Ja sorry, het was laat. Ik had het niet helemaal meer in de gaten allemaal.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 09:29 schreef Lienekien het volgende:
Ik kon 'm niet vinden, dus hier is 'ie.
Het is gewoon een stomme vraag, want je weet best wel wat ik er mee bedoel. Of het 'echt bestaat' of dat het een moeilijke of misschien zelfs onzinnige term is, weet ik ook wel. Doet geen afbreuk aan wat ik er mee bedoel.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 10:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
O, je hebt 't niet zelf bedacht?
Nee, ik snap niet wat je ermee bedoelt. Als ik het wist, zou ik er niet naar vragen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 10:47 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Het is gewoon een stomme vraag, want je weet best wel wat ik er mee bedoel. Of het 'echt bestaat' of dat het een moeilijke of misschien zelfs onzinnige term is, weet ik ook wel. Doet geen afbreuk aan wat ik er mee bedoel.
Normaal gesproken zou ik zeggen dat de kwaliteit van een goede roman zoiets als 'authenticiteit' is: de wereld zoals die beschreven wordt is een wereld die ik voor mogelijk acht. Dat komt neer op een combinatie tussen herkenbaarheid en geloofwaardigheid. Nu heb ik niet veel van Tim Krabbé gelezen, maar ik herinner me dat ik dat juist zo sterk vond aan Het Gouden Ei: de relatie tussen de protagonist en zjin vriendinnetje had mijn relatie kunnen zijn. Hij beschrijft die kleine dingen zo mooi, zoals het meisje dat op vakantie eigenlijk niet in een auto durft te rijden en de jongen die dat allemaal niet zo goed begrijpt. Afijn, ongelooflijk herkenbaar. Vervolgens gaat zo'n boek vanwege die kwaliteit aan mijn werkelijkheid raken: als ik bij een pompstation sta en mijn lief iets te lang uit het oog verlies, dan begin ik zenuwachtig in de passagiersstoel te draaien. Dáárom lees ik boeken.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:23 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ik zou het oprecht erg plezierig vinden als je de moeite zou nemen om dit uit te leggen. Waarom je het het mooiste boek vindt dat je ooit gelezen hebt.
Met literair verantwoord bedoel ik literair van belang of interessant, zoals RG het zei.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 10:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, ik snap niet wat je ermee bedoelt. Als ik het wist, zou ik er niet naar vragen.![]()
Ja. Dus. En nou.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 10:54 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Met literair verantwoord bedoel ik literair van belang of interessant, zoals RG het zei.
Pope is oké.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:03 schreef Gellius het volgende:
Ik snap die fascinatie met een jongen met evidente geestelijke problemen niet zo.
Zullen we trouwen en dan een oneindige voorraad cafe fresco in huis halen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:03 schreef thaleia het volgende:
Ik ben even naar de supermarkt, want ik ben verslaafd aan Cafe Fresco en dat heb ik hier nu niet in huis
Dat zei m'n vrouw vannacht ook *katsjing*quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:23 schreef JAM het volgende:
Moef, moef, moef! Gnubbelfunder, gnubbelmagook!
Ja, ik vind het niet eens echt onweerstaanbaar lekker ofzo, maar ik moet toch IETS om het "Griekenland begin augustus"-gevoel op te roepen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zullen we trouwen en dan een oneindige voorraad cafe fresco in huis halen?.
Geen idee. slipped my mind, denk ik.quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:44 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ja, ik vind het niet eens echt onweerstaanbaar lekker ofzo, maar ik moet toch IETS om het "Griekenland begin augustus"-gevoel op te roepen?
Trouwen hadden we al jaren geleden moeten doen, IR [afbeelding] Waarom hebben we dat eigenlijk nooit gedaan?
Toe maar, Pope. Kruip maar terug in bed. Ik zal je een kruik en mijn moeder geven. Ze zullen je verwarmen. Mijn moeder zal je knuffelen, zoals zij nooit iemand knuffelde. Ze zal je liefde geven en het gevoel dat er geen buiten is. Een kruik en mijn moeder. Ze zullen je verwarmen. Zoals zij nooit iemand knuffelde. Je liefde geven. Dat er geen buiten is. Moeder. Verwarmen. Liefde. Kruip maar. Toe maar, Pope.quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:38 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Hoere.
Door een topic hier over Wim Helsen moet ik automatisch denken aan deze prachtige tekst van hem.quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:50 schreef Petertje81 het volgende:
Toe maar, Pope. Kruip maar terug in bed. Ik zal je een kruik en mijn moeder geven. Ze zullen je verwarmen. Mijn moeder zal je knuffelen, zoals zij nooit iemand knuffelde. Ze zal je liefde geven en het gevoel dat er geen buiten is.
Wil jij dan een alfabet voordragen?quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:14 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ga dan trouwen. Jullie passen best bij elkaar, come to think of it.
Mooi!quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:00 schreef mane het volgende:
[..]
Door een topic hier over Wim Helsen moet ik automatisch denken aan deze prachtige tekst van hem.
‘t is mijn moeder, mijn moeder die mij roept,
ze spreekt mij toe vanuit hemelse dreven.
Kom maar hier kleine jongen, zegt ze,
kom maar hier, leg je hoofd maar in mijn schoot.
Ik zal pleisters plakken waar je gesneden bent,
ik zal de dieren uit je haren halen.
En dan doe ik dat dan, leg ik mijn hoofd in haar schoot,
en dan aait ze mij, en dan zegt ze:
dat ik “rust” mag zijn, dat ik niet meer moet hopen,
dat ik niet meer moet proberen, het helpt toch niet.
Ge zijt helemaal alleen, zoals iedereen altijd en overal alleen is in alle talen.
Ge zijt bloot en weerloos, ge zijt gemaakt van dun papier.
Een windvlaag en ge vliegt omver.
Het is niet dat de anderen u niet willen helpen,
het is dat ze zelf gemaakt zijn van dun papier.
Eén scheurtje en ze scheuren.
En ge kijkt naar mij en ge ziet uzelf staan,
en ge zegt tegen uzelf wat ge altijd al geweten hebt.
Dat uw pijn voor u alleen is, niemand anders kan eraan,
niemand heeft er weet van en dat is goed zo.
Hoi!quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:50 schreef Petertje81 het volgende:
[..]
Toe maar, Pope. Kruip maar terug in bed. Ik zal je een kruik en mijn moeder geven. Ze zullen je verwarmen. Mijn moeder zal je knuffelen, zoals zij nooit iemand knuffelde. Ze zal je liefde geven en het gevoel dat er geen buiten is. Een kruik en mijn moeder. Ze zullen je verwarmen. Zoals zij nooit iemand knuffelde. Je liefde geven. Dat er geen buiten is. Moeder. Verwarmen. Liefde. Kruip maar. Toe maar, Pope.
Een alfabet?quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Wil jij dan een alfabet voordragen?
Het boodschappenspel!!quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Wil jij dan een alfabet voordragen?
Trouwen, hoeren, moeders, het boodschappenspel en het sentiment daartussen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:21 schreef thaleia het volgende:
Jongens jongens, zoveel emoties, van huwelijksgeloften tot dunne papieren, het wordt me allemaal even teveel
Ik was toen ook (een klein beetje) dronken, geloof ik. Jij was wel al een stuk langer dan wij.quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
En dan al die leuke anekdotes. Een dronken thaleia die een dronken en nauwelijks meerderjarige IR (samen met RG) vertelt dat hij echt geen communicatiewetenschap moet gaan doen.
Toen mijn kleuterjuf vertrok, deden we een alfabet. Ik had de letter V en mijn tekst was: "V zijn de vrienden die gij nu verlaat".quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:46 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Welke echtgenoten? En leg godverdomme uit waar dat gedoe over een alfabet over gaat.
Heb je ooit http://www.unisca.org/ gedaan, IR?quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:55 schreef Gellius het volgende:
Ga je nog traineeships of diplomatenklasjes doen, IR?
Zeg, als kleuter van 5 zeg je gewoon op wat je krijgt voorgekauwd. Vervelende chagrijn.quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:55 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Sprak je in de kleuterklas archaïsch Nederlands? Freak.
Oh, ging het zo!quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zeg, als kleuter van 5 zeg je gewoon op wat je krijgt voorgekauwd. Vervelende chagrijn.
Strontvervelend.quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:58 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik ben trouwens helemaal geen chagrijn. Wel vervelend.
Van dit soort dingen hoef je de lol niet in te zien. Je moet het gewoon niet doen. Standvastig voor je uit staren of naar buiten gaan.quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:59 schreef mane het volgende:
Echt, over sommige dingen kun je maar beter onwetend blijven.
Voor iedere letter van het alfabet kun je in het boodschappenspel een 'boodschap' bedenken, waarmee je het bruidspaar alvast wat vooruit helpt. Dus de A van aardappels, de H van hageslag. Und so weiter. Daar past dan een gedichtje bij. Dat wordt door verschillende gasten voorgelezen. Als je dat meemaakt pope, of erger nog: zelf zo'n gedichtje moet voorlezen, dan wil je het liefst weer in de moederschoot terugkruipen. Je kunt er natuurlijk ook proberen de lol van in te zien. Daar ben ik persoonlijk niet zo goed in op zo'n moment.
Behoorlijk. Een grote christelijke familie en ik was zo ongeveer de jongste. Dus toen ik dertien was, waren mijn broer, zussen, neven en nichten in de twintig. Die gingen allemaal trouwen (echt, niemand uitgezonderd). En dan natuurlijk nog de huwelijksjubilea. Beide grootouderparen waren rond die tijd 50 (quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:10 schreef Gellius het volgende:
Zoveel huwelijksvoltrekkingen meegemaakt?
Dat is net zoals bij je moeder op bezoek gaan vanuit een gevoel van verplichting.quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:11 schreef Gellius het volgende:
Dat klinkt wel heel principieel pope, maar 't is niet erg volwassen. Op een bruiloft ben je er voor de anderen, niet voor jezelf.
Als je dat als een verplichting voelt wel ja, maar het is voor mij totaal iets anders hoor.quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:20 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Dat is net zoals bij je moeder op bezoek gaan vanuit een gevoel van verplichting.
Daar zou je niet voor weglopen? Die neiging heb ik dan weer wel heel sterk.quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:20 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Groepsfoto's zijn OK.
Mijn moeder béllen, voelt al als een verplichting. Nouja, het maakt niet uit hoor, want ik doe het wel. Omdat ze nu eenmaal m'n moeder is.quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:24 schreef Gellius het volgende:
[..]
Als je dat als een verplichting voelt wel ja, maar het is voor mij totaal iets anders hoor.
Nuja, ik sta er niet graag op. Ik kijk wel graag naar groepsfoto's. Ik vind het een prima afdeling in de kunst. Als ik zou kunnen fotograferen, zou ik graag groepsfoto's maken.quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:24 schreef mane het volgende:
[..]
Daar zou je niet voor weglopen? Die neiging heb ik dan weer wel heel sterk.
Ik bedoel dus dat ik weiger leuk te gaan zitten doen bij een huwelijk dat ik stupide vind. En dat dat niets met volwassenheid te maken heeft.quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:24 schreef Gellius het volgende:
[..]
Als je dat als een verplichting voelt wel ja, maar het is voor mij totaal iets anders hoor.
Nee. Eerst dit jaar m'n scriptie afronden. En dan een jaar of 3 nadenken wat ik wil.quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:55 schreef Gellius het volgende:
Ga je nog traineeships of diplomatenklasjes doen, IR?
Bovendien denk ik dat de Drs. P liefhebbers daar moeilijk te vinden zouden zijn geweest.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:51 schreef thaleia het volgende:
O God ja, communicatiewetenschap. Daar was je echt heel ongelukkig geworden IR, en de hordes mooie vrouwen bij die studie hadden dat niet kunnen compenseren.
Hoe ben ik daar nu weer verzeild geraakt.quote:Op zondag 28 oktober 2007 08:12 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb vannacht over Z gedroomd.
Puur platonisch, hoor. Nou ja, het ging over de dood.![]()
Ze heeft je anders mooi tuk met het concept bioritme.quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:09 schreef Z het volgende:
Ze is 11 maanden heren, ze heeft nog maar weinig door.
Rebel rebel.quote:Albatros houdt zich niet aab wiskundige wetten
Albatrossen foerageren niet volgens het boekje. In Nature (25 oktober) maken onderzoekers gehakt van een in 1996 gepubliceerde wiskundige beschrijving van de manier waarop de vogels een gebied afzoeken naar voedsel. De veronderstelling was dat ze een dronkemanswandeling uitvoeren, waarbij de lengte van de etappes een specifieke verdeling kent, de 'Levy-vlucht'. Heranalyses laten zien dat ze daarvoor te weinig lange vluchten uitvoeren.
Ik heb gisten nog een meisje geholpen die van haar scooter gedonderd was. Ze was er helemaal van ondersteboven (seborik award). Het was een gloednieuwe ferrari-rode scooter. Mijn opmerking dat ze zich nu geen zorgen meer hoefte te maken over krasjes op haar nieuwe scooter ging er niet helemaal in geloof ik. En ik hou ook al niet van tatoeages, dat wordt nog wat.quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:24 schreef Gellius het volgende:
Nu ja, nog een paar keer wintertijd en ze wil een scooter en een tatoeage in haar bilnaad.
Jij komt toch maar één keer per dag even langs.quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:56 schreef broer het volgende:
Die rust! Laten jullie je allemaal afschrikken door de traagheid van het forum?
Pennenlikker. Daar wilde ik het even bij laten. Het betaalt redelijk en ik hoef niet al teveel te doen. Maandag begin ik.quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:10 schreef k_man het volgende:
Tof. Als wat?
Het is goed dat Freud achterhaald en dood is. Zowel hij als zijn opvattingen zouden dit niet overleven, JAM.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:11 schreef JAM het volgende:
Ja, dit is nog niets hoor. Het kan nog véél, véél erger. Een keer droomde ik dat ik samen met mijn oude leraar Latijn gevangen werd gehouden in een Russische kernonderzeeër. Daar was een hele grote boze uil en die zei: 'ZO, JULLIE ZULLEN WEL HONGER HEBBEN HÈ? WILLEN JULLIE OOK WAT GEFRITUURDE WALVISFOETUSKAAKJES?' Dat wilden we niet, maar de uil dwong ons..!
Ya rly.
Is dat zoiets als de hommel, die gezien de wetten van de thermodynamica helemaal niet kunnen vliegen?quote:
Ik heb ook weleens over mijn Latijnleraar gedroomd, maar dat ging toch heel anders.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:11 schreef JAM het volgende:
Ja, dit is nog niets hoor. Het kan nog véél, véél erger. Een keer droomde ik dat ik samen met mijn oude leraar Latijn gevangen werd gehouden in een Russische kernonderzeeër. Daar was een hele grote boze uil en die zei: 'ZO, JULLIE ZULLEN WEL HONGER HEBBEN HÈ? WILLEN JULLIE OOK WAT GEFRITUURDE WALVISFOETUSKAAKJES?' Dat wilden we niet, maar de uil dwong ons..!
Die van mij een mooie, jonge, donkere prinsquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:59 schreef k_man het volgende:
Mijn leraar Latijn was een bebaard, klein mannetje. Toevallig was hij jarig op dezelfde dag als de kleinste jongen uit de klas. Die dag hebben we uitgeroepen tot Nationale Kabouterdag.
Nog steeds volgens mij.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:15 schreef Floripas het volgende:
Ja, ontluikende bakvis was ik nog.
There's something about Flori.quote:
Als het een troost ik, zo ook ik. Ik heb dat gymnasium ook nooit afgemaakt en kan nu niet zeggen dat ik er, buiten Li Lan Lee om, spijt van heb. Op een gegeven moment kwam ik bij haar in de klas en ik denk dat mijn fetisjisme daar ontrsproten is; hoewel ik er nu een beetje vanaf begin te raken, tot mijn grote geluk en dat van een zekere Kroatische dame. Fucking sue me, OK?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:52 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb 3 leraren latijn gehad, terwijl ik m'n gymnasium niet eens afgemaakt heb. Ik weet in ieder geval dat er eentje later gek geworden is.
Ik verweer me heftig tegen de opvatting dat Freud achterhaald is, maar ik begrijp ook af en toe niet hoe hij sommige dingen zou willen uitleggen. Zo zei ik ooit tegen iemand Alle koeien zijn blauw! Behalve de mijnequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:17 schreef Petertje81 het volgende:
[..]
Het is goed dat Freud achterhaald en dood is. Zowel hij als zijn opvattingen zouden dit niet overleven, JAM.
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 03:54 schreef JAM het volgende:
Zou het nog mooier kunnen worden? Ik geef mijzelf nog vijf jaar, hooguit, tot [...] depressie [...]
Maar dat bestrijd ik ook niet.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:47 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Dat is anders een prima lunch. Idioten.
Oh...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar dat bestrijd ik ook niet.Lieve, lieve, lieve Pope.
Welke?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:13 schreef De-oneven-2 het volgende:
Daar hebben ze inmiddels een verklaring voor.
Dat rijmt op je ondertitel.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:43 schreef Frollo het volgende:
Ah, zitten jullie híér! [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ja, die 'job' heb ik. Als ik die niet had, was dat thuisblijven ook geen punt, hè. (Duh.)quote:Op donderdag 1 november 2007 10:42 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Jij altijd met je bezorgen en je thuisblijven. Get a job.
Ja hoor, en dan met dat ding op mijn nek op de fiets naar huis.quote:Op donderdag 1 november 2007 10:59 schreef Z het volgende:
Ik laat altijd op m'n werk bezorgen.
Ik ook. Nooit gedonder.quote:Op donderdag 1 november 2007 10:59 schreef Z het volgende:
Ik laat altijd op m'n werk bezorgen.
quote:Op donderdag 1 november 2007 16:59 schreef Z het volgende:
Pappa heeft gelijk.
Meer het Grijze Boekje... nog net geen losbladige uitgavequote:Op donderdag 1 november 2007 22:43 schreef De-oneven-2 het volgende:
Is dat groene boekje inmiddels niet het Gele Boekje, DM?
Je moeder belde, ze wil d'r geld terug.quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Om met de woorden van je vader te spreken...
Okee. Bedankt.quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:37 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Je moeder belde, ze wil d'r geld terug.
Bemoei je met je eige!quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:30 schreef Lienekien het volgende:
En dan maar gewoon geen volgende openen? Puik plan.
quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:30 schreef Lienekien het volgende:
En dan maar gewoon geen volgende openen? Puik plan.
Als jij dat nou eens deed, dat zou al stukken schele.quote:
Zeker.quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als jij dat nou eens deed, dat zou al stukken schele.
Zo moet dat. Verontwaardiging. Reacties. Kotsen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:59 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Lekker postmodern.. Lucebert
. had het kunnen schrijven!
Godsgruwelijk lelijk? Nee, niet overdrijven! Verwerpelijk en een schande voor de poëzie, dat wel. Net zoalsquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:02 schreef Petertje81 het volgende:
"Wat een godsgruwelijk lelijk gedicht post je daar, Peter."
"Dank je."
Ik lijk misschien ongeletterd en dat ben ik ook, maar toch ben ik content met het feit dat ik dit niet direct als dusdanig herkende.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:06 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Paul van Ostaijen. ROFLMAO!
Moge een kilo of wat bedorven karma je deel zijn. Dat of:quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:07 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ik lijk misschien ongeletterd en dat ben ik ook, maar toch ben ik content met het feit dat ik dit niet direct als dusdanig herkende.
Bedorven karma? Is dat negatieve karma? Dat zou niet erg vriendelijk zijn. Een slecht karma wens ik niemand toe.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:09 schreef Petertje81 het volgende:
[..]
Moge een kilo of wat bedorven karma je deel zijn. Dat of:.
Dag ventje met de fiets op de vaas met de bloem.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:08 schreef Frollo het volgende:
Dag visserke-vis met de pet.
Dat gedicht vind ik dan weer een stuk beter. Nog beter was het geweest als de regeltjes gewoon onderelkaar zouden staan.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:08 schreef Frollo het volgende:
Frollo. Er is hoop.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:08 schreef Frollo het volgende:
Men schijnt niet zonder retoriek door het leven te kunnen gaan. Dat valt mij zwaar. Ik weiger daar aan mee te doen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:07 schreef Petertje81 het volgende:
They love the drama, POTS. Krachttermen, daar moet een mens het van hebben. Dat wist Hitler al, om nog maar eens een lelijke entiteit te noemen.
Ik hoop niet dat dat de reden is waarom vele mensen nooit aan de bak komen. Ik bedoel daarmee een vrouw vinden. In dat geval ga ik me direct verdiepen in de retoriek.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:14 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Men schijnt niet zonder retoriek door het leven te kunnen gaan. Dat valt mij zwaar. Ik weiger daar aan mee te doen.
En ongewenste imiteiten.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:41 schreef Zwaardvisch het volgende:
TTK. Kruispunt van melancholie, nostalgie en onbegrijpelijke uitvallen.
Wat een onzin. Luistert JAM naar Monteverdi, denk je? Nee. Nou dan.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
Je begint al meer JAMpostgedrag er op na te houden, Pope.
Een zwarte Ford Focus uit 2000. In erg goede staat. En ik heb zowaar ruimte voor mijn lange benenquote:
Ah. DaMart. Prachtig! Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een zwarte Ford Focus uit 2000. In erg goede staat. En ik heb zowaar ruimte voor mijn lange benen.
Hebben de passagiers die achter jouw stoel plaatsnemen dan nog ruimte?quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een zwarte Ford Focus uit 2000. In erg goede staat. En ik heb zowaar ruimte voor mijn lange benen.
Dank je.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:48 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ah. DaMart. Prachtig! Gefeliciteerd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |