Ziet er idd naar uit dat het er vandaag nog gaat zijn dus.quote:Status: In transit
Gewijzigde aflevering: 27/10/2007
Oops, nummer vergeten te wijzigenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 11:13 schreef Jarno het volgende:
Eh, en we hadden trouwens al een #194.
Ook niet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 11:48 schreef Swetsenegger het volgende:
is dit het topic waar Tijn.....
Als IK dat nou zou zeggenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:17 schreef Q. het volgende:
Ik heb besloten dat ik deze maand het eten wel over kan slaan en ik ga dus leopard halen..
Stond dat er gisteren niet ook al dan?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 11:05 schreef Jarno het volgende:
Hm.
[..]
Ziet er idd naar uit dat het er vandaag nog gaat zijn dus.
Kan ik me goed inbeelden... Ik denk dat 't handig is om bijvoorbeeld amsn en skype in één space te zetten, itunes in een andere, etc...quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:28 schreef Breuls het volgende:
Nummer in de titel gewijzigd.
Ik merk ook dat ik erg blij ben met Spaces. Weet nog niet hoe ik er na een paar weken tegenaan kijk, maar ik heb een aantal applicaties gekoppeld aan specifieke spaces en het lijkt lekkerder te werken dan alles in 1 ruimte.
...you are the greatest lover...hee hallo...quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:28 schreef nietzman het volgende:
Hee hallo.
Waarom zou je firefox gebruiken?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:56 schreef DaFrenk het volgende:
Wauw... Firefox download automatisch alle files in de nieuwe download map..Super man
Unison is prima, maar die kost wat.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:07 schreef znarch het volgende:
Weet iemand een fijne (gratis) newsleecher ? iGrabnews doet het niet meer hier
goeie tipquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:17 schreef Q. het volgende:
Ik heb besloten dat ik deze maand het eten wel over kan slaan en ik ga dus leopard halen..
Krauwerig studentje hierquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:10 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Unison is prima, maar die kost wat.
Oke, denk dat die wel gaat lukken. Krijg hem alleen niet aan de praatquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:22 schreef JoMo0 het volgende:
Sabnzbd is tof , en het werkt onder Leopard.
Maar dan heb je ook wat.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:10 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Unison is prima, maar die kost wat.
Hier een uitleg voor Windows , maar dat werkt haast hetzelfde. http://www.binaries4all.nl/sabnzbd/quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:36 schreef znarch het volgende:
[..]
Oke, denk dat die wel gaat lukken. Krijg hem alleen niet aan de praatHeb een file toegevoegd, mijn server toegevoegd bij config maar hij start gewoon niet
Is er ergens een guide hoe je dat sabnzbd aan de praat krijgt ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |