idd, dat hoorde ik Huub ook tegen Jaap zeggen.... maar niemand van de bewoners, maar iemand van "achter"quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:00 schreef kybe het volgende:
Iemand heeft een ''Brian gooi het adres van Cora even eruit''streek uitgehaald.
dat gevoel kreeg ik ookquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ze gebruiken de namen van spelers voor de figuren achter......en maken het zo duidelijk voor de streamers...
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:00 schreef Kaleddis het volgende:
Wel vreemd dat dit in beeld is. Zou dit opgezet zijn ??
Ja verhelderend, daar zat het hokje dus ook achter.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:02 schreef Desii het volgende:
[..]
idd, dat hoorde ik Huub ook tegen Jaap zeggen.... maar niemand van de bewoners, maar iemand van "achter"
deed Brian dat in opdracht van achter?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:00 schreef kybe het volgende:
Iemand heeft een ''Brian gooi het adres van Cora even eruit''streek uitgehaald.
ja mooi is datquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ze gebruiken de namen van spelers voor de figuren achter......en maken het zo duidelijk voor de streamers...
In dit geval zijn Amanda, Brian en Nadia namen voor mensen achter......quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:03 schreef rooie3 het volgende:
Wat zou Huub met Amanda bedoelen.Snap er geen reet van.En Jaap had van Brian uitleg gehad over wat Amanda allemaal moest doen.
Net zo vuil, als dat Jaap Judith moest zieken en bekogelen met modder.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:03 schreef avonne het volgende:
[..]
deed Brian dat in opdracht van achter?
DAT is vuil....!
Dan zal die pannekoek wel Nadia zijn.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
In dit geval zijn Amanda, Brian en Nadia namen voor mensen achter......
misschien de contactpersonen ofzo..... Ze hebben allemaal een "generaal"/scriptschrijver als contactpersoon....quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
In dit geval zijn Amanda, Brian en Nadia namen voor mensen achter......
Neeheee.........Jaap haalt het aan als voorbeeld van wat men achter gedaan heeft de laatste dagen. Huub was vermoedelijk verteld dat Dennis weg moest/mocht, terwijl iemand anders daar (hoger) anders beslist heeft zonder dat die mensen het wisten (lager)quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:03 schreef avonne het volgende:
[..]
DAT is vuil....!
nee moppie..... iemand van de buren heeft een gemene streek uitgehaald.... maar hoe en wat precies zei hij niet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:03 schreef avonne het volgende:
[..]
DAT is vuil....!
Te gek voor woorden,zou dat ivm de Cora gate zijn geweest?Dat iemand van achter haar zo terug wilde pakken!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:03 schreef avonne het volgende:
[..]
DAT is vuil....!
Maar dàt was leuk..........quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:04 schreef Djeda het volgende:
[..]
Net zo vuil, als dat Jaap Judith moest zieken en bekogelen met modder.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:06 schreef kybe het volgende:
[..]
Te gek voor woorden,zou dat ivm de Cora gate zijn geweest?Dat iemand van achter haar zo terug wilde pakken!
Huub zei dat tegen Jaap.Jaap zei dat niet tegen Huub.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Neeheee.........Jaap haalt het aan als voorbeeld van wat men achter gedaan heeft de laatste dagen. Huub was vermoedelijk verteld dat Dennis weg moest/mocht, terwijl iemand anders daar (hoger) anders beslist heeft zonder dat die mensen het wisten (lager)
IK vond het anders erg interessant om naar te luisteren. Een tipje van sluier van wat we allemaal al lang vermoeden.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Afijn, Huub is vandaag wel erg "ik" gericht bezig. Niet echt lekker om naar te luisteren
zoiets, Judith was beloofd dat ze met rust gelaten zou worden en Jaap was verteld dat hij het moest doen........dubbelspel van achterquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:04 schreef Djeda het volgende:
[..]
Net zo vuil, als dat Jaap Judith moest zieken en bekogelen met modder.
Ik denk dat hij flink de pest erin heeft, dat hem is verteld dat Dennis eruit mocht en dat een ander heeft gezegd dat Dennis er niet uit mocht. Ik denk dat als je dan weken bezig bent iemand eruit te werken, al je energie weg is. DAt was bij Brian en Amanda netzo.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Afijn, Huub is vandaag wel erg "ik" gericht bezig. Niet echt lekker om naar te luisteren
Tsja, waarom denk je dat ze die 10.000 hebben ingesteldquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:08 schreef Nomrc2 het volgende:
ach met z'n 3en hebben ze genoeg om die idioten van het hokje helemaal kapot te chanteren
like amanda
like 1%
gewoon weglopen met z'n 3en zou een leuke zijn
blijven er 4 randdebielen in het huis over waar hooguit 10 mensen naar willen kijken
(de familieleden die zich niet schamen)
Nou, dat vermoeden was bij mij al een zeker weten bij het vertrek van Sylviaquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:08 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
IK vond het anders erg interessant om naar te luisteren. Een tipje van sluier van wat we allemaal al lang vermoeden.
Dus het is een voorbeeld van een naaistreek?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:07 schreef bosb het volgende:
[..]
dat cora verhaal noemen was gewoon om aan te geven dat het een enorme naaistreek is.
Volgens mij past dit in het rijtje synoniemen/cryprische omschrijvingen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:11 schreef kybe het volgende:
[..]
Dus het is een voorbeeld van een naaistreek?
Bij mij kwam het over of iemand Brian toen de opdracht had gegeven.
Ik denk echt dat dat de betreffende contactpersonen zijn..quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nu is de hamvraag: "Wie zijn Brian en Amanda"
Ja, ze gebruiken die namen echt als synoniemen voor mensen achterquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:12 schreef Donnie29 het volgende:
Genoeg is genoeg, fuck brian en amanie, en hebben ze het dus over achter toch?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou, dat vermoeden was bij mij al een zeker weten bij het vertrek van Sylvia
Ze was erg druk met "voelen"quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:13 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
sylvia deed geen ene f*ck! ben blij dat ze weg is, totaal nutteloos
Ja kan natuurlijk ook.Goffer dacht echt dat het een tipje van de sluier was.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:12 schreef bosb het volgende:
[..]
Volgens mij past dit in het rijtje synoniemen/cryprische omschrijvingen.
Maar wat als Nadia echt zelf heeft besloten om Dennis erin te houden? Dan kan het hokje wel zeggen dat Dennis eruit mag maar dan heeft dat toch geen nut.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:09 schreef Djeda het volgende:
[..]
Ik denk dat hij flink de pest erin heeft, dat hem is verteld dat Dennis eruit mocht en dat een ander heeft gezegd dat Dennis er niet uit mocht. Ik denk dat als je dan weken bezig bent iemand eruit te werken, al je energie weg is. DAt was bij Brian en Amanda netzo.
besloten -> opgedragenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:11 schreef bosb het volgende:
LOL huub en jaap hebben besloten NOG cryptischer te worden
Dus met andere woorden Nadia moest het maar zonder backup redden? Vreemd verhaal.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:09 schreef Djeda het volgende:
[..]
Ik denk dat hij flink de pest erin heeft, dat hem is verteld dat Dennis eruit mocht en dat een ander heeft gezegd dat Dennis er niet uit mocht. Ik denk dat als je dan weken bezig bent iemand eruit te werken, al je energie weg is. DAt was bij Brian en Amanda netzo.
Het is een beetje grijs en schimmig gebied. Ze moeten ''s middags achter al hun stem uitbrengen. Zo heet dat. Maar ik denk dat ze daar bijgestuurd en gebriefd worden. Die spelers hebben wel inbreng, maar op kardinale momenten beslist men gewoon toch achter.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:17 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
Maar wat als Nadia echt zelf heeft besloten om Dennis erin te houden? Dan kan het hokje wel zeggen dat Dennis eruit mag maar dan heeft dat toch geen nut.
Nadat Nadia de beslissing gemaakt had en de rust weer terug was in de villa ging ze meteen met Dennis 'leuk' doen dus volgens mij was ze enigzins onder druk gezet om Dennis eruit te gooien maar toen ineens de 4-sterren persoon zei dat ze haar eigen zin mocht hebben heeft ze toch besloten om Dennis erin te houden.
nee! Nadia wilde juist WEL backup dus Dennis erin houden maar de 3-sterren wilden (door het slechte imago van Dennis wellicht) Dennis eruit hebben en hebben Nadia geprobeerd dat door te laten drukken maar de 4-sterren persoon stak daar een stokje voor en heeft Nadia een eigen keuze laten maken.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Dus met andere woorden Nadia moest het maar zonder backup redden? Vreemd verhaal.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is een beetje grijs en schimmig gebied. Ze moeten ''s middags achter al hun stem uitbrengen. Zo heet dat. Maar ik denk dat ze daar bijgestuurd en gebriefd worden. Die spelers hebben wel inbreng, maar op kardinale momenten beslist men gewoon toch achter.
Dat weet je niet.....dat zou zo kunnen zijn......het ligt in de lijn der verwachting dat het zoiets moet zijn. Maar helemaal zeker weet je het nietquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:21 schreef diedirk het volgende:
Huub wilde dus vanmiddag via de achterdeur per direct , zonder 24 uur, vertrekken.
Hij is heel boos dat Deborah Flens de andere personenen heeft overruled en heeft beslist dat Dennis niet weggestemd mag worden
dit is allemaal giswerk van je........quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:22 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
nee! Nadia wilde juist WEL backup dus Dennis erin houden maar de 3-sterren wilden (door het slechte imago van Dennis wellicht) Dennis eruit hebben en hebben Nadia geprobeerd dat door te laten drukken maar de 4-sterren persoon stak daar een stokje voor en heeft Nadia een eigen keuze laten maken.
Dat is ook wat ik uit dat gesprek haalde. Mannie, pas op, jij bent aan de beurt. Amanda begreep dat natuurlijk weer niet met haar bord voor d'r kop en kletste in details.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat we ook kunnen verwachten is dat Amanda onder vuur genomen gaat worden. Dat beslissen ze vermoedelijk ook achter. Brian weet het (ook van achter?) en nam Amanda vanavond even apart om haar te waarschuwen dat ze geen geweld gaat gebruiken.......
Als het niet te verwachten is, had hij het niet hoeven te vertellen aan haar, zo expliciet.
ik gok op 70 procent script, 30 procent eigen inbreng. De emoties van de spelers beginnen een beetje als spel als spel, maar in het vuur worden ze erin meegesleept......quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:26 schreef Desii het volgende:
ik vond het wel interessante dialoog tussen H en J
Maar eigenlijk kunnen we er weinig mee, behalve dat het een enorm gescripte zooi is.... Waarschijnlijk nog veel erger dan wij denken.
Toch ook weer wel. Ze hebben achter nog plannen met Dennis.........daarom mag hij nog niet weg.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:28 schreef Desii het volgende:
[..]
[/b] dit is allemaal giswerk van je........
eigenlijk kunnen we nog weinig opmaken uit het gesprek, wat er nu precies aan de hand is
uiteraard, we weten niets zeker maar iedereen (ook ik) denk dat Nadia Dennis erin moest houden van het hokje maar ik bedoel dat het ook andersom geweest kan zijnquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:28 schreef Desii het volgende:
[..]
[/b] dit is allemaal giswerk van je........
eigenlijk kunnen we nog weinig opmaken uit het gesprek, wat er nu precies aan de hand is
Inderdaad.....!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:29 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat is ook wat ik uit dat gesprek haalde. Mannie, pas op, jij bent aan de beurt. Amanda begreep dat natuurlijk weer niet met haar bord voor d'r kop en kletste in details.
wanneer komt dat boek van haar eigenlijk?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:30 schreef Dreamboy het volgende:
Ik heb nog maar even het stukje van Natasia opgezocht of het allemaal wel zo eerlijk gaat daar.
http://www.veoh.com/videos/v1079954BdDh38SC&source=embedVideo
Palminvest?........was vanavond op Nova.....onroerend goed corruptiequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:32 schreef Prospera het volgende:
Luuc: mijn zus heeft op Dubai eiland een villa gekocht van 3 miljoen.
Waarom dacht je dat hij de gehele ontslagronde met een stomzinnige smile op z'n gezicht zat ?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:34 schreef BsJanssen het volgende:
Maar Dennis was gister wel oprecht heel bang dat ie naar huis moest! Zo'n goede acteur issie echt niet
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:30 schreef Dreamboy het volgende:
Ik heb nog maar even het stukje van Natasia opgezocht of het allemaal wel zo eerlijk gaat daar.
http://www.veoh.com/videos/v1079954BdDh38SC&source=embedVideo
Inderdaadquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:33 schreef Kaleddis het volgende:
't Zou me niets verbazen als Huub van het weekend wegloopt met de mood waarin hij nu is.
(En gelijk heeft hij !)
Amanda snapt het spel niet, ze is nu al een aantal keren gewaarwschuwd voor Nadia en steeds hamert ze er doorheen hoe geweldige vriendin Nadia is.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:34 schreef rooie3 het volgende:
En Brian horen we nooit meer ergens over.Je maakt mij niet wijs dat hij nooit met Amanda over het spel praat.
en zo hoort het...quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:22 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
nee! Nadia wilde juist WEL backup dus Dennis erin houden maar de 3-sterren wilden (door het slechte imago van Dennis wellicht) Dennis eruit hebben en hebben Nadia geprobeerd dat door te laten drukken maar de 4-sterren persoon stak daar een stokje voor en heeft Nadia een eigen keuze laten maken.
Dat is ook een beetje de grap daar. De één weet niet wat de ander voor instructies krijgt of gekregen heeft......Soms denken ze dat ze samen spelen maar dan toch worden er andere lijnen uitgezet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:34 schreef BsJanssen het volgende:
Maar Dennis was gister wel oprecht heel bang dat ie naar huis moest! Zo'n goede acteur issie echt niet
Een gesprek met Amanda over het spel ? Nee joh, dat is nauwelijks haalbaar. Je zegt gewoon wat ze moet doen en beloont haar met een bosje extensions ..... Werkt veel efficienter.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:34 schreef rooie3 het volgende:
En Brian horen we nooit meer ergens over.Je maakt mij niet wijs dat hij nooit met Amanda over het spel praat.
Als Nadia gisteren voor de stemming iets ging zeggen over dat ze het niet precies wist wat ze moest doen kregen we al een SL.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:34 schreef BsJanssen het volgende:
Nee, dat is duidelijk. Zij denkt dat er nog een spel is.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:36 schreef bosb het volgende:
Ik heb een beetje de indruk dat lieke helemaal niet snapt waar het om gaat.....
ik denk dat nadia het zelf ook wilde.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:30 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
uiteraard, we weten niets zeker maar iedereen (ook ik) denk dat Nadia Dennis erin moest houden van het hokje maar ik bedoel dat het ook andersom geweest kan zijn
Als hij Lieke dan maar meeneemt, dan is het spel dus echt doodquote:
Als dat al gebeurt, gebeurt het op aandringen van para Brian alléén onder de lakens. Dat de redactie zoiets goedkeurt is eigenlijkquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:34 schreef rooie3 het volgende:
Nou ik ben voor..... DGK is toch niet meer om aan te zien met die 2 losers als hoofdrolspelers. Kan ik eindelijk stoppen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:33 schreef Kaleddis het volgende:
't Zou me niets verbazen als Huub van het weekend wegloopt met de mood waarin hij nu is.
(En gelijk heeft hij !)
Ik ben ook voor!!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Nou ik ben voor..... DGK is toch niet meer om aan te zien met die 2 losers als hoofdrolspelers. Kan ik eindelijk stoppen.
Inderdaad, ik zit er ook bijna op te hopenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Nou ik ben voor..... DGK is toch niet meer om aan te zien met die 2 losers als hoofdrolspelers. Kan ik eindelijk stoppen.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:41 schreef akveor het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:41 schreef Prospera het volgende:
Huub: ik kan ook fucking niks zeggen.
Lieke: ik baal er ook erg van, maar wie ben ik.
Kutmanipulerendkutwijf![]()
Ik geef hem ook groot gelijk... Is ie morgen opeens weg, gewoon bij de paardenbak door het deurtje gelopen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:41 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zit er ook bijna op te hopen![]()
balen idd.....quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:41 schreef Donnie29 het volgende:
Gaan de streams op die eencellige weekdieren gatverdamme..
Het moet niet gekker worden daarquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:43 schreef Kaleddis het volgende:
Nadia:"Mensen vinden dat Luc fans verliest door mij"
Hoeso morgen ? Vanavond nog, kan hij nog lekker gaan stappen !quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:43 schreef bosb het volgende:
[..]
Ik geef hem ook groot gelijk... Is ie morgen opeens weg, gewoon bij de paardenbak door het deurtje gelopen.
DGK is wel weer eens toe aan een stunt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:43 schreef bosb het volgende:
[..]
Ik geef hem ook groot gelijk... Is ie morgen opeens weg, gewoon bij de paardenbak door het deurtje gelopen.
Mag ik mee??quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:45 schreef akveor het volgende:
Ik heb zo'n zin om iemand daar op z'n bel te slaan......
ja hoor nadia... trekt alle aandacxht maar weer naar je toe smerig KUTWIJF.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:43 schreef Kaleddis het volgende:
Nadia:"Mensen vinden dat Luc fans verliest door mij"
Ben ik niet helemaal met je eens... Ik heb meer de indruk dat dit om valse beloftes gaat, waarna de betrokken persoon opeens niet meer met hem wil praten.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het probleem van Huub is me wel duidelijk. Bij de redactie is een beslissing genomen, nu even niet belangrijk of dat goed of fout is. Het is echter niet wat Huub wilde. En moest Huub z'n meerder erkennen - en dat kan Huub niet. Het aloude probleem van accepteren van gezag en autoriteit.
Achterlijk wijfquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:44 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Het moet niet gekker worden daar
Dat hij daar niet goed tegen kan, dat ben ik met je eens. Maar als ik in DGK zou zitten, een reality show, dan zou ik het ook niet kunnen accepteren wanneer een redactie de hele gang van zaken bepaald.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het probleem van Huub is me wel duidelijk. Bij de redactie is een beslissing genomen, nu even niet belangrijk of dat goed of fout is. Het is echter niet wat Huub wilde. En moest Huub z'n meerder erkennen - en dat kan Huub niet. Het aloude probleem van accepteren van gezag en autoriteit.
haha, zo kun je het ook uitleggenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:44 schreef Prospera het volgende:
Naad: ik heb ook eens bij Oprah gezien, die ging zich om de 5 minuten masturberen.
Brian: Naadje wat is er met jou gebeurd, dat je niet meer met Luc bent.
Naad; Het heeft met zijn carriére te maken.
Dat was zijn oomquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:45 schreef dgk_fan het volgende:
Wow! Mijn Skattie is echt overal geweest...![]()
dat gevoel kreeg ik ook.... het gaat om veel meer dan alleen om Dennixquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:46 schreef bosb het volgende:
[..]
Ben ik niet helemaal met je eens... Ik heb meer de indruk dat dit om valse beloftes gaat, waarna de betrokken persoon opeens niet meer met hem wil praten.
Dat is ook gewoon een onmenselijke situatie, iemand belooft je iets, en vervolgens gebeurt dat niet, daarna weet je dat die persoon 5 meter bij je vandaan zit, maar niet met je wil praten en je mag ook niet naar haar(of hem) toe..
Dan zou ik ook gek worden.
Mwah, het kan natuurlijk wel waar zijn.... waar je mee omgaat, word je mee besmet, en 1% is niet veelquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:46 schreef akveor het volgende:
[..]
ja hoor nadia... trekt alle aandacxht maar weer naar je toe smerig KUTWIJF.
En dat je op de hoogte bent van de uitkomst van die redactievergadering, maar dat er donderdagavond opeens door 1 persoon iets anders besloten wordt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:47 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat hij daar niet goed tegen kan, dat ben ik met je eens. Maar als ik in DGK zou zitten, een reality show, dan zou ik het ook niet kunnen accepteren wanneer een redactie de hele gang van zaken bepaald.
Dat jou hele postitie wordt bepaald door een redactievergadering op maandagmorgen![]()
Tja nieuwe lieveling van pannekoek.Eerst had ze Natasia en nu Nadia.Nou we weten wat er van Natasia is terecht gekomen.quote:
Echt niet ! Hij is in brazilie, portugal, los angeles onder andere geweest zit 'ie nu te vertellen !!!quote:
Klopt, en het leuke is dat we dat als streamers ook nooit zullen wetenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:48 schreef Donnie29 het volgende:
Het kan ook dat Huub moeite heeft gedaan om een script te volgen om Dennix weg te krijgen, dus moeite doen enz enz, en dat er besloten was dat hij ook daadwerkelijk weg zou gaan, en dat Dennix plots toch blijft door een beslissing van een andere 3 of 4 sterren generaal, en dan kan ik me voorstellen dat je pissed bent. Of dit ook zo is, ik zou het echt niet weten.
BeL??quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:45 schreef akveor het volgende:
Ik heb zo'n zin om iemand daar op z'n bel te slaan......
Of we moeten het boek van Natasja kopenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:49 schreef bosb het volgende:
[..]
Klopt, en het leuke is dat we dat als streamers ook nooit zullen weten
Nee, Lieke mag natuurlijk niks zeggen, bang dat Huub er niet tegen kan ? ( en de kooi uitgaat )quote:
Dat er nooit komt (anders had ze het er bij Jensen zeker wel over gehad, de advocaat van JDM heeft zijn werk goed gedaan) waarschijnlijk..)quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:50 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Of we moeten het boek van Natasja kopen![]()
't Zou me niets verbazen als Huub compleet uit de school klapt als hij uit DGK gaat. Hij kan de waarheid niet lang voor zich houden.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:49 schreef bosb het volgende:
[..]
Klopt, en het leuke is dat we dat als streamers ook nooit zullen weten
Denk het niet, hij heeft wel door wat voor straffen daar op staan. De kans is groot dat hij straks buiten gewoon een of ander enorm arrogant mannetje wordt....quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:51 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
't Zou me niets verbazen als Huub compleet uit de school klapt als hij uit DGK gaat. Hij kan de waarheid niet lang voor zich houden.
Nee dat weet ik. Ze heeft zelf een contract getekend, zwijgplicht etc etc, dus dat boek kan er volgens mij ook nooit komen..quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:51 schreef bosb het volgende:
[..]
Dat er nooit komt (anders had ze het er bij Jensen zeker wel over gehad, de advocaat van JDM heeft zijn werk goed gedaan) waarschijnlijk..)
Als er echt iets zou zijn moet ie nu gewoon keihard voor de camera alles zeggen... De febo zal hem snel roepen voor een gezellig gesprekje....quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:51 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
't Zou me niets verbazen als Huub compleet uit de school klapt als hij uit DGK gaat. Hij kan de waarheid niet lang voor zich houden.
Huub is een aardige flapuit.Ik ben dat ook en zou het ook niet kunnen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:51 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het over meer dan dennis gaat.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:48 schreef Desii het volgende:
[..]
dat gevoel kreeg ik ook.... het gaat om veel meer dan alleen om Dennix
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:53 schreef Kaleddis het volgende:
Ik ga maar slapen, kan dit geneuzel op de streams niet meer aanhoren![]()
![]()
![]()
Ik ga ook platquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:54 schreef loisie het volgende:
1 verstandige oplossing: SLAPEN! en dat ga ik NU doen!
Dat is toch effe wat anders.Nadia had Dennis aan de kant gezet en Huub Lieke niet.Huub lag toch niet met een ander te rotzooien.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:55 schreef akveor het volgende:
Al met al moet Huub ook niet teveel zeiken... hij weigerde ook om Lieke te laten gaan
Hoe dan ook, hij zit te zeiken. Brian maakt er niet zo'n punt van, Jaap niet, Lieke niet en de rest ook niet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:57 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat is toch effe wat anders.Nadia had Dennis aan de kant gezet en Huub Lieke niet.Huub lag toch niet met een ander te rotzooien.
Ja,Jaap heeft zijn plannetje vanavond aan Huub verteld,hij baalