SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:26 schreef kleinzusje het volgende:
Wie helpt me even met de games en tijden voor morgen![]()
Doha start 14.00 ? Ned tijd
en Chennai ?Adelaide:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Center Court 1 - Matches Start At: 5:00 PM
1. Paul HANLEY (AUS)/Leander PAES (IND) or Benjamin BECKER (GER)/Oliver MARACH (AUT) vs Julien BENNETEAU (FRA)/Paul-Henri MATHIEU (FRA)
Not Before 6:00 PM
2. Lleyton HEWITT (AUS) vs Jose ACASUSO (ARG)
3. Ernests GULBIS (LAT) vs Jo-Wilfried TSONGA (FRA)
Center Court 1 - Matches Start At: 4:00 PM
1. Martin GARCIA (ARG)/Marcelo MELO (BRA) vs Simone BOLELLI (ITA)/Dudi SELA (ISR)
2. Jarkko NIEMINEN (FIN) vs Frank DANCEVIC (CAN)
3. Mischa ZVEREV (GER) vs Vincent SPADEA (USA)
4. Eric BUTORAC (USA)/Frank DANCEVIC (CAN) vs Chris GUCCIONE (AUS)/Robert SMEETS (AUS)
Chennai:
Centre Court - Matches Start At 5:00 PM
Nicolas Mahut vs. Marin Cilic
Rafael Nadal vs. Rajeev Ram
Lovro Zovko vs. Robin Haase
Court 2 - Matches Start at 5:00 PM
Guillermo Garcia-Lopez vs. Werner Eschauer
Sanchai Ratiwatana/Sonchat Ratiwatana or Alexandre Kudryavtsev/Mikhail Youzhny vs. Jurgen Melzer/Alexander Peya
After Suitable Rest
Marin Cilic/Aisam-Ul-Haq Qureshi vs. Jaroslav Levinksy/Michal Mertinak
Court 3 - Matches Start not before 8:00 PM
After Suitable Rest
Harel Levy/Rajeev Ram vs. Igor Kunitsyn/Jim Thomas
Doha is nog niet bekend
Welke tijdzone deze tijden zijn weet ik niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:ATP Doha: Davydenko probleemloos verder
Zonder zich bovenmatig hoeven in te spannen heeft Nikolay Davydenko de derde ronde van het ATP-toernooi in Doha bereikt. De als hoogste ingeschaalde Rus boekte een comfortabele 6-3 6-3 overwinning op Fabrice Santoro.
Andy Murray (3) had drie sets nodig om zich voor de kwartfinales te plaatsen. De Brit verloor in zijn partij tegen Rainer Schüttler de eerste set met 1-6, maar won de tweede en derde met 6-0 en 6-1. Ivan Ljubicic (4) hoefde helemaal niet in actie te komen, want zijn tegenstander Janko Tipsarevic moest wegens griep verstek laten gaan.
Overige uitslagen
Winnaar Verliezer Uitslag
Philipp Kolschreiber (6) Filippo Volandri 6-4 6-1
Dmitry Tursunov (8) Nicolas Kiefer walkover
Thomas Johansson Michael Berrer 6-3 7-5
Stanislas Wawrinka Christophe Rochus 6-2 7-5
Agustin Calleri Hyung-Taik Lee 6-3 6-1
Wat mij betreft hoeft die Wawrinka niet zo zijn best te doen. Schijnt nogal een angstgegner van Nalbandian te zijnquote:Op donderdag 3 januari 2008 16:25 schreef Tim86 het volgende:
solide pot weer van Wawrinka..erg indrukwekkend...hij kan zijn potentieel dit jaar echt waar gaan maken en zo de top 15 in knallen
Speelt Malisse zo sterk dan de laatste tijd ? Youzhny heb ik altijd wel een leuke speler gevonden, maar Malisse heb ik eigenlijk te weinig in actie gezien.quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:46 schreef TheGeneral het volgende:
Malisse gaat denk ik wel van Youzhny winnen.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:40 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Wat mij betreft hoeft die Wawrinka niet zo zijn best te doen. Schijnt nogal een angstgegner van Nalbandian te zijn
Dat zeg ik, behoorlijke angstgegner voor Nalbyquote:Op donderdag 3 januari 2008 16:58 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wint nalby 2x van Nadal en Fed in 3 weken, maar tegelijkertijd verliest ie 2x tegen Wawrinka....in 2 sets
Malisse speelt iig in Chennai altijd sterk (vorig jaar winnaar, dit jaar tot nu toe heel sterk). Youzhny speelt nog niet bijster goed, al flink wat keren gebroken bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:57 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Speelt Malisse zo sterk dan de laatste tijd ? Youzhny heb ik altijd wel een leuke speler gevonden, maar Malisse heb ik eigenlijk te weinig in actie gezien.
