Mijn ezelsbruggetje is altijd: de winter is koud en vervelend, maar dan is er wel iets leuks: een uurtje langer slapen en de zomer is warm en fijn, maar dan is er wel wat vervelends: je moet een uurtje eerder op. Eigenlijk kan je het ook met Johan Cruijff zeggen: elluk voordeel hep z'n nadeel.....quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:43 schreef Rewimo het volgende:
Ach, mijn ouders hebben een keer de klok vooruitgezet toen ie terug moest. En toen was het nog zó stil bij de opening van het nieuwe winkelcentrum
Daar stonden ze dus 2 uur te vroeg
Och, ik dacht al d'r klopt iets nietquote:Op zondag 28 oktober 2007 00:13 schreef omearos het volgende:
tvp
we worden hier ineens 100 topics terug in de tijd gegooid, da's wel erg extreem voor een uurtje wintertijd
Ohja, hier beneden moeten er nog een paar klokken. Maar kan ik niet bij. Dus maar op Djeez wachten.quote:Op zondag 28 oktober 2007 10:38 schreef Fuente het volgende:
HIer moeten de klokken nog, lekker verwarrend, ga'k zo maar eens doen dan
Klinkt goed & verstandig, Ingridquote:Op zondag 28 oktober 2007 10:46 schreef _Ingrid_ het volgende:Niks boeiends te melden.
Het gaat hier ok. Ik geloof dat afwisselen van ontbijt/lunch wel goed is. Ik doe n u vaak een apeel/peer/banaan door de yoghurt en dan een klein beetje cornflakes, muesli oid erdoor. Bevalt goed.
En dan de andere dag boterham met kaas, kip, smeerkaas, light jam oid.
en gisteren aardappelkroketten gehad, normaal zou ik die in de frituurpan doen. Nu in de oven gedaan.
Nog heel even en je getal begint met een 7!!quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:53 schreef Jojogirl het volgende:
Ik vind sporten juist altijd beter gaan als ik ongesteld ben, maar ik heb ook nooit last van menstruatiekwalen, dus dat scheelt al een hoop.
Vanochtend gaf de weegschaal eindelijk iets in de 80 aan ipv 81,x dus misschien volgende week eindelijk weer eens een nieuw getalletje![]()
Herkenbaar. En ik moet zeggen dat ik dat ook sinds de bevalling heb. Mijn menstruaties zijn heviger, ik ben dan meer vermoeid, en krijg onwijze hoofdpijn als ik ook maar iets teveel doe. Voor mijn zwangerschap had ik dat dus never nooit.quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:06 schreef YPPY het volgende:
Extra uurtje slaap? Wat is dat?![]()
Vanochtend ging ik hardlopen en het ging echt superslecht, zat me te bedenken dat het kan komen doordat ik ongesteld ben (dat is lang weggebleven na de bevalling) en nu komt het in alle heftigheid terug. Iemand die dat ook heeft? Dat sporten dus slechter gaat, niet dat je bevallen bent.
lekker he? zulke maandagenquote:Op maandag 29 oktober 2007 08:48 schreef Levitation het volgende:
Goedemorgen!
't Is weer maandag, het is donker en het regent, vanavond heb ik een tentamen en V. vertrek zometeen voor een paar dagen naar Dublin. Goed begin van een nieuwe week.![]()
is op zich ook logischer.. Alleen ik loop 's avonds laat liever niet langs het kanaal, en gisteren hebben we dus een rondje uitgezet eerst, en die heb ik gelopen.. Ik ben langs de Eikenlaan en dan de zonnelaan gegaan, en dan een stukje door park Selwerd, en dan door de wijk weer terug.quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:22 schreef freecell het volgende:
Ik ga totaal de andere kant langsOver de reitdiepkade en de voermanshaven enzo. Dus never nooit dat ik voor jou huis langs kom
Verslag heb ik een week geleden ingeleverd op de deadline. Pas op de examenzitting ga je het verslag verdedigen (eerst 20 min. presenteren over een gerelateerd onderwerp) en dan krijg je te horen wat je cijfers is. Je krijgt in de tussentijd dus geen enkele feedback.quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:58 schreef teigan het volgende:
Levitation, succes vanavond..
Octopussy, dus het is goed gekomen met je verslag? Anders heb je toch geen examenzitting?
Dus het zou zelfs nog kunnen dat je op je examenzitting te horen krijgt dat je gezakt bent? Dat lijkt mij best heel erg lullig...quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:39 schreef octopussy het volgende:
[..]
Verslag heb ik een week geleden ingeleverd op de deadline. Pas op de examenzitting ga je het verslag verdedigen (eerst 20 min. presenteren over een gerelateerd onderwerp) en dan krijg je te horen wat je cijfers is. Je krijgt in de tussentijd dus geen enkele feedback.
quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:50 schreef ColdFeet het volgende:
Octo, gaan we donderdag weer aquarobicen, als je geslaagd bent?
Veel succes met je presentatie, welk onderwerp doe je?
Riann, ben je nu nog steeds aan de Sanaslank, of eet je weer 'normaal'?
Kan je niet de laatste 3 lessen afwisselen, die zijn volgens mij alle 3 ongeveer een half uur.quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:24 schreef freecell het volgende:
Ik heb net de laatste Ey nog een keer gelopen, maar nu heb ik de pauze geskipt. Dus meer dan een half uur achter elkaar gerend. Ik heb een mooi rondje van 5 KM geplot en die ga ik nu net zo vaak met die laatste EVY doen tot ik het onder de 30 minuten kan. Vandaag 32.15
Overmorgen weer proberen
Och, met Evy ben ik allang gewend 3 keer per week dezelfde liedjes te horenquote:Op maandag 29 oktober 2007 11:27 schreef teigan het volgende:
Goed zeg... MAar wordt je dan die liedjes niet ongelooflijk zat straks freecell? Misschien kan je onderhand ook wel je eigen playlist samenstellen..
Nou, de één na laatste is 42 minuten en ik wil eigenlijk vooral de tijd scherper stellen op hetzelfde rondje.quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:59 schreef Heavenlyblue het volgende:
[..]
Kan je niet de laatste 3 lessen afwisselen, die zijn volgens mij alle 3 ongeveer een half uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |