abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 21:44:00 #1
88233 Steve
Still the best.
pi_54209699
Haar auditie
Op een rooie paddenstoel met witte stippen was een toepasselijk liedje geweest bij dit uiterst hippe jurkje.

De jury zag geen popidol in haar, maar gaf haar toch een kans.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_54209874
Dit was toch die hele dikke met de SCHildklier?

Geweldig dat ze door is, dat doet Gordon dan weer heel goed. Die zure bek van Jerney was ook goud waard.

Maar wat een hypocriete voice-over: "Bewijst maar weer dat Idols niet op uiterlijk let" terwijl er 100 nogal matige grappen over dikkerdjes voorbijkwamen.
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 21:52:46 #3
181367 je_oma
Dus niet je moeder...
pi_54209883
Tweede ronde: Let's get dirrty van Christina Aguilera
Het leven is zo flexibel als Barbapapa!!!
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 22:01:13 #4
88233 Steve
Still the best.
pi_54210050
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 21:52 schreef SCH het volgende:
Ja.
pi_54210482
quote:

Geweldig dat ze door is, dat doet Gordon dan weer heel goed. Die zure bek van Jerney was ook goud waard.

Maar wat een hypocriete voice-over: "Bewijst maar weer dat Idols niet op uiterlijk let" terwijl er 100 nogal matige grappen over dikkerdjes voorbijkwamen.
dat is uit medelijden, je dacht toch niet dat ze een kans maakt om te winnen, hoe goed ze ook zingt. (niet lullig bedoeld want het was een schatje )
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_54211181
quote:
Voor een auditie is het belangrijk een liedje te kiezen dat bij je past. Brenda heeft gekozen voor ‘Torn’ van Natalie Imbruglia. “In dit nummer zitten hoge noten en lage noten. Door die te zingen kan ik de jury laten ziet wat ik in huis heb”, verklaart de zangeres haar keuze.

Brenda gaat er niet vanuit dat ze in de Liveshows van Idols terecht zal komen. “Ik denk dat de jury naar het uiterlijk gaat kijken en dat het daar voor mij ophoudt. Een Idol heeft een goed uiterlijk én een goede stem. Een mager persoon past beter in het plaatje van een idool dan een voller iemand”, voorspelt Brenda.

De 17-jarige Idol-kandidaat verwacht niet heel veel van haar deelname aan de Audities. Ze heeft dan ook een andere droom voor de toekomst achter de hand: “Ik wil internationaal topvisagist worden. Vandaag komt mijn ervaring met visagie trouwens goed van pas. Het is vannacht nogal laat geworden, vanwege de verjaardag van mijn beste vriendin. Ik heb mijn wallen nu een beetje kunnen camoufleren.”

Tegen de verwachting van Brenda in, vindt de jury dat ze een plek verdient in de Theaterronde.

zaterdag 27 oktober 2007 @ 22:53:42 #7
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54211236
Leuk
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_54211707
Klonk ook best ok, terecht dus dat ze door is...
pi_54211761
Ze is de enige geweest die ik vanavond gezien heb tijdens een toevallige zapsessie, maar ik vond haar ook leuk. En Gordon heeft dus wél gevoel, ergens .
Ben wel benieuwd hoe dit nu verder gaat, daarom hierbij ook een teeveepeetje. Tof dat ze door de eerste ronde is iig, of dat nou realistisch is in het geval van dit programma of niet, voor iemand die nog niet lang zingt zingt ze best goed, en lef heeft ze zeker.

[ Bericht 7% gewijzigd door Cutebutpsycho op 27-10-2007 23:22:31 ]
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_54211980
Ik vond het ontroerend!! of het komt doordat ik zielig ziek op de bank lig, haha
Do one thing erveryday that scares you...Sing!
pi_54212152
Vond die inkijk niet zo lekker...
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 23:34:37 #12
88233 Steve
Still the best.
pi_54212172
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 23:33 schreef bijdehand het volgende:
Vond die inkijk niet zo lekker...
Zit er weer eens iemand met dikke tieten bij is het weer niet goed.
pi_54212329
Maar ik snap niet wat zij voor extra's te bieden had ten opzichte van die andere dikkere dame, die maar nét doorging. Dan vond ik die toch beter.
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 23:55:50 #14
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_54212658
Godzijdank dat ze goed zong.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_54212694
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 23:34 schreef alwaysthebest het volgende:

[..]

Zit er weer eens iemand met dikke tieten bij is het weer niet goed.
Daar hou ik ook niet van
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_54212720
Btw, ze lustte vast wel een

Koekie

pi_54213384
terecht door! Alleen moet ze zich de volgende keer wat beter kleden
  zondag 28 oktober 2007 @ 01:04:42 #18
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_54214089
Jezus, wat ziet die eruit . Morgen even luisteren, maar die moet wel héél goed zingen .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_54214667
tvp ze is leuk, mijn idool tot nu toe =']
  zondag 28 oktober 2007 @ 01:36:19 #20
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_54214769
Brenda is liieieieieief!
pi_54215699
Ik vond het echt een leuk moment in de uitzending, zo goed gedaan door Gordon. Even het tegendeel laten zien, briljant. Al vond ik haar stem, waarop ze naast het zichzelf-zijn door is, niet zo overweldigend.
That's all folks!
pi_54215753
Ik vond het leuk om te zien, erg tof dat ze door is.
Vivre
  zondag 28 oktober 2007 @ 08:46:25 #23
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_54217426
Ze was wel goed , maar kleding smaak
pi_54217699
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 08:46 schreef Woelli het volgende:
Ze was wel niet goed , maar en geen kleding smaak
woef
  zondag 28 oktober 2007 @ 09:42:07 #25
331 Merel
Be here now.
pi_54217760
Als je met je ogen dicht luistert, dan hoor je dat haar stem eigenlijk helemaal niet zo goed is hoor. Ze is wel veel beter dan je zou verwachten, maar nooit genoeg om ver te komen...
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_54218126
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 09:42 schreef Merel het volgende:
Als je met je ogen dicht luistert, dan hoor je dat haar stem eigenlijk helemaal niet zo goed is hoor. Ze is wel veel beter dan je zou verwachten, maar nooit genoeg om ver te komen...
Nee, ze komt ook niet ver. Maar het is wel leuk dat ze door de eerste rond heen is. Dat is gewoon stoer.

Behalve die kut van een Jerney die zag je denken: "Heb ik godverdomme alles strak laten trekken en komt zo'n dikke zeug gewoon een ronde verder"
  zondag 28 oktober 2007 @ 10:49:04 #27
109180 Woelli
pi_54218440
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 09:34 schreef bbfakir het volgende:

[..]
Ze was niet supergoed Maar het kan slechter
pi_54218656
het was meer de combi van haar voorkomen en haar stem. En idd, sympathie tv ook.. iedereen vndt haar nu lief
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_54218665
Ik vind het maar raar dat ze door is. Alleen maar omdat ze "lief" is.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_54219520
Ik heb net de aflevering gezien maar wat een briljant moment dit... Ik vind dat als je er door ziekte niks aan kunt doen dat je zo dik bent er ook niet op afgerekend mag worden en dat deed de jury en met name Gordon echt fantastisch... Haar stem was zeker goed genoeg en terecht door... ze ontroerde mij ook, althans het verhaal erachter...

Ik zou alleen de volgende keer wat flatteuzere kleding willen zien
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_54219705
Ja, was tof dat ze door mocht! Goed, haar voorkomen zal haar niet veel verder helpen in de race ben ik bang, d'r stem was wel ver boven verwachting, en leuk om te zien dat de jury niet alleen voor makkelijke afkraak-tv gaat
pi_54219847
ik heb het nog ff teruggekeken, haar stem is echt wel goed hoor!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_54219912
Het gaat toch niet om het uiterlijk, waarom verkoopt Gordon anders cd's?
pi_54220104
Ik vond haar schattig . Haar stem was best wel goed ja, maar ook weer niet zóóó goed, dus ik dacht dat ze niet door zou gaan. Maar ik denk dat het voor dit meisje sowieso al een boost voor d'r zelfvertrouwen is dat ze door mag, dus dat is al heel wat waard. De liveshows zal ze niet halen.
pi_54221671
Ze zal er wel snel uit zijn, haar stem compenseert haar uiterlijk geenszins.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_54222671
wat een lief meisje!

ze heeft iig uitstraling, kan aardig zingen en is heel eigen! ik ben officieel fan
  zondag 28 oktober 2007 @ 15:10:29 #37
124789 superhero87
Playin my game
pi_54223755
Terecht dat ze door is, ik had het echt niet verwacht trouwens
pi_54224673
Ik ben ook fan geloof ik... wat een lieverd
  zondag 28 oktober 2007 @ 16:35:43 #39
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_54225855
Pluspunt aan haar was ook dat ze op zich niet de illusie had dat ze slank was, wat je bij veel dikkere mensen wel ziet.
Hoogachtend,
Erik.
  zondag 28 oktober 2007 @ 16:59:33 #40
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_54226343
Wat ik niet snap dat niemand in haar omgeving gezegd heeft dat ze er niet uit ziet qua kleding. Terwijl ze zelf zei dat je met een maatje meer best leuk gekleed kan gaan
pi_54226702
quote:
Ze moeten oppassen dat ze hun dikke kijkers niet kwijtraken.
pi_54226761
Kwam best wel leuk over, maar komt qua stem gewoon te kort om erg ver te komen.

Hoe sneu het ook klinkt, maar haar postuur zal echt niet in haar voordeel werken, mocht ze in het stadium komen waar het publiek bepaald wie er door gaat. Al denk ik dat ze dan er al uit ligt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_54229180
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 17:19 schreef Bos81 het volgende:
Kwam best wel leuk over, maar komt qua stem gewoon te kort om erg ver te komen.

Hoe sneu het ook klinkt, maar haar postuur zal echt niet in haar voordeel werken, mocht ze in het stadium komen waar het publiek bepaald wie er door gaat. Al denk ik dat ze dan er al uit ligt.
harm is ook ver gekomen dat was nou ook niet echt een lekkere vent
  zondag 28 oktober 2007 @ 19:32:24 #44
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_54229275
Ja, ze zou zomaar een anti-Idol kunnen worden .
Hoogachtend,
Erik.
pi_54229304
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 19:26 schreef sbientje het volgende:

[..]

harm is ook ver gekomen dat was nou ook niet echt een lekkere vent
Echt wel
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_54229439
Ik vind het wel leuk dat nu al een aantal mensen door zijn gekomen die op uiterlijk nooit door zouden zijn gekome.
Is veel leuker dan het 13 in een dozijn-prototype idol.

- Sabrina
- Joyce ( al zag zij er nog er nog gewoon goed uit, alleen niet echt het prototype idol )
- Brenda
- Marvin
pi_54229654
Ik begreep meteen al niet wat er nou specifiek zo "lief" is aan haar. Wat maakt Brenda "liever" dan de honderden andere redelijk zingende, niet ultraknappe, kandidaten die zijn afgewezen? Het feit dat zij een ziekte heeft en de rest niet?

Ik voorspel dat er in seizoen 5 een heleboel kandidaten in rolstoel zullen komen opdagen.
  zondag 28 oktober 2007 @ 20:59:24 #48
101884 PeRi
Allons-y!
pi_54230930
Ze slist.
Whatever I want.
pi_54230961
Ik vond het best vreemd dat zij meteen door was en Juliet, die mijns inziens een veel betere stem heeft, niet. Ze zal Idols niet winnen, maar ik gun het haar best om ver te komen hoor, ze lijkt me erg sympathiek.
pi_54232247
Wat een koe was dat zeg, kwam niet meer bij van het lachen: "Ik heb een traag werkende schildklier", dat zeggen die dikke koeien allemaal verdomme. Om met Gordon te praten, geef dat kind asjeblieft een nekschot!
pi_54232380
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 21:57 schreef klmer het volgende:
Wat een koe was dat zeg, kwam niet meer bij van het lachen: "Ik heb een traag werkende schildklier", dat zeggen die dikke koeien allemaal verdomme.
Sommige mensen hebben dat nou eenmaal. Ik heb een nicht die heeft reuma (de ergste vorm). Sinds ze dat heeft is ze ook megadik geworden, en kan amper der bed uitkomen. Maar goed dat zeggen die dikke koeien allemaal he

Wat heb jij een mensenkennis

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2007 22:02:46 ]
pi_54232472
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 22:02 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Sommige mensen hebben dat nou eenmaal. Ik heb een nicht die heeft reuma (de ergste vorm). Sinds ze dat heeft is ze ook megadik geworden, en kan amper der bed uitkomen. Maar goed dat zeggen die dikke koeien allemaal he

Wat heb jij een mensenkennis
Die komt haar bed waarschijnlijk ook niet uit om aan idols mee te doen...
pi_54232544
Zout lekker op jij met je 5 posts. Je moet eens door hebben dat sommige dikke mensen er echt niks aan kunnen doen. Als je echt zo denk dat die mensen dingen verzinnen, dan is het een teken dat jij niet spoort.

Huur een dunne hoer, sluit je op in je kamer, gooi de sleutel weg en ga lekker je gang met die dunne slet, je hele leven lang EIKEL!
  zondag 28 oktober 2007 @ 22:41:27 #54
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54233283
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 22:09 schreef charmed_angel het volgende:
Huur een dunne hoer, sluit je op in je kamer, gooi de sleutel weg en ga lekker je gang met die dunne slet, je hele leven lang EIKEL!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_54233648
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 22:09 schreef charmed_angel het volgende:
Zout lekker op jij met je 5 posts. Je moet eens door hebben dat sommige dikke mensen er echt niks aan kunnen doen. Als je echt zo denk dat die mensen dingen verzinnen, dan is het een teken dat jij niet spoort.

Zelf zeker ook geen maatje 34, met je 12 miljoen posts... Zo'n kind moet gewoon bedenken dat je niet aan zo'n programma mee moet doen als je zo bent! En iedereen het maar schattig vinden, nou ik lach me kapot!
pi_54233716
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 22:53 schreef klmer het volgende:

[..]

Zelf zeker ook geen maatje 34, met je 12 miljoen posts...
Zullen we proberen niet op de man te gaan spelen? Dat geldt ook voor c_a dus.
pi_54233787
quote:

[..]

Zelf zeker ook geen maatje 34, met je 12 miljoen posts... Zo'n kind moet gewoon bedenken dat je niet aan zo'n programma mee moet doen als je zo bent! En iedereen het maar schattig vinden, nou ik lach me kapot!
Oh zo'n kind moet dus denken: Ik ben buiten mijn schuld om dik dus dan moet ik maar in bed gaan liggen en vooral niet iets van mijn leven proberen te maken, anders loop ik maar in de weg met mijn dikke reet.

Normaal gesproken is dik zijn vaak te voorkomen en kan iemand er wel degelijk iets zelf aan doen, maar in dit soort gevallen is het gewoon te prijzen dat ze er mee leeft en er het beste van probeert te maken.

Jammer dat er klaarblijkelijk nog mensen zoals jij rond lopen die alles wat buiten hun schuld om afwijkt van de standaardnorm neersabelen omdat het niet in hun bekrompen denkpatroon past.
pi_54234666
Als je een fantastische stem hebt moet je vooral meedoen aan Idols, al ben je een gebochelde pygmee. Maar als je een hooguit aardige stem hebt, moet je niet door kunnen gaan naar de volgende ronde enkel omdat je zo'n aandoenlijke gebochelde pygmee bent en er ook niets aan kunt doen.

Ik snap het uit tactisch oogpunt wel hoor, dit levert een hoop discussie en dus publiciteit op voor het programma natuurlijk.
pi_54235635
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 23:29 schreef thaleia het volgende:
Als je een fantastische stem hebt moet je vooral meedoen aan Idols, al ben je een gebochelde pygmee. Maar als je een hooguit aardige stem hebt, moet je niet door kunnen gaan naar de volgende ronde enkel omdat je zo'n aandoenlijke gebochelde pygmee bent en er ook niets aan kunt doen.

Ik snap het uit tactisch oogpunt wel hoor, dit levert een hoop discussie en dus publiciteit op voor het programma natuurlijk.
Haar stem was gewoon goed genoeg vond ik... ze zong beter dan die arrogante Tina Turner-wannabee... maar over smaak valt nu eenmaal te twisten.... feit is dat ik blij ben dat de jury in dit geval verder heeft gekeken dan naar het uiterlijk. Zelfde geldt overigens voor dat andere dikke meisje, al is dat toch een wat ander geval omdat die er hoogstwaarschijnlijk wel zelf iets aan kan doen dat ze dik is.
  maandag 29 oktober 2007 @ 00:52:47 #60
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_54236212
Ik ben fan
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_54237554
Snap wel dat Gordon smolt, ze kwam ook zo lief over .
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_54239352
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 00:11 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Haar stem was gewoon goed genoeg vond ik... ze zong beter dan die arrogante Tina Turner-wannabee... maar over smaak valt nu eenmaal te twisten.... feit is dat ik blij ben dat de jury in dit geval verder heeft gekeken dan naar het uiterlijk. Zelfde geldt overigens voor dat andere dikke meisje, al is dat toch een wat ander geval omdat die er hoogstwaarschijnlijk wel zelf iets aan kan doen dat ze dik is.
helemaal mee eens, Eerste indruk was . Ohw god wat gaan we nu krijgen voor gekrijs, maar die kan straks ook ver komen als reclame liedjes zangeres. Met haar stem zou ze veel kunnen.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_54239620
Ik ben fan!
  maandag 29 oktober 2007 @ 16:36:55 #65
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_54246632
Ik vond haar eigenlijk helemaal niet zo bijzonder lief overkomen en klaarblijkelijk is er ook niets mis met haar zelfvertrouwen, want anders trek je toch nooit zo'n outfit aan?!

Leuk dat ze door is hoor, maar zo bijzonder vond ik het allemaal niet. Eerder pijnlijk dat het tot zo'n "kijk de jury eens ontzettend politiek correct zijn" moment werd terwijl ze haar ook gewoon door hadden laten gaan (of niet)
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_54246730
quote:

[..]

geen maatje 34 nee, dat zou ik nog geen eens willen, dan heb je amper vet op je lijf en zie je botten... jak.

Heb ook geen grote maat, gewoon er tussen in. En daar ben ik tevreden mee.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 29-10-2007 16:46:05 ]
pi_54246762
wat een walgelijke reacties hier soms zeg

ik ben iig fan van d'r
brenda, je bent top!
  maandag 29 oktober 2007 @ 17:03:50 #68
153991 roque79
nog geen ondertiteling
pi_54247071
Ik vond haar heel leuk! Die jurk moet ze niet meer aantrekken maar ik moet zeggen dat sommige vrouwen met maat 34 dat ook niet zouden moeten aantrekken zoiets..
Ze mag wel wat meer zorg aan haar voorkomen besteden maar dan bedoel ik make up, haar en kleding niet haar gewicht.
Ik hoop dat ze wat verder komt! net als dat meisje Juliette overigens.
Neem je dromen eens mee de dag in..
pi_54249238
Ik denk echt dat ze het wel eens heel ver kan gaan schoppen
pi_54253924

Ze heeft wel een hoge knuffelfactor, maar van haar stem was ik absoluut niet onder de indruk. Ik zou het vreemd vinden als zij de liveshow haalt. Wel toffe persoonlijkheid trouwens!
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 09:14:29 #71
130955 Floripas
Blast from the past
pi_54258435
Ben ik de enige die denkt dat dit samenhangt met de commotie die de vorige keer is ontstaan na het afzeiken van Khuki?

"Jongens, we moeten er even een gehandicapte met een hoge knuffelfactor in."
Niets ten nadele van Brenda, hoor, maar die Jury, allemachtig.

pi_54260691
Opmerkelijk inderdaad, dit gebeuren. Had ik nooit van Goor verwacht eigenlijk. Maar ik denk nu wel dat ik begrijp hoe Goor redeneert. Hij is op zich niet eens zo'n heel naar persoon. Als iemand echt goed is, dan heeft hij daar respect voor en dat zag je nu bij deze Brenda ook terug. Hij gaat alleen echt beledigen, wanneer het overduidelijk is dat iemand er totaal niets te zoeken heeft. Het gaat dan vaak om de combinatie niet het uiterlijk er voor hebben en niet kunnen zingen.
pi_54261004
Idols draait ook om zelfkennis. Heel veel mensen krijgen kritiek en beseffen voor het eerst dat ze helemaal niet geweldig zijn, terwijl ze dat altijd wel dachten. Bij dit meisje pakt het precies andersom uit. Goed voor haar zelfvertrouwen, fijn voor haar.
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 11:52:39 #74
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_54261036
It took a while, maar je bent erachter .

Anyway, van wie was dat knorrende geluid 2 tellen nadat ze met zingen begon? Toch niet van een jurylid? Van dat vondik echt bespottelijk.
pi_54261194
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 11:35 schreef floris.exe het volgende:
Opmerkelijk inderdaad, dit gebeuren. Had ik nooit van Goor verwacht eigenlijk. Maar ik denk nu wel dat ik begrijp hoe Goor redeneert. Hij is op zich niet eens zo'n heel naar persoon. Als iemand echt goed is, dan heeft hij daar respect voor en dat zag je nu bij deze Brenda ook terug. Hij gaat alleen echt beledigen, wanneer het overduidelijk is dat iemand er totaal niets te zoeken heeft. Het gaat dan vaak om de combinatie niet het uiterlijk er voor hebben en niet kunnen zingen.
maar zoals Henk-jan zei, hij maakt de mensen vaak onnodig zenuwachtig door voor dat ze gaan zingen hun af te zeiken.
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 12:06:56 #76
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_54261274
Nogmaals, en het is ontopic want dit gaat over Brenda: Dat doet hij ENKEL bij kneuzen die tóch al niet doorgaan. Bij mensen met kansen, zoals ook Brenda, doet hij dat NIET.
pi_54264013
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 11:52 schreef BVO het volgende:
It took a while, maar je bent erachter .

Anyway, van wie was dat knorrende geluid 2 tellen nadat ze met zingen begon? Toch niet van een jurylid? Van dat vondik echt bespottelijk.
volgens mij was dat een gaap (van gordon) en sloeg dat op het liedje wat ze zong (zovaak gehoord)
pi_54267081
Ik vind het ge-wel-dig dat zij door is! Gelukkig kon ze goed zingen! Ik hoop echt dat ze in de liveshows komt!
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 18:10:55 #79
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_54267141
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 14:56 schreef sbientje het volgende:

[..]

volgens mij was dat een gaap (van gordon) en sloeg dat op het liedje wat ze zong (zovaak gehoord)
Nee dat was echt knorren hoor, luister maar terug.

Of gapen dan, het leek op knorren .

[ Bericht 14% gewijzigd door BVO op 30-10-2007 18:13:10 (ach..) ]
pi_54267934
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 09:14 schreef Floripas het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat dit samenhangt met de commotie die de vorige keer is ontstaan na het afzeiken van Khuki?
Die commotie, voor zover die er al was, is toch pas ontstaan nadat het is uitgezonden, oftewel al ver na de auditie van Brenda?
  vrijdag 2 november 2007 @ 19:50:48 #81
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_54323541
Ik vind het toch wel onbegrijpelijk dat Brenda door is. Niet omdat ze te dik zou zijn, maar dat slissen dat vind ik echt heel storend.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_54356818
-edit- weg

[ Bericht 90% gewijzigd door PeRi op 04-11-2007 15:24:15 ]
pi_54356869
wilde het net gaat melden Peri....
  dinsdag 6 november 2007 @ 01:43:09 #84
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_54396564
Ik vond het verrassend genoeg helemaal niks.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 6 november 2007 @ 18:43:30 #85
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_54410431
Typisch dat zo'n topic dan meteen weer moet gaan over het feit dat dikke mensen lui en lelijk zijn

Ik ben dik, m'n eigen schuld en heb er schijt aan. Voel me prima en er is niemand die mij gaat vertellen wat ik wél en niet zou mogen. Dit meiske is ook dik, buiten haar schuld... Dit zou op zich genoeg moeten kunnen zijn om iemand voor de rest van haar leven uit minderwaardigheid in een hoekje te laten kruipen. Zij dus niet, ze gaat er gewoon voor en daar hou ik wel van

Een popidool moet natuurlijk wél het uiterlijk hebben, nou dat heeft ze niet. Mensen die het uiterlijk niet hebben moeten het doen op kwaliteit en uitstraling, wat mij betreft scoort ze op die beide punten een meer dan dikke ( )voldoende... Zorg dat ze goed gekleed wordt, geef haar de juiste liedjes en ze zal daarmee uiteindelijk nog best ver gaan komen gok ik. Ze is anders dan anderen en daar houden mensen wel van na zoveel jaar dertien in een dozijn zangeresjes voorbij te hebben zien komen....

Zo, flinke lap tekst voor iemand die eigenlijk alleen maar ff kwam melden dat ze 'fan' is...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_54682842
\

Die heeft bij mij op school gezeten! Ze was heel lief en gezellig!
Grappig
Tof dat ze door is!
  zaterdag 17 november 2007 @ 21:49:43 #87
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_54682855
Ik zag d'r alweer in tranen in het voorstukje.
pi_54683487
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 21:49 schreef BVO het volgende:
Ik zag d'r alweer in tranen in het voorstukje.
Maar haar haar zat echt wel veel leuker! Ben erg benieuwd naar de theaterronde!
pi_54683576
pi_54684361
Ze wordt de ster van deze Idols
pi_54684377
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 22:49 schreef SCH het volgende:
Ze wordt de ster van deze Idols
Ze haalt de liveshows dus
pi_54684731
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 22:50 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ze haalt de liveshows dus
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 17 november 2007 @ 23:44:07 #93
163650 Greys
pi_54685608
Waaruit kunnen we die conclusie trekken dan, dat ze de liveshows haalt?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_54685685
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 23:44 schreef Greys het volgende:
Waaruit kunnen we die conclusie trekken dan, dat ze de liveshows haalt?
Dat is toch allang bekend, wie de liveshows haalt, Die theaterrondes zijn al voorbij.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 17 november 2007 @ 23:49:51 #95
163650 Greys
pi_54685720
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 23:48 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat is toch allang bekend, wie de liveshows haalt, Die theaterrondes zijn al voorbij.
Oh?
Ik wist niet dat het dan ook echt al 'bekend' was, uitgekomen dus, wie er de liveshows halen.
Waar kan ik dat lezen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 17 november 2007 @ 23:55:47 #96
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_54685820
Ze zong ook weer niet goed, redelijk ...
Ze is gewoon door omdat het zo zielig is , als een meisje zo had gezongen die er gewoon uitzag dus niet knap en niet lelijk was zij nooit doorgegaan.
Maar vind het wel tof hoor dat ze door is, ben wel benieuwd
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_54685830
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 23:49 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh?
Ik wist niet dat het dan ook echt al 'bekend' was, uitgekomen dus, wie er de liveshows halen.
Waar kan ik dat lezen?
Nergens.
pi_54685906
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 23:49 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh?
Waar kan ik dat lezen?
Gedeeltelijk hier: Idols Spoilertopic
  zondag 18 november 2007 @ 00:08:36 #99
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_54686063
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 23:48 schreef SCH het volgende:

[..]

Niet helemaal waar, een derde valt nog voor de liveshows af.
pi_54686082
quote:
Op zondag 18 november 2007 00:08 schreef BVO het volgende:

[..]

Niet helemaal waar, een derde valt nog voor de liveshows af.
Ja, dat is waar, maar die theaterronde is al geweest, er moeten nu nog een paar weg en dan is het echt bekend. Maar feitelijk ligt het wel zo'n beetje vast nu.
pi_54688954
als ze door is vind ik dat top. Zij is dan de Eric/Harm/Joell van dit seizoen!

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2007 09:17:06 ]
  zondag 18 november 2007 @ 10:57:15 #102
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_54689740
Oftewel, een van de personen die eigenlijk helemaal niet zo goed zingt?
Hoogachtend,
Erik.
pi_54689798
Daar gaat het ook niet alleen om . Jim zong ook niet zo goed. Maud ook niet.
  zondag 18 november 2007 @ 11:04:15 #104
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_54689809
quote:
Op zondag 18 november 2007 11:03 schreef SCH het volgende:
Daar gaat het ook niet alleen om . Jim zong ook niet zo goed. Maud ook niet.
Klopt, en ik ben ook gewoon niet echt voor emnsen die maar matig zingen.
Hoogachtend,
Erik.
pi_54689916
quote:
Op zondag 18 november 2007 11:04 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Klopt, en ik ben ook gewoon niet echt voor emnsen die maar matig zingen.
Ja hallo, dan houd je maar 4 liveshows over
  zondag 18 november 2007 @ 11:20:41 #106
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_54690005
quote:
Op zondag 18 november 2007 11:13 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja hallo, dan houd je maar 4 liveshows over
I know !
Hoogachtend,
Erik.
pi_54819670
Ik vond haar gisteren echt slecht. En verbaasde me dat ze door was
  zondag 25 november 2007 @ 10:49:26 #108
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_54819849
quote:
Op zondag 25 november 2007 10:35 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vond haar gisteren echt slecht. En verbaasde me dat ze door was
Inderdaad. En ze slist.
Hoogachtend,
Erik.
  zondag 25 november 2007 @ 10:52:09 #109
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_54819895
Ik kan er niet bij dat Brenda met dat geslis door komt. Ja, en dan denk ik toch dat zij nu anders gejureerd wordt dan anderen. En hoe fijn ik dat ook voor haar vind, voelt dat toch niet goed.
Ik denk echt dat als iemand anders zo had geslist, die om die reden alleen al niet door zou gaan.

Daarnaast vind ik haar stem ook wel iets te iel.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_54820107
ze sliste idd.. maar ze laten natuurlijk ook niet alles zien, dusmisschien waren de andere 50 sec van haar chorusline verbluffend ofzo. op basis van dit zou ik haar ook niet doorlaten
pi_54820352
Ze was niet erg goed gisteren, en ik had verwacht dat ze niet door zou zijn. Ik zie haar de laatste 18 in ieder geval niet bereiken.
-I don't wanna wake up one day and find that I let all these years go by...wasted-
-The hardest thing in this world, is to live in it-
pi_54820641
Ik ben fan
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_54820704
Ze hoort gewoon niet bij de laatste 18 te zitten. Ze had gisteren al niet door mogen gaan, want ik vond het niveau van de dames verrassend hoog, vooral de Whitney Houston audities.

Wel heel veel respect van mij, want van een bleke dikke troela in een rood gestipt fout huppeljurkje naar verzorgd opgemaakt met hip kapsel en de juiste kledij...dan heb je er hard voor gewerkt
beter een knipoog dan een blauw oog
  zondag 25 november 2007 @ 11:32:29 #114
109180 Woelli
pi_54820730
Volgens mij was ze bij de auditie beter
pi_54820737
ze is wel heel lief
pi_54820765
Lief... dat wel. En ze zag er goed verzorgd uit gisteren. Alleen haar zang was gewoon niet goed genoeg
pi_54821450
Echt verbazend dat zij door was . Ten eerste zong ze wel ok, maar zeker niet bijzonder goed en ten tweede is ze gewoon niet knap. Er zijn heus wel dikkere mensen die er wél goed uitzien, zoals dat andere meisje met die lange wimpers die wel exit is bijvoorbeeld. Maar ze trekt van die rare koppen tijdens het zingen, ik kan er niet naar kijken .
  zondag 25 november 2007 @ 12:27:45 #118
134710 bb-millie
pragmatisch gestoord
pi_54821751
Haar mond staat als die van een oude vrouw zonder tanden...
Gordon is helemaal weg van haar, volgens mij. Waarschijnlijk zit er een dieperliggende reden achter.

Desalniettemin vind ik het voor haar wel leuk dat ze door is, hoor.
Chaos is de duivel en ik ben er mee getrouwd...
pi_54822082
Ik snap niet dat ze door is, ze viel behoorlijk door de mand gisteren. Haar zang is ver onder de maat.
That's all folks!
  zondag 25 november 2007 @ 13:09:37 #120
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_54822620
Wat Vaduz zegt.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_54823171
quote:
Op zondag 25 november 2007 12:27 schreef bb-millie het volgende:
Haar mond staat als die van een oude vrouw zonder tanden...

ik zie gewoon die tong die op een rare manier in haar mond beweegt waardoor ze slist, ze lijkt me heel aardig, maar ze had niet doorgemoeten, dan hadden ze net zo goed die ene jongen die constant roept dat hij 10 kilo is afgevallen ook door moeten laten gaan
pi_54828209
Tja, dat die er nog tussen loopt snap ik ook niet helemaal.
  zondag 25 november 2007 @ 18:03:09 #123
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_54829794
Brenda is lief.
pi_54829876
Ik denk dat het theater haar eindstation wordt en dat is ook wel terecht... nu je de beteren bij elkaar zet is ze gewoon (nog) niet goed genoeg
pi_54829904
quote:
Op zondag 25 november 2007 18:07 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat het theater haar eindstation wordt en dat is ook wel terecht... nu je de beteren bij elkaar zet is ze gewoon (nog) niet goed genoeg
Behalve dat, ziet ze er ook absoluut niet als Idol uit.
Dus wat mij betreft mag het in het theater inderdaad wel ophouden
pi_54829991
quote:
Op zondag 25 november 2007 18:03 schreef BVO het volgende:
Brenda is lief.
ja vind ik ook... maar dat is geen reden om haar door te laten gaan. Gisteren was ze gewoon slecht in de chorusline
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 25 november 2007 @ 19:50:38 #127
163650 Greys
pi_54832410
Ik vind haar ook een schat, maar ik vind haar zeker niet goed genoeg voor de liveshows.
Dit was even leuk voor haar zelfbeeld, maar nu mag het ophouden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_54834367
Ik vond haar gisteren echt slecht
pi_54835767
Ik zei het na de eerste auditie al, maar nu (na een beroerde theaterronde) weet ik het zeker:

Ze willen van Brenda de Nederlandse Paul Potts maken.
I was an atheist until I realized I was God
  zondag 25 november 2007 @ 22:06:36 #130
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_54836077
ik klink als mosterd na de maaltijd, maar ook als iemand die het songfestival leuk vindt. "ik kon het niet drooghouden".

prachtig. leuk mens ook.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_54837522
quote:
Op zondag 25 november 2007 21:54 schreef kastanova het volgende:
Ik zei het na de eerste auditie al, maar nu (na een beroerde theaterronde) weet ik het zeker:

Ze willen van Brenda de Nederlandse Paul Potts maken.
Maar die kan wel zingen. Ook al is het niet mijn genre.

Wel leuk voor dat kind dat ze verder komt dan bepaalde types die zichzelf erg goed vinden. Voor haar zelfvertrouwen is het gewoon goed. En ik ben bang dat ze die boost gebruiken kan. Ik vermoed dat mensen in het dagelijks leven niet echt aardig tegen haar zijn.
pi_54839622
Waarom is lief een rode draad in dit topic? Puur om daarna op haar ondermaatse zang te wijzen?
A little bit hateful
pi_54840360
Ze ís lief, dat geloof ik zeer zeker. Maar op basis van wat we tot nu toe gehoord hebben is het niet erg realistisch om te verwachten dat ze bij de 18 beste kandidaten zal zitten.
pi_54840737
Dat ze dik is, is tot daar aan toe (en ze kan er niets aan doen). Maar als haar hoofd nog iets uitstraalde.... Helaas, dat doet het niet. Ze kijkt constant boos. En ze zingt matig.

Voor haar ego is dit programma goed geweest, maar nu mag ze gaan.

Juliet (de andere dikkere) vond ik wel een leuke uitstraling hebben, om maar even een vergelijking te maken. Helaas viel die vocaal nog wat erger door de mand.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 26-11-2007 07:04:29 ]
  maandag 26 november 2007 @ 13:32:43 #135
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_54846257
quote:
Op maandag 26 november 2007 00:52 schreef Liquidootje het volgende:
Waarom is lief een rode draad in dit topic? Puur om daarna op haar ondermaatse zang te wijzen?
vind je?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_54869593
wat zag ze er goed uit zeg !!
it's better than yours
  dinsdag 27 november 2007 @ 14:22:21 #138
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_54869641
quote:
Sorry Liquidootje, maar ook hier: Lief !

.
pi_54870443
Brenda gaat knallen

De Liveshows zijn haar doel

Twijfel
Brenda weet niet zo goed wat ze moet denken van haar eerste optreden in het theater. "Hoe mijn optreden ging? Mwa, het ging wel. Ik kon mezelf niet zo goed horen. Ik zong ook voor het eerst in een microfoon, dat was even wennen. Ik weet echt niet wat ik er van moet denken, ik heb in ieder geval niet het gevoel dat ik het verknald heb. Andere meisjes uit mijn chorusline vonden me wel goed, maar zelf heb ik er niet echt een goed gevoel over", aldus de zangeres.

Zingen als een automaat
De afgelopen weken heeft Brenda hard gewerkt om zich voor te bereiden over op de Theaterronde. "Bij mijn auditie kreeg ik te horen dat ik er op moet letten dat ik niet te veel slis. Daar heb ik wel op geoefend. Maar ik weet niet of dat goed ging. Ik stond echt als een automaat te zingen."

"Ik voel me rot"
Nadat Brenda gehoord heeft dat ze door mag naar de tweede dag in het theater, kijkt ze verdrietig uit haar ogen. Is ze niet blij? "Voor mezelf ben ik wel blij. Maar mijn maatje, Michael, is weg. Dat is wel erg jammer. Hij is zo'n leuke jongen, en zo open. Hij was vandaag mijn kleine broertje, gewoon heel leuk. Ik heb in hem een bijzonder vriend gevonden, met wie ik een speciale ervaring heb gedeeld. Nu realiseer ik me nog niet dat ik door ben, en voel ik me vooral rot, omdat Michael niet door is... erg jammer."

Brenda is voorlopig niet van plan om het voorbeeld van Michael te volgen. Nee, ze wil voorlopig nog niet naar huis. Toen Gordon onze kamer binnenkwam om de uitslag te vertellen, dacht ik: Kom maar op met het slechte nieuws. Maar ik bleek met de hakken over de sloot te zijn. Morgen ga ik knallen. Ik ben nu zo ver gekomen. Ik ga keihard mijn best doen om in de Liveshows te komen.
pi_54870461
she´s the Token Fat Girl.
it's better than yours
pi_54919935
Ik had haar ruim een uur geleden nog gezien, toen ik uit school kwam en bijna thuis was.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_54921918
Serieus, ze mag haar mondhoeken wel vaker omhoog krullen.
A little bit hateful
  zondag 2 december 2007 @ 14:03:57 #143
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54989258
Helemaal geen posts? Ik heb niet gekeken verders.
  ESF Reporter zondag 2 december 2007 @ 14:15:18 #144
87554 Cee
Welluk?
pi_54989533
Ze ligt d'r uit.
pi_54995071
quote:
Op zondag 2 december 2007 14:15 schreef Cee het volgende:
Ze ligt d'r uit.
gelukkig wel....

AL veel eerder had dat moeten gebeuren... Maar ja...
  zondag 2 december 2007 @ 18:06:31 #146
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_54995127
Tja, het idool zat gewoon niet in haar.

Maar lieve Brenda, zelfs ik weet dat als je iets dikker bent, je geeeeeen horizontale streep moet aandoen .
pi_54995478
Ik vond het eigenlijk nog heel wat dat ze een twijfel-geval was.
Toch wel knap dat ze zo ver is gekomen.
pi_54995763
quote:
Op zondag 2 december 2007 18:25 schreef --Globe-- het volgende:
Ik vond het eigenlijk nog heel wat dat ze een twijfel-geval was.
Toch wel knap dat ze zo ver is gekomen.
Knap maar wel onterecht
  zondag 2 december 2007 @ 21:54:03 #149
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_55001036
Ach, in deze ronde heb je nog mensen die de hele theaterronde voor zich uit staan te staren, af en toe een kreet eruit gooien, en zelfs weglopen van het podium Het niveau is nog niet echt om over naar huis te schrijven.

Maar goed, wel terecht naar huis op zich.
  maandag 3 december 2007 @ 14:48:03 #150
40566 Ericr
Livewrong
pi_55013394
Ze zit nu in ieder geval bij de afvallers.
pi_55014319
quote:
Op maandag 3 december 2007 14:48 schreef Ericr het volgende:
Ze zit nu in ieder geval bij de afvallers.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_55047745
Lief? Hebben we het over dezelfde dame met het sjacherijnige hoofd en de opmerking (tegen Roxanne) "wij passen gewoon niet in het plaatje van een Idol"? Dat vond ik zo'n treurige opmerking.....uiterst matige zang, uiterst matige performance, en dan doen alsof je om je uiterlijk bent afgewezen? Had ze gezongen als Nathalie dan was ze ECHT wel door

Ik denk dat iemand met een normaal uiterlijk die zo zong als Brenda niet eens de voorrondes was doorgekomen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')