Nou maar hopen dat het besmettelijk is, dat virus van Verenaquote:dan mag ze dalijk niks meer van hem en als ze vreemdgaat word ze vermoord ofzo
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:40 schreef dubidub het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat het besmettelijk is, dat virus van Verena
ik ken niet alle turken maar t is gewoon veiliger om normale jonges te daten!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:43 schreef TNA het volgende:
Inderdaad, alle Turken vermoorden hun vriendin als ze vreemdgaat. Hulde aan je complete en realistische wereldbeeld
Oh hush, als alle mannen dat zouden denken was jij ook nooit genaaid.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:45 schreef Viswijfje het volgende:
ik ken niet alle turken maar t is gewoon veiliger om normale jonges te daten!
Het is ook gewoon waar, als je iets wilt met een turk(se) of marokkaan(se) dan kan je problemen verwachten.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:59 schreef katerwater het volgende:
Je kan Viswijfje veel verwijten, maar geef toe: wat is ze lekker no-nonsense!![]()
Wat ze in de OP vertelt, is in feite het gevoel dat vele europeanen hebben bij arabieren.
Laat dit topic open!
Jij denkt dat dit topic over arabieren gaat?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:59 schreef katerwater het volgende:
Wat ze in de OP vertelt, is in feite het gevoel dat vele europeanen hebben bij arabieren.
Jazeker, ze werken namelijk allemaal zwart. En dan nog een uitkering erbij ook! En die eerwraak, brr! Gast, doe eens niet de media achterna lopenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:03 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Het is ook gewoon waar, als je iets wilt met een turk(se) of marokkaan(se) dan kan je problemen verwachten.
Zeg ik dat? nee.... dat denk jij erbij.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:04 schreef TNA het volgende:
[..]
Jazeker, ze werken namelijk allemaal zwart. En dan nog een uitkering erbij ook! En die eerwraak, brr! Gast, doe eens niet de media achterna lopen
Je bent kortzichtig, dat is alles wat ik wilde zeggen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:05 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zeg ik dat? nee.... dat denk jij erbij.
Ik doel op geloof/cultuur.
Nee, dan denk ik: Turken, daar hoor je nou nooit wat negatiefs over.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:03 schreef Karina het volgende:
Ik doe maar even of dit serieus bedoelt is. Heb je die Turk eigenlijk ooit ontmoet? Of denk je meteen bij het woord Turk: dat zal wel een achterlijke fundamentalistische moslim zijn?
Zal best.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:06 schreef TNA het volgende:
[..]
Je bent kortzichtig, dat is alles wat ik wilde zeggen.
Nee jij hebt pas oogkleppen op als je denkt dat het allemaal "best" is.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:06 schreef TNA het volgende:
[..]
Je bent kortzichtig, dat is alles wat ik wilde zeggen.
niet meer neequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:08 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
Nee, dan denk ik: Turken, daar hoor je nou nooit wat negatiefs over.
Ik weet dat er families zijn waar het er slecht aan toe gaat, ik weet net zo goed dat er in mijn directe omgeving Turken zijn waar alle schrikbeelden totaal niet meer op van toepassing zijn. Mensen die alles generaliseren wat ze in de Telegraaf lezen hebben oogkleppen op.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:11 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Nee jij hebt pas oogkleppen op als je denkt dat het allemaal "best" is.
Bij wijze van spreken natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:17 schreef AgLarrr het volgende:
Is TS bij wijze van spreken de Meki van R&P?
aah,quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:36 schreef Viswijfje het volgende:
verena heeft me gister vertelt dat ze verliefd is op zon turk waar Jaimy veel mee omgaat
![]()
normaal is t altijd vet lachen met verena ze doet wel vaker gekke dingen maar dit vind ik echt stom van r en heb ik r ook gezegd! zij zegt hij is heel lief dat kan wel zo zijn maar wel een turk! dan mag ze dalijk niks meer van hem en als ze vreemdgaat word ze vermoord ofzoen dan wil ze straks al die turkevriendjes meenemen met stappen en kom ik ook nerges meer binnen!
![]()
ik heb ook gezegd dat ik niet meer met haar omga als ze doorgaat met hem maar daar deed ze maar om lachen! hoe kan ik haar nou tegenhouwen en dat ze snapt dat ze dom bezig is??!
edit: turken, moslims in het algemeen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:03 schreef TNA het volgende:
[..]
Jij denkt dat dit topic over arabieren gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |