Gaat niemand lukken, denk ik. De helft is al lastig.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:09 schreef knars het volgende:
Ik ben de jongste knars-telg de fles aan het geven. Graag 10 muzikale Jasons ter ere van hem
Vast wel. Ik weet bijna zeker dat het met Ja begint en kort is. Maar ik kan niets meer bedenkenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:12 schreef bukgeit het volgende:
Je weet het wel...
En dit is geloof ik Shameboy?quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:01 schreef Eikelpiercing het volgende:
welk project vormen Luuk Cox en DJ Bobby Ewing?
Correctquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 07:52 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Het is Jean volgens mij...
Wederomquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 07:55 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
En dit is geloof ik Shameboy?
komt weleens langs op Studio Brussel...
Elvis toch, sinds jaar en dag?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:54 schreef iggy_in_the_house het volgende:leuke start van de dag...
Wie is de meest verdienende overleden artiest (volgens Forbes)?
bukgeit +1quote:
quote:Elvis Presley meest verdienende overleden artiest
NEW YORK - De koning van de rock-'n-roll Elvis Presley heeft Nirvana-zanger Kurt Cobain van de troon gestoten als meest verdienende overleden artiest van het afgelopen jaar. Dat blijkt uit een lijst die het Amerikaanse blad Forbes jaarlijks publiceert.
Afgelopen jaar verdiende Presley, dertig jaar na zijn dood, 49 miljoen dollar, zeven meer dan in het jaar daarvoor. De zeventien jaar geleden doodgeschoten zanger John Lennon stond op de tweede plaats met 44 miljoen dollar.
De derde plaats werd ingenomen door striptekenaar Charles M. Schultz, de bedenker van stripfiguur Snoopy, die zeven jaar na zijn dood 35 miljoen dollar voor zijn nabestaanden in het laatje bracht.
Andere namen op de lijst waren Beatles-zanger George Harris (22 miljoen), wetenschapper Albert Einstein (18), kunstenaar Andy Warhol (15), rapper Tupac Shakur (9) en actrice Marilyn Monroe (7).
Kurt Cobain was toch echt vorig jaar nummer 1 schijnbaar:quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:06 schreef bukgeit het volgende:
Volgens mij klopt dat bericht niet en was Elvis al veel langer nummer 1.
Ik vermoed dat daar geen hiphoppers met 1 Engelse naam bij horen, want dan ben je zo klaarquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:10 schreef bukgeit het volgende:
Noem tien Nederlanders met een Engelstalige artiestennaam (voor- + achternaam).
Nou, Pete Philly bijvoorbeeld had best gemogen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:27 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Ik vermoed dat daar geen hiphoppers met 1 Engelse naam bij horen, want dan ben je zo klaar![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |