abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55727832
Schuettler zag er sowieso een beetje chubby uit voor zijn doen maar dat kan aan mijn breedbeeld liggen
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_55727914
Break Davydenko. Komt op *4-3. Eerste set al gewonnen met 6-3.
pi_55728299

6-3, 6-3
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_55728750
Wie helpt me even met de games en tijden voor morgen

Doha start 14.00 ? Ned tijd
en Chennai ?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_55729812
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 19:26 schreef kleinzusje het volgende:
Wie helpt me even met de games en tijden voor morgen

Doha start 14.00 ? Ned tijd
en Chennai ?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Adelaide:
Center Court 1 - Matches Start At: 5:00 PM
1. Paul HANLEY (AUS)/Leander PAES (IND) or Benjamin BECKER (GER)/Oliver MARACH (AUT) vs Julien BENNETEAU (FRA)/Paul-Henri MATHIEU (FRA)
Not Before 6:00 PM
2. Lleyton HEWITT (AUS) vs Jose ACASUSO (ARG)
3. Ernests GULBIS (LAT) vs Jo-Wilfried TSONGA (FRA)

Center Court 1 - Matches Start At: 4:00 PM
1. Martin GARCIA (ARG)/Marcelo MELO (BRA) vs Simone BOLELLI (ITA)/Dudi SELA (ISR)
2. Jarkko NIEMINEN (FIN) vs Frank DANCEVIC (CAN)
3. Mischa ZVEREV (GER) vs Vincent SPADEA (USA)
4. Eric BUTORAC (USA)/Frank DANCEVIC (CAN) vs Chris GUCCIONE (AUS)/Robert SMEETS (AUS)

Chennai:
Centre Court - Matches Start At 5:00 PM
Nicolas Mahut vs. Marin Cilic
Rafael Nadal vs. Rajeev Ram
Lovro Zovko vs. Robin Haase

Court 2 - Matches Start at 5:00 PM
Guillermo Garcia-Lopez vs. Werner Eschauer
Sanchai Ratiwatana/Sonchat Ratiwatana or Alexandre Kudryavtsev/Mikhail Youzhny vs. Jurgen Melzer/Alexander Peya
After Suitable Rest
Marin Cilic/Aisam-Ul-Haq Qureshi vs. Jaroslav Levinksy/Michal Mertinak

Court 3 - Matches Start not before 8:00 PM
After Suitable Rest
Harel Levy/Rajeev Ram vs. Igor Kunitsyn/Jim Thomas

Doha is nog niet bekend

Welke tijdzone deze tijden zijn weet ik niet
SPOILER
pi_55730238
wim

quote:
ATP Doha: Davydenko probleemloos verder

Zonder zich bovenmatig hoeven in te spannen heeft Nikolay Davydenko de derde ronde van het ATP-toernooi in Doha bereikt. De als hoogste ingeschaalde Rus boekte een comfortabele 6-3 6-3 overwinning op Fabrice Santoro.

Andy Murray (3) had drie sets nodig om zich voor de kwartfinales te plaatsen. De Brit verloor in zijn partij tegen Rainer Schüttler de eerste set met 1-6, maar won de tweede en derde met 6-0 en 6-1. Ivan Ljubicic (4) hoefde helemaal niet in actie te komen, want zijn tegenstander Janko Tipsarevic moest wegens griep verstek laten gaan.

Overige uitslagen
Winnaar Verliezer Uitslag
Philipp Kolschreiber (6) Filippo Volandri 6-4 6-1
Dmitry Tursunov (8) Nicolas Kiefer walkover
Thomas Johansson Michael Berrer 6-3 7-5
Stanislas Wawrinka Christophe Rochus 6-2 7-5
Agustin Calleri Hyung-Taik Lee 6-3 6-1

[ Bericht 45% gewijzigd door kleinzusje op 02-01-2008 20:48:24 ]
pi_55748348
solide pot weer van Wawrinka..erg indrukwekkend...hij kan zijn potentieel dit jaar echt waar gaan maken en zo de top 15 in knallen

Morgen Malisse vs Youzhny trouwens..leuk affiche
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_55748739
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 16:25 schreef Tim86 het volgende:
solide pot weer van Wawrinka..erg indrukwekkend...hij kan zijn potentieel dit jaar echt waar gaan maken en zo de top 15 in knallen
Wat mij betreft hoeft die Wawrinka niet zo zijn best te doen. Schijnt nogal een angstgegner van Nalbandian te zijn
pi_55748861
Malisse gaat denk ik wel van Youzhny winnen.
pi_55749094
sig verwijderd door FA
pi_55749163
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 16:46 schreef TheGeneral het volgende:
Malisse gaat denk ik wel van Youzhny winnen.
Speelt Malisse zo sterk dan de laatste tijd ? Youzhny heb ik altijd wel een leuke speler gevonden, maar Malisse heb ik eigenlijk te weinig in actie gezien.
pi_55749172
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 16:40 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Wat mij betreft hoeft die Wawrinka niet zo zijn best te doen. Schijnt nogal een angstgegner van Nalbandian te zijn

Wint nalby 2x van Nadal en Fed in 3 weken, maar tegelijkertijd verliest ie 2x tegen Wawrinka....in 2 sets
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_55749196
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 16:58 schreef Norrage het volgende:

[..]

Wint nalby 2x van Nadal en Fed in 3 weken, maar tegelijkertijd verliest ie 2x tegen Wawrinka....in 2 sets
Dat zeg ik, behoorlijke angstgegner voor Nalby
pi_55749297
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 16:57 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Speelt Malisse zo sterk dan de laatste tijd ? Youzhny heb ik altijd wel een leuke speler gevonden, maar Malisse heb ik eigenlijk te weinig in actie gezien.
Malisse speelt iig in Chennai altijd sterk (vorig jaar winnaar, dit jaar tot nu toe heel sterk). Youzhny speelt nog niet bijster goed, al flink wat keren gebroken bijvoorbeeld.
sig verwijderd door FA
pi_55749443
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 17:02 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Malisse speelt iig in Chennai altijd sterk (vorig jaar winnaar, dit jaar tot nu toe heel sterk). Youzhny speelt nog niet bijster goed, al flink wat keren gebroken bijvoorbeeld.
Ok, thx. Toch eens in de gaten gaan houden die Malisse.
pi_55749456
ik denk ook dat Malisse gaat winnen...en dat zeg ik zelfs als Youzhny fan
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_55749872
Murray wint eerste set tegen Johansson in een tie-break !

Edit: en Murray serveert nog even een bagel aan Johannson !

[ Bericht 56% gewijzigd door Nalbandian op 03-01-2008 17:58:02 ]
  donderdag 3 januari 2008 @ 19:01:54 #168
32015 suus21
Andre rocks!
pi_55751991
met welk merk speelt ljubicic nou? Het is geen diadora meer..
fijn!
pi_55753455
Davydenko wint met 7-5 6-3 van Tursunov, matige wedstrijd met veel breaks (9 in totaal).
sig verwijderd door FA
pi_55754296
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 19:01 schreef suus21 het volgende:
met welk merk speelt ljubicic nou? Het is geen diadora meer..
Li Ning, een groot Chinees merk dat aan de weg aan het timmeren is.
  donderdag 3 januari 2008 @ 21:46:02 #171
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_55756003
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 20:41 schreef wimderon het volgende:

[..]

Li Ning, een groot Chinees merk dat aan de weg aan het timmeren is.
Ljubicic met een Chinees merk?

Ik gok dat dit een gevalletje Nadal is. Die speelt ook met een Babolat, alleen in feite is dat een ander merk (geen idee meer wat, dacht een Yonex) die in de kleuren van een Babolat is gespoten

Alles voor de sponsorinkomsten ...
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_55758403
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 21:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Ljubicic met een Chinees merk?

Ik gok dat dit een gevalletje Nadal is. Die speelt ook met een Babolat, alleen in feite is dat een ander merk (geen idee meer wat, dacht een Yonex) die in de kleuren van een Babolat is gespoten

Alles voor de sponsorinkomsten ...
Nou, de shirts die Ljub tegenwoordig aanheeft zien er wel erg goedkoop uit

Dat merk wil gewoon naam maken in Europa en de V.S. Ze sponsoren ook enkele NBA-sterren (o.a. Shaquille O'Neil), diverse nationale teams in China, Spanje en Zweden en ze zijn ook officieel partner van de Chinese overkoepelende sportbond, waardoor ze ook op de OS naar voren zullen komen.
Zal inderdaad wel met centen te maken hebben, maar dit is geen klein merk.
  vrijdag 4 januari 2008 @ 08:16:45 #173
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_55763887
Vandaag speelt Donkey tegen Murray. Eerste topwedstrijd van het seizoen. Ik verwacht een bagel voor Donkey, maar het is wel weer bijzonder grillig wat Murray allemaal laat zien dus nog geen zekerheidjes.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_55764905

pi_55764940
quote:
De Brit Andy Murray en de Rus Nikolay Davydenko schaarden zich als laatsten voor de halve finales van het ATP-toernooi in Doha. Beide geplaatste spelers wonnen hun kwartfinales vrij eenvoudig.

Murray, als derde geplaatst in Doha, won van de Zweed Thomas Johansson met 7-6 (4) en 6-0. 'In de eerste set serveerde Johansson goed, waardoor het lang spannend bleef. In de tweede set ging ik iets agressiever retourneren waardoor ik zijn opslag al snel brak. Daarna ging zijn hoofd omlaag en ging ik steeds beter spelen', aldus de Brit.

Davydenko versloeg zijn landgenoot Dmitry Tursunov, als achtste geplaatst, met 7-5 en 6-3. De als eerste geplaatste Davydenko ontmoet Murray morgen in de eerste halve finale. De tweede halve finale gaat tussen de Kroaat Ivan Ljubicic en de Zwitser Stanislas Wawrinka

quote:
ATP Chennai: Haase via Zovko naar laatste acht
Robin Haase heeft in het Indische Chennai de kwartfinales bereikt van het ATP-toernooi aldaar. De Hagenaar was in de tweede ronde een maatje te groot voor de Kroatische qualifier Lovro Zovko (ATP-757): 6-1, 7-5.

Haase begon voortvarend aan de wedstrijd met twee breaks op rij. Nadat Zovko voor het eerst zijn service in de set behield, sloeg Haase weer toe om via een nieuwe servicebreak de set binnen te slepen.

De tweede set leek dezelfde kant op te gaan. Haase had opnieuw een aantal breakmogelijkheden, maar dit keer wist hij ze niet te benutten. Zovko kwam beter in de wedstrijd en maakte vooral veel minder fouten. Haase kreeg nog drie breakpoints tegen, maar werkte die vakkundig weg om op 6-5 via een break de wedstrijd te winnen.

De Nederlander staat in de kwartfinale tegenover een andere Kroaat. De jonge Marin Cilic (ATP-71) is daarin namelijk zijn opponent. Cilic schakelde met 6-2, 6-4 de als vijfde geplaatste Fransman Nicolas Mahut uit.

Rafael Nadal plaatste zich eenvoudig voor de laatste acht via een 6-2, 6-1-zege op de Amerikaanse qualifier Rameev Ram. In de volgende ronde neemt Nadal het op tegen zijn landgenoot Guillermo Garcia-Lopez, die in de tweede ronde de als achtste geplaatste Oostenrijker Werner Eschauer uitschakelde met 5-6, 7-5, 7-6(3).
sport1.nl
pi_55766233
Hewitt verliest de 1e set van Tsonga.

6-4.
pi_55766460
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 10:55 schreef TheGeneral het volgende:

6-4.
Waar kijk je ? ( linkje, stream ?)
gevonden

[ Bericht 18% gewijzigd door kleinzusje op 04-01-2008 11:11:18 ]
pi_55766474
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 10:55 schreef TheGeneral het volgende:

6-4.
En hij stond met 3-1 voor .
sig verwijderd door FA
pi_55766520
Tsja, 1 break stond ie voor ja...Hewitt leek waanzinnig in vorm met 2maal 6-2 6-2 wedstrijden, maar dit is toch al weer een beetje suspect...ik hoop dat ie hem er uit kan slepen.. niet in de eerste plaats omdat ik hewitt fan ben, maar omdat die Tsonga zo'n ontzettende kneus is....:P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_55766763
Adelaide
Doha
Chennai

Streams zonder Sop
Sop etc. streams

[ Bericht 15% gewijzigd door kleinzusje op 04-01-2008 11:28:09 (linkjes en streams) ]
pi_55767179
Ondertussen 5-2 voor Tsonga in de 2e....
pi_55767288
GSM Tsonga 6-4 6-2 .
sig verwijderd door FA
pi_55767317
GSM Tsonga...

6-4 6-2.
pi_55767381
pi_55768159
Nieminen mist 7 MP tegen nerd Spadea, 3e set nu.
sig verwijderd door FA
pi_55768346
Hewitt
Ik ga maar van een andere speler fan zijn geloof ik...Van Mathieu dan maar...ohnee...die verloor ook weer eens 3e set tiebreak
Nou hopen dat Nalbandian het een beetje goed gaat doen dit jaar, anders word ik echt agressief
pi_55769625
Het 8e MP is raak voor Nieminen: 7-6 6-7 7-6 .
sig verwijderd door FA
pi_55769926
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 13:02 schreef Ambrosius het volgende:
Het 8e MP is raak voor Nieminen: 7-6 6-7 7-6 .
pi_55769928
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 12:15 schreef Norrage het volgende:
Hewitt
Ik ga maar van een andere speler fan zijn geloof ik...Van Mathieu dan maar...ohnee...die verloor ook weer eens 3e set tiebreak
Nou hopen dat Nalbandian het een beetje goed gaat doen dit jaar, anders word ik echt agressief
tip: Youzhny

(maar die gaat er ook af vandaag denk ik )
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_55769967
Moya 5-2 voor tegen Serra in Chennai.

.
pi_55770008
Mogelijk volgende tegenstander van Haase komt uit de partij Malisse - Youzhny.

Voor de duidelijkheid, Haase speelt zometeen tegen Cilic.
pi_55770204
nou ja..zometeen...op zijn vroegst 17.00u

Hopen op een goede stream...Wawrinka-Ljubicic is live op eurosport in ieder geval
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  vrijdag 4 januari 2008 @ 13:32:51 #193
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_55770282
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 13:18 schreef TheGeneral het volgende:
Moya 5-2 voor tegen Serra in Chennai.

.
Spelen Moya en Malisse niet elk jaar de finale van Chennai tegen elkaar?
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_55770413
Moya en Malisse zijn inderdaad wel echt mister en mister Chennai
alhoewel...malisse valt nog wel mee
pi_55770430
Final Xavier Malisse Stefan Koubek 6-1 6-3
Final Ivan Ljubicic Carlos Moya 7-6(6) 6-2
Final Carlos Moya Paradorn Srichaphan 3-6 6-4 7-6(5)
Final Carlos Moya Paradorn Srichaphan 6-4 3-6 7-6(5)

De Moya Cup van Chennai de laatste 4 jaar...Malisse speelt @ Doha.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_55771110
heeft er iemand een chennai stream zonder sopcast voor me? Die van channelsurfing werken helaas niet..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_55771445
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 14:05 schreef Tim86 het volgende:
heeft er iemand een chennai stream zonder sopcast voor me? Die van channelsurfing werken helaas niet..
Bwin heeft Chennai ook, Nadal komt net de baan op.
pi_55771480
oh oke cool
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_55771684
ivm kans op regen speelt haase nu al, op baan 2 zonder camera's...klote

[ Bericht 91% gewijzigd door Tim86 op 04-01-2008 14:38:38 ]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_55772196
Leuk tennis hoor, bij Nadal - Garcia Lopez.

Hopelijk kan Garcia Lopez het even vasthouden. Winnen doe hij natuurlijk niet, maar laat Nadal maar werken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')