Ik was toen ook (een klein beetje) dronken, geloof ik. Jij was wel al een stuk langer dan wij.quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
En dan al die leuke anekdotes. Een dronken thaleia die een dronken en nauwelijks meerderjarige IR (samen met RG) vertelt dat hij echt geen communicatiewetenschap moet gaan doen.
Toen mijn kleuterjuf vertrok, deden we een alfabet. Ik had de letter V en mijn tekst was: "V zijn de vrienden die gij nu verlaat".quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:46 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Welke echtgenoten? En leg godverdomme uit waar dat gedoe over een alfabet over gaat.
Heb je ooit http://www.unisca.org/ gedaan, IR?quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:55 schreef Gellius het volgende:
Ga je nog traineeships of diplomatenklasjes doen, IR?
Zeg, als kleuter van 5 zeg je gewoon op wat je krijgt voorgekauwd. Vervelende chagrijn.quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:55 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Sprak je in de kleuterklas archaïsch Nederlands? Freak.
Oh, ging het zo!quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zeg, als kleuter van 5 zeg je gewoon op wat je krijgt voorgekauwd. Vervelende chagrijn.
Strontvervelend.quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:58 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik ben trouwens helemaal geen chagrijn. Wel vervelend.
Van dit soort dingen hoef je de lol niet in te zien. Je moet het gewoon niet doen. Standvastig voor je uit staren of naar buiten gaan.quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:59 schreef mane het volgende:
Echt, over sommige dingen kun je maar beter onwetend blijven.
Voor iedere letter van het alfabet kun je in het boodschappenspel een 'boodschap' bedenken, waarmee je het bruidspaar alvast wat vooruit helpt. Dus de A van aardappels, de H van hageslag. Und so weiter. Daar past dan een gedichtje bij. Dat wordt door verschillende gasten voorgelezen. Als je dat meemaakt pope, of erger nog: zelf zo'n gedichtje moet voorlezen, dan wil je het liefst weer in de moederschoot terugkruipen. Je kunt er natuurlijk ook proberen de lol van in te zien. Daar ben ik persoonlijk niet zo goed in op zo'n moment.
Behoorlijk. Een grote christelijke familie en ik was zo ongeveer de jongste. Dus toen ik dertien was, waren mijn broer, zussen, neven en nichten in de twintig. Die gingen allemaal trouwen (echt, niemand uitgezonderd). En dan natuurlijk nog de huwelijksjubilea. Beide grootouderparen waren rond die tijd 50 (quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:10 schreef Gellius het volgende:
Zoveel huwelijksvoltrekkingen meegemaakt?
Dat is net zoals bij je moeder op bezoek gaan vanuit een gevoel van verplichting.quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:11 schreef Gellius het volgende:
Dat klinkt wel heel principieel pope, maar 't is niet erg volwassen. Op een bruiloft ben je er voor de anderen, niet voor jezelf.
Als je dat als een verplichting voelt wel ja, maar het is voor mij totaal iets anders hoor.quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:20 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Dat is net zoals bij je moeder op bezoek gaan vanuit een gevoel van verplichting.
Daar zou je niet voor weglopen? Die neiging heb ik dan weer wel heel sterk.quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:20 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Groepsfoto's zijn OK.
Mijn moeder béllen, voelt al als een verplichting. Nouja, het maakt niet uit hoor, want ik doe het wel. Omdat ze nu eenmaal m'n moeder is.quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:24 schreef Gellius het volgende:
[..]
Als je dat als een verplichting voelt wel ja, maar het is voor mij totaal iets anders hoor.
Nuja, ik sta er niet graag op. Ik kijk wel graag naar groepsfoto's. Ik vind het een prima afdeling in de kunst. Als ik zou kunnen fotograferen, zou ik graag groepsfoto's maken.quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:24 schreef mane het volgende:
[..]
Daar zou je niet voor weglopen? Die neiging heb ik dan weer wel heel sterk.
Ik bedoel dus dat ik weiger leuk te gaan zitten doen bij een huwelijk dat ik stupide vind. En dat dat niets met volwassenheid te maken heeft.quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:24 schreef Gellius het volgende:
[..]
Als je dat als een verplichting voelt wel ja, maar het is voor mij totaal iets anders hoor.
Nee. Eerst dit jaar m'n scriptie afronden. En dan een jaar of 3 nadenken wat ik wil.quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:55 schreef Gellius het volgende:
Ga je nog traineeships of diplomatenklasjes doen, IR?
Bovendien denk ik dat de Drs. P liefhebbers daar moeilijk te vinden zouden zijn geweest.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:51 schreef thaleia het volgende:
O God ja, communicatiewetenschap. Daar was je echt heel ongelukkig geworden IR, en de hordes mooie vrouwen bij die studie hadden dat niet kunnen compenseren.
Hoe ben ik daar nu weer verzeild geraakt.quote:Op zondag 28 oktober 2007 08:12 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb vannacht over Z gedroomd.
Puur platonisch, hoor. Nou ja, het ging over de dood.![]()
Ze heeft je anders mooi tuk met het concept bioritme.quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:09 schreef Z het volgende:
Ze is 11 maanden heren, ze heeft nog maar weinig door.
Rebel rebel.quote:Albatros houdt zich niet aab wiskundige wetten
Albatrossen foerageren niet volgens het boekje. In Nature (25 oktober) maken onderzoekers gehakt van een in 1996 gepubliceerde wiskundige beschrijving van de manier waarop de vogels een gebied afzoeken naar voedsel. De veronderstelling was dat ze een dronkemanswandeling uitvoeren, waarbij de lengte van de etappes een specifieke verdeling kent, de 'Levy-vlucht'. Heranalyses laten zien dat ze daarvoor te weinig lange vluchten uitvoeren.
Ik heb gisten nog een meisje geholpen die van haar scooter gedonderd was. Ze was er helemaal van ondersteboven (seborik award). Het was een gloednieuwe ferrari-rode scooter. Mijn opmerking dat ze zich nu geen zorgen meer hoefte te maken over krasjes op haar nieuwe scooter ging er niet helemaal in geloof ik. En ik hou ook al niet van tatoeages, dat wordt nog wat.quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:24 schreef Gellius het volgende:
Nu ja, nog een paar keer wintertijd en ze wil een scooter en een tatoeage in haar bilnaad.
Jij komt toch maar één keer per dag even langs.quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:56 schreef broer het volgende:
Die rust! Laten jullie je allemaal afschrikken door de traagheid van het forum?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |