Je weet ze wel uit te zoekenquote:Op zondag 28 oktober 2007 00:36 schreef borisz het volgende:
TT op basis van het laatste gespreksonderwerp in HOOLS![]()
Die is lekker verplicht drinken op een verjaardag. Pechvogel.quote:
Doe jij dat niet dan???quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:52 schreef tong80 het volgende:
Ik moet altijd lachen als Donald Duck gaat zwemmen. Dan trekt ie een zwembroek aan.
Ik wel. Bluezz en Golfert nietquote:
Klopt. Wij zijn naaktzwemmerts.quote:
Heeft Wouter een atlas gemaakt?quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:30 schreef SCH het volgende:
Vandaag heeft ie de nieuwe Bosatlas gekregen, wat een ding is dat
Ik huiver bij de aanblikquote:
Alsof ie ooit in zout zeewater nog zou opzwellen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:04 schreef tong80 het volgende:
Bluezzie rennend in haar blote reet naar de zee. Golfert erachteraan genietend van de aanblik van de wippende billen, zijn piemel slingerend van links naar rechts die in de zee pas stijf mag worden.
Mijn associatie :quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:04 schreef tong80 het volgende:
Bluezzie rennend in haar blote reet naar de zee. Golfert erachteraan genietend van de aanblik van de wippende billen, zijn piemel slingerend van links naar rechts die in de zee pas stijf mag worden.
Mooi.quote:
Broertjequote:Op zondag 28 oktober 2007 02:09 schreef tong80 het volgende:
Ik moest zelf ook aan Jan Wolkers denken
Met normale zomers no probquote:Op zondag 28 oktober 2007 02:08 schreef golfer het volgende:
Mooi.
Zo zie ik je graag naar de zee rennen/lopen, liev.![]()
Die zijn te jong voor jou, als 45-jarige.quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:13 schreef tong80 het volgende:
Liggen er ook lekkere wijven van zeg een jaartje of 20 op dat naaktstrand ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |