Ja.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:52 schreef SCH het volgende:
Dit was toch die hele dikke met de SCHildklier?
dat is uit medelijden, je dacht toch niet dat ze een kans maakt om te winnen, hoe goed ze ook zingt. (niet lullig bedoeld want het was een schatjequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:52 schreef SCH het volgende:
Dit was toch die hele dikke met de SCHildklier?
Geweldig dat ze door is, dat doet Gordon dan weer heel goed. Die zure bek van Jerney was ook goud waard.
Maar wat een hypocriete voice-over: "Bewijst maar weer dat Idols niet op uiterlijk let" terwijl er 100 nogal matige grappen over dikkerdjes voorbijkwamen.
quote:Voor een auditie is het belangrijk een liedje te kiezen dat bij je past. Brenda heeft gekozen voor ‘Torn’ van Natalie Imbruglia. “In dit nummer zitten hoge noten en lage noten. Door die te zingen kan ik de jury laten ziet wat ik in huis heb”, verklaart de zangeres haar keuze.
Brenda gaat er niet vanuit dat ze in de Liveshows van Idols terecht zal komen. “Ik denk dat de jury naar het uiterlijk gaat kijken en dat het daar voor mij ophoudt. Een Idol heeft een goed uiterlijk én een goede stem. Een mager persoon past beter in het plaatje van een idool dan een voller iemand”, voorspelt Brenda.
De 17-jarige Idol-kandidaat verwacht niet heel veel van haar deelname aan de Audities. Ze heeft dan ook een andere droom voor de toekomst achter de hand: “Ik wil internationaal topvisagist worden. Vandaag komt mijn ervaring met visagie trouwens goed van pas. Het is vannacht nogal laat geworden, vanwege de verjaardag van mijn beste vriendin. Ik heb mijn wallen nu een beetje kunnen camoufleren.”
Tegen de verwachting van Brenda in, vindt de jury dat ze een plek verdient in de Theaterronde.
Zit er weer eens iemand met dikke tieten bij is het weer niet goed.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:33 schreef bijdehand het volgende:
Vond die inkijk niet zo lekker...
Daar hou ik ook niet vanquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:34 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Zit er weer eens iemand met dikke tieten bij is het weer niet goed.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 08:46 schreef Woelli het volgende:
Ze was wel niet goed, maar en geen kleding smaak
![]()
Nee, ze komt ook niet ver. Maar het is wel leuk dat ze door de eerste rond heen is. Dat is gewoon stoer.quote:Op zondag 28 oktober 2007 09:42 schreef Merel het volgende:
Als je met je ogen dicht luistert, dan hoor je dat haar stem eigenlijk helemaal niet zo goed is hoor. Ze is wel veel beter dan je zou verwachten, maar nooit genoeg om ver te komen...
Ze moeten oppassen dat ze hun dikke kijkers niet kwijtraken.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:52 schreef SCH het volgende:
Maar wat een hypocriete voice-over: "Bewijst maar weer dat Idols niet op uiterlijk let" terwijl er 100 nogal matige grappen over dikkerdjes voorbijkwamen.
harm is ook ver gekomenquote:Op zondag 28 oktober 2007 17:19 schreef Bos81 het volgende:
Kwam best wel leuk over, maar komt qua stem gewoon te kort om erg ver te komen.
Hoe sneu het ook klinkt, maar haar postuur zal echt niet in haar voordeel werken, mocht ze in het stadium komen waar het publiek bepaald wie er door gaat. Al denk ik dat ze dan er al uit ligt.
Echt welquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:26 schreef sbientje het volgende:
[..]
harm is ook ver gekomendat was nou ook niet echt een lekkere vent
quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:57 schreef klmer het volgende:
Wat een koe was dat zeg, kwam niet meer bij van het lachen: "Ik heb een traag werkende schildklier", dat zeggen die dikke koeien allemaal verdomme.
Die komt haar bed waarschijnlijk ook niet uit om aan idols mee te doen...quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben dat nou eenmaal. Ik heb een nicht die heeft reuma (de ergste vorm). Sinds ze dat heeft is ze ook megadik geworden, en kan amper der bed uitkomen. Maar goed dat zeggen die dikke koeien allemaal he
![]()
Wat heb jij een mensenkennis
quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:09 schreef charmed_angel het volgende:
Huur een dunne hoer, sluit je op in je kamer, gooi de sleutel weg en ga lekker je gang met die dunne slet, je hele leven langEIKEL!
Zelf zeker ook geen maatje 34, met je 12 miljoen posts... Zo'n kind moet gewoon bedenken dat je niet aan zo'n programma mee moet doen als je zo bent! En iedereen het maar schattig vinden, nou ik lach me kapot!quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:09 schreef charmed_angel het volgende:
Zout lekker op jij met je 5 posts. Je moet eens door hebben dat sommige dikke mensen er echt niks aan kunnen doen. Als je echt zo denk dat die mensen dingen verzinnen, dan is het een teken dat jij niet spoort.
Huur een dunne hoer, sluit je op in je kamer, gooi de sleutel weg en ga lekker je gang met die dunne slet, je hele leven langEIKEL!
Zullen we proberen niet op de man te gaan spelen? Dat geldt ook voor c_a dus.quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:53 schreef klmer het volgende:
[..]
Zelf zeker ook geen maatje 34, met je 12 miljoen posts...
Oh zo'n kind moet dus denken: Ik ben buiten mijn schuld om dik dus dan moet ik maar in bed gaan liggen en vooral niet iets van mijn leven proberen te maken, anders loop ik maar in de weg met mijn dikke reet.quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:53 schreef klmer het volgende:
[..]
Zelf zeker ook geen maatje 34, met je 12 miljoen posts... Zo'n kind moet gewoon bedenken dat je niet aan zo'n programma mee moet doen als je zo bent! En iedereen het maar schattig vinden, nou ik lach me kapot!
Haar stem was gewoon goed genoeg vond ik... ze zong beter dan die arrogante Tina Turner-wannabee... maar over smaak valt nu eenmaal te twisten.... feit is dat ik blij ben dat de jury in dit geval verder heeft gekeken dan naar het uiterlijk. Zelfde geldt overigens voor dat andere dikke meisje, al is dat toch een wat ander geval omdat die er hoogstwaarschijnlijk wel zelf iets aan kan doen dat ze dik is.quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:29 schreef thaleia het volgende:
Als je een fantastische stem hebt moet je vooral meedoen aan Idols, al ben je een gebochelde pygmee. Maar als je een hooguit aardige stem hebt, moet je niet door kunnen gaan naar de volgende ronde enkel omdat je zo'n aandoenlijke gebochelde pygmee bent en er ook niets aan kunt doen.
Ik snap het uit tactisch oogpunt wel hoor, dit levert een hoop discussie en dus publiciteit op voor het programma natuurlijk.
helemaal mee eens, Eerste indruk was . Ohw god wat gaan we nu krijgen voor gekrijs, maar die kan straks ook ver komen als reclame liedjes zangeres. Met haar stem zou ze veel kunnen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Haar stem was gewoon goed genoeg vond ik... ze zong beter dan die arrogante Tina Turner-wannabee... maar over smaak valt nu eenmaal te twisten.... feit is dat ik blij ben dat de jury in dit geval verder heeft gekeken dan naar het uiterlijk. Zelfde geldt overigens voor dat andere dikke meisje, al is dat toch een wat ander geval omdat die er hoogstwaarschijnlijk wel zelf iets aan kan doen dat ze dik is.
geen maatje 34 nee, dat zou ik nog geen eens willen, dan heb je amper vet op je lijf en zie je botten... jak.quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:53 schreef klmer het volgende:
[..]
Zelf zeker ook geen maatje 34, met je 12 miljoen posts... Zo'n kind moet gewoon bedenken dat je niet aan zo'n programma mee moet doen als je zo bent! En iedereen het maar schattig vinden, nou ik lach me kapot!
maar zoals Henk-jan zei, hij maakt de mensen vaak onnodig zenuwachtig door voor dat ze gaan zingen hun af te zeiken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:35 schreef floris.exe het volgende:
Opmerkelijk inderdaad, dit gebeuren. Had ik nooit van Goor verwacht eigenlijk. Maar ik denk nu wel dat ik begrijp hoe Goor redeneert. Hij is op zich niet eens zo'n heel naar persoon. Als iemand echt goed is, dan heeft hij daar respect voor en dat zag je nu bij deze Brenda ook terug. Hij gaat alleen echt beledigen, wanneer het overduidelijk is dat iemand er totaal niets te zoeken heeft. Het gaat dan vaak om de combinatie niet het uiterlijk er voor hebben en niet kunnen zingen.
volgens mij was dat een gaap (van gordon) en sloeg dat op het liedje wat ze zong (zovaak gehoord)quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:52 schreef BVO het volgende:
It took a while, maar je bent erachter.
Anyway, van wie was dat knorrende geluid 2 tellen nadat ze met zingen begon? Toch niet van een jurylid? Van dat vondik echt bespottelijk.
Nee dat was echt knorren hoor, luister maar terug.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:56 schreef sbientje het volgende:
[..]
volgens mij was dat een gaap (van gordon) en sloeg dat op het liedje wat ze zong (zovaak gehoord)
Die commotie, voor zover die er al was, is toch pas ontstaan nadat het is uitgezonden, oftewel al ver na de auditie van Brenda?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:14 schreef Floripas het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat dit samenhangt met de commotie die de vorige keer is ontstaan na het afzeiken van Khuki?
Maar haar haar zat echt wel veel leuker! Ben erg benieuwd naar de theaterronde!quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:49 schreef BVO het volgende:
Ik zag d'r alweer in tranen in het voorstukje.
Dat is toch allang bekend, wie de liveshows haalt, Die theaterrondes zijn al voorbij.quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:44 schreef Greys het volgende:
Waaruit kunnen we die conclusie trekken dan, dat ze de liveshows haalt?
Oh?quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is toch allang bekend, wie de liveshows haalt, Die theaterrondes zijn al voorbij.
Nergens.quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh?
Ik wist niet dat het dan ook echt al 'bekend' was, uitgekomen dus, wie er de liveshows halen.
Waar kan ik dat lezen?
Gedeeltelijk hier: Idols Spoilertopicquote:Op zaterdag 17 november 2007 23:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh?
Ik wist niet dat het dan ook echt al 'bekend' was, uitgekomen dus, wie er de liveshows halen.
Waar kan ik dat lezen?
Niet helemaal waar, een derde valt nog voor de liveshows af.quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is toch allang bekend, wie de liveshows haalt, Die theaterrondes zijn al voorbij.
Ja, dat is waar, maar die theaterronde is al geweest, er moeten nu nog een paar weg en dan is het echt bekend. Maar feitelijk ligt het wel zo'n beetje vast nu.quote:Op zondag 18 november 2007 00:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Niet helemaal waar, een derde valt nog voor de liveshows af.
Klopt, en ik ben ook gewoon niet echt voor emnsen die maar matig zingen.quote:Op zondag 18 november 2007 11:03 schreef SCH het volgende:
Daar gaat het ook niet alleen om . Jim zong ook niet zo goed. Maud ook niet.
Ja hallo, dan houd je maar 4 liveshows overquote:Op zondag 18 november 2007 11:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Klopt, en ik ben ook gewoon niet echt voor emnsen die maar matig zingen.
I knowquote:Op zondag 18 november 2007 11:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja hallo, dan houd je maar 4 liveshows over![]()
Inderdaad. En ze slist.quote:Op zondag 25 november 2007 10:35 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vond haar gisteren echt slecht. En verbaasde me dat ze door was
quote:Op zondag 25 november 2007 12:27 schreef bb-millie het volgende:
Haar mond staat als die van een oude vrouw zonder tanden...
Behalve dat, ziet ze er ook absoluut niet als Idol uit.quote:Op zondag 25 november 2007 18:07 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat het theater haar eindstation wordt en dat is ook wel terecht... nu je de beteren bij elkaar zet is ze gewoon (nog) niet goed genoeg
ja vind ik ook... maar dat is geen reden om haar door te laten gaan. Gisteren was ze gewoon slecht in de choruslinequote:Op zondag 25 november 2007 18:03 schreef BVO het volgende:
Brenda is lief.
Maar die kan wel zingen. Ook al is het niet mijn genre.quote:Op zondag 25 november 2007 21:54 schreef kastanova het volgende:
Ik zei het na de eerste auditie al, maar nu (na een beroerde theaterronde) weet ik het zeker:
Ze willen van Brenda de Nederlandse Paul Potts maken.
vind je?quote:Op maandag 26 november 2007 00:52 schreef Liquidootje het volgende:
Waarom is lief een rode draad in dit topic? Puur om daarna op haar ondermaatse zang te wijzen?
Sorry Liquidootje, maar ook hier: Liefquote:
gelukkig wel....quote:Op zondag 2 december 2007 14:15 schreef Cee het volgende:
Ze ligt d'r uit.
Knap maar wel onterechtquote:Op zondag 2 december 2007 18:25 schreef --Globe-- het volgende:
Ik vond het eigenlijk nog heel wat dat ze een twijfel-geval was.
Toch wel knap dat ze zo ver is gekomen.
quote:Op maandag 3 december 2007 14:48 schreef Ericr het volgende:
Ze zit nu in ieder geval bij de afvallers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |