk is. Niet dat ik nou direct een hoge pet op heb van de "we hebben een jaren 80 popsample en een beat"-producers, maar wat ze doen afdoen als "met een paar drukken op de knop kan iedereen dat" is veel, veel te kort door de bocht.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
improviseren op een laptop kan jan met de pet ook
Ik heb het vroeger op mijn oude MSX wel eens zelf geprobeerd, muziek maken. Man, wat een bagger kwam daaruit zegquote:Op zondag 28 oktober 2007 18:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
[..]
Leef je uit, als het dan toch zo makkelijk is. Niet dat ik nou direct een hoge pet op heb van de "we hebben een jaren 80 popsample en een beat"-producers, maar wat ze doen afdoen als "met een paar drukken op de knop kan iedereen dat" is veel, veel te kort door de bocht.
Ik zou het maar irritant vinden als één of andere hansworst me goedenochtend zou toewensen als ik met de roltrap het metrostation verlaat.quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:05 schreef Hime het volgende:
dat er in elke winkel of bovenaan elke roltrap in een winkel een mannetje/vrouwtje staat die als enige taak heeft jou te begroeten
quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:35 schreef Litpho het volgende:
Leef je uit, als het dan toch zo makkelijk is. Niet dat ik nou direct een hoge pet op heb van de "we hebben een jaren 80 popsample en een beat"-producers, maar wat ze doen afdoen als "met een paar drukken op de knop kan iedereen dat" is veel, veel te kort door de bocht.
Dat zou wel verklaren waarom je niet op of om keek toen ik naar je zwaaide toen wij laatst in dezelfde tram zaten...quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zou het maar irritant vinden als één of andere hansworst me goedenochtend zou toewensen als ik met de roltrap het metrostation verlaat.![]()
Dat laatste natuurlijk. En om dit te maken heeft hij programma's om dit mooi te printenquote:
Als je bovenaan de trap had gestaan zou ik je vast en zeker gezien hebben.quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zou wel verklaren waarom je niet op of om keek toen ik naar je zwaaide toen wij laatst in dezelfde tram zaten...![]()
Je zou ook es positief reageren op muziek die ik waardeer...quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat laatste natuurlijk. En om dit te maken heeft hij programma's om dit mooi te printen.
(damn, dit is ook best ziek
Gelukkig ben jij je tijd ook ver vooruit...quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:19 schreef TwistedDarling het volgende:
Laat ze maar lekker kletsen Airwin.
Ho! Ik ben nergens negatief. Zo moet je dat niet opvatten. Het ziet alleen zwart voor mijn ogen met de muzieknotenquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je zou ook es positief reageren op muziek die ik waardeer...
Overigens vandaag wel nog heerlijk genoten van het Radiohead concert waar wij beiden aanwezig waren...
quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik zet net Radiohead aan. Of althans, hij komt net voorbij in m'n playlist
.
Ik plaag je maar...quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ho! Ik ben nergens negatief. Zo moet je dat niet opvatten. Het ziet alleen zwart voor mijn ogen met de muzieknoten. En ik dacht dat The Black Page van Zappa al erg was...
Ik ga verder niet oordelen erover omdat ik Aphex Twin niet ken.
We hebben je goed opgevoed zie ik alweer.quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik zet net Radiohead aan. Of althans, hij komt net voorbij in m'n playlist
.
Zou ze meegaan als Radiohead in 2008 weer gaat touren?quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:27 schreef Q. het volgende:
[..]
We hebben je goed opgevoed zie ik alweer.
Vast wel.quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou ze meegaan als Radiohead in 2008 weer gaat touren?
Niks tegen KT Tunstall, maar er is natuurlijk maar één KT Bandquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:37 schreef MNR het volgende:
Muziek, zoals muziek bedoeld is: vocals, ritme and een heerlijk scherp randje! (2de versie begint op 50 secs)
KT Band? Tell me, tell me, nu ben ik benieuwd!quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:38 schreef Litpho het volgende:
Niks tegen KT Tunstall, maar er is natuurlijk maar één KT Band.
Geraniums, water....quote:en de Jackson 5 vind ik over het algemeen, ook in covers, hopeloos gedateerd klinken
Ik word inmiddels wel een beetje moe van die 'bouw je eigen nummer hier op met continu herhalende sampletjes' techniek van d'r. Verder aardig, maar niet bijzonder...quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:37 schreef MNR het volgende:
Muziek, zoals muziek bedoeld is: vocals, ritme and een heerlijk scherp randje! (2de versie begint op 50 secs)
Het kan nog veel erger.quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:47 schreef mrbox het volgende:
Aphex Twin wow dat is behoorlijk up tempo zeg
*werpt gieter*quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:46 schreef AirwiN het volgende:
Ik word inmiddels wel een beetje moe van die 'bouw je eigen nummer hier op met continu herhalende sampletjes' techniek van d'r. Verder aardig, maar niet bijzonder...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |