Zo dan! Gaat als een tierelier deze topics,
slow chat?
Ben op zich wel tevreden over Leopard, was gisteren een hoop gedoe maar nu het eindelijk draait is het echt fijn.
Gisteravond ook nog even uitgebreid met iChat zitten spelen. Hebben jullie als eens het scherm gedeeld via iChat? Dat werkt echt fantastisch. Ik kon gewoon op een 17" MacBook Pro werken, zei het met wat haperige animaties. Maar ik heb gewoon wat zitten spelen in Photoshop bij de ander op de laptop. En dat ging best goed! Ook leuk als iemand anders op jouw Mac bezig is. Ideaal om dingen te laten zien, en omdat je automatisch ook een audiogesprek aangaat kan je gewoon blijven doorlullen.
Daarna even iChat Theater geprobeerd. Ook dat ging prima. Alleen als je bijvoorbeeld een Word document laat zien dan heb ik nog niet kunnen uitvinden hoe je kunt inzoomen. Hij laat gewoon de gehele pagina zien. Dus het is erg moeilijk leesbaar voor de ander (mede door de video compressie).
Erg goed!
Alleen de Photobooth effecten in iChat waren op de MacBook erg lastig, CPU was flink aan het draaien en de laptop werd er ook aardig warm van. Geen idee of dat beter kan.