Ok, thx. Toch eens in de gaten gaan houden die Malisse.quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Malisse speelt iig in Chennai altijd sterk (vorig jaar winnaar, dit jaar tot nu toe heel sterk). Youzhny speelt nog niet bijster goed, al flink wat keren gebroken bijvoorbeeld.
Li Ning, een groot Chinees merk dat aan de weg aan het timmeren is.quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:01 schreef suus21 het volgende:
met welk merk speelt ljubicic nou? Het is geen diadora meer..
Ljubicic met een Chinees merk?quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Li Ning, een groot Chinees merk dat aan de weg aan het timmeren is.
Nou, de shirts die Ljub tegenwoordig aanheeft zien er wel erg goedkoop uitquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ljubicic met een Chinees merk?
Ik gok dat dit een gevalletje Nadal is. Die speelt ook met een Babolat, alleen in feite is dat een ander merk (geen idee meer wat, dacht een Yonex) die in de kleuren van een Babolat is gespoten
Alles voor de sponsorinkomsten ...
quote:De Brit Andy Murray en de Rus Nikolay Davydenko schaarden zich als laatsten voor de halve finales van het ATP-toernooi in Doha. Beide geplaatste spelers wonnen hun kwartfinales vrij eenvoudig.
Murray, als derde geplaatst in Doha, won van de Zweed Thomas Johansson met 7-6 (4) en 6-0. 'In de eerste set serveerde Johansson goed, waardoor het lang spannend bleef. In de tweede set ging ik iets agressiever retourneren waardoor ik zijn opslag al snel brak. Daarna ging zijn hoofd omlaag en ging ik steeds beter spelen', aldus de Brit.
Davydenko versloeg zijn landgenoot Dmitry Tursunov, als achtste geplaatst, met 7-5 en 6-3. De als eerste geplaatste Davydenko ontmoet Murray morgen in de eerste halve finale. De tweede halve finale gaat tussen de Kroaat Ivan Ljubicic en de Zwitser Stanislas Wawrinka
sport1.nlquote:ATP Chennai: Haase via Zovko naar laatste acht
Robin Haase heeft in het Indische Chennai de kwartfinales bereikt van het ATP-toernooi aldaar. De Hagenaar was in de tweede ronde een maatje te groot voor de Kroatische qualifier Lovro Zovko (ATP-757): 6-1, 7-5.
Haase begon voortvarend aan de wedstrijd met twee breaks op rij. Nadat Zovko voor het eerst zijn service in de set behield, sloeg Haase weer toe om via een nieuwe servicebreak de set binnen te slepen.
De tweede set leek dezelfde kant op te gaan. Haase had opnieuw een aantal breakmogelijkheden, maar dit keer wist hij ze niet te benutten. Zovko kwam beter in de wedstrijd en maakte vooral veel minder fouten. Haase kreeg nog drie breakpoints tegen, maar werkte die vakkundig weg om op 6-5 via een break de wedstrijd te winnen.
De Nederlander staat in de kwartfinale tegenover een andere Kroaat. De jonge Marin Cilic (ATP-71) is daarin namelijk zijn opponent. Cilic schakelde met 6-2, 6-4 de als vijfde geplaatste Fransman Nicolas Mahut uit.
Rafael Nadal plaatste zich eenvoudig voor de laatste acht via een 6-2, 6-1-zege op de Amerikaanse qualifier Rameev Ram. In de volgende ronde neemt Nadal het op tegen zijn landgenoot Guillermo Garcia-Lopez, die in de tweede ronde de als achtste geplaatste Oostenrijker Werner Eschauer uitschakelde met 5-6, 7-5, 7-6(3).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |