Moge een kilo of wat bedorven karma je deel zijn. Dat of:quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:07 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ik lijk misschien ongeletterd en dat ben ik ook, maar toch ben ik content met het feit dat ik dit niet direct als dusdanig herkende.
Bedorven karma? Is dat negatieve karma? Dat zou niet erg vriendelijk zijn. Een slecht karma wens ik niemand toe.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:09 schreef Petertje81 het volgende:
[..]
Moge een kilo of wat bedorven karma je deel zijn. Dat of:.
Dag ventje met de fiets op de vaas met de bloem.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:08 schreef Frollo het volgende:
Dag visserke-vis met de pet.
Dat gedicht vind ik dan weer een stuk beter. Nog beter was het geweest als de regeltjes gewoon onderelkaar zouden staan.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:08 schreef Frollo het volgende:
Frollo. Er is hoop.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:08 schreef Frollo het volgende:
Men schijnt niet zonder retoriek door het leven te kunnen gaan. Dat valt mij zwaar. Ik weiger daar aan mee te doen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:07 schreef Petertje81 het volgende:
They love the drama, POTS. Krachttermen, daar moet een mens het van hebben. Dat wist Hitler al, om nog maar eens een lelijke entiteit te noemen.
Ik hoop niet dat dat de reden is waarom vele mensen nooit aan de bak komen. Ik bedoel daarmee een vrouw vinden. In dat geval ga ik me direct verdiepen in de retoriek.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:14 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Men schijnt niet zonder retoriek door het leven te kunnen gaan. Dat valt mij zwaar. Ik weiger daar aan mee te doen.
En ongewenste imiteiten.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:41 schreef Zwaardvisch het volgende:
TTK. Kruispunt van melancholie, nostalgie en onbegrijpelijke uitvallen.
Wat een onzin. Luistert JAM naar Monteverdi, denk je? Nee. Nou dan.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
Je begint al meer JAMpostgedrag er op na te houden, Pope.
Een zwarte Ford Focus uit 2000. In erg goede staat. En ik heb zowaar ruimte voor mijn lange benenquote:
Ah. DaMart. Prachtig! Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een zwarte Ford Focus uit 2000. In erg goede staat. En ik heb zowaar ruimte voor mijn lange benen.
Hebben de passagiers die achter jouw stoel plaatsnemen dan nog ruimte?quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een zwarte Ford Focus uit 2000. In erg goede staat. En ik heb zowaar ruimte voor mijn lange benen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |