In tegenstelling tot de gebruikelijke oplossing van de fabrikant om te verdunnen met suikerquote:Op zondag 28 oktober 2007 11:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, heb gisterenavond de cafeïne van gisteren nog even flink verdund met water, lijkt te hebben gewerkt.
Goed plan. Ik wandel zo ook eens het bos in met JD. Lekker even van de gezonde buitenlucht genieten.quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:16 schreef Pheno het volgende:
Ik ga de zon in. Lang al niet meer gevoeld na al dat gedoe
quote:
Tururlijk kan dat wel. Ik ben gewoon Kuukske's muze geweest voor deze TTquote:Op zondag 28 oktober 2007 11:26 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Naamtopics kunnen toch niet verkapt zijn
En als dit al een verkapt naamtopic is
Die mag je uitleggen...quote:
Dan had ze beter kunnen kiezen voor 'gebakken lucht' in plaats van 'verdund water'... Om maar in de elementensfeer te blijven...quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tururlijk kan dat wel. Ik ben gewoon Kuukske's muze geweest voor deze TT.
Jawel hoor. Het moet alleen duidelijk zijn dat het over jou, jou en vooralquote:Op zondag 28 oktober 2007 11:26 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Naamtopics kunnen toch niet verkapt zijn
Ja oke maar dan moet het wel heeeeeel duidelijk zijnquote:Op zondag 28 oktober 2007 11:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jawel hoor. Het moet alleen duidelijk zijn dat het over jou, jou en vooral. JOU
. gaat
.
Hij wel en wiens verkapte naamtopic is het nou eigenlijk?quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:38 schreef liefie_ het volgende:
Maar deze link ik niet direct aan alleen maar DaMart
curlyquote:Op zondag 28 oktober 2007 11:47 schreef Pheno het volgende:
moe
quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:58 schreef liefie_ het volgende:
Ja Rome is niet echt mijn stad geloof ik
Ik hou niet van in kuddes langs oude schilderijen schuifelen!quote:
Nee, een blokje, geen curlyquote:
Hier zit vast wel iets tussen. Hoor straks wel of het gelukt isquote:Op zondag 28 oktober 2007 12:09 schreef AirwiN het volgende:
Weet iemand toevallig een goede van [ieder willekeurig formaat] naar MP3 converter?
Op die manier had ik al gezocht, maar ik heb niet heel veel vertrouwen in de kwaliteit versus meeste hits in Google aanpak. En er is zo ontzettend vele te vinden, dan hoor ik liever een suggestie van anderen. Iets waarvan zij vinden dat het lekker werkt.quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:20 schreef MNR het volgende:
[..]
Hier zit vast wel iets tussen. Hoor straks wel of het gelukt is
Ik gebruik WaveLab, maar voor alleen converteren is dat een beetje overkill denk ikquote:Op zondag 28 oktober 2007 12:09 schreef AirwiN het volgende:
Weet iemand toevallig een goede van [ieder willekeurig formaat] naar MP3 converter?
Ik ken WaveLab en ja, dat is overkill...quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik gebruik WaveLab, maar voor alleen converteren is dat een beetje overkill denk ik.
Begrijpelijk.quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:33 schreef liefie_ het volgende:
Ik moet trouwens gewoon alleen naar het concert van Beth Hart
gooi er een paar wegquote:Op zondag 28 oktober 2007 12:37 schreef Q. het volgende:
Ik heb veel te veel klokken.
Je spreekt nu tot ons van gene zijde?quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:48 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
kaartje blazen (sowieso) + de hele avond niet eten is een dodelijke combinatie
![]()
Ik verzet de meesten gewoon niet, na een half jaar staan ze vanzelf weer goed.quote:
Dan blaas je hardquote:Op zondag 28 oktober 2007 13:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
o en als je het glaasje omblaast moet je ook drinken
Ik gebruik gewoon iTunesquote:Op zondag 28 oktober 2007 12:09 schreef AirwiN het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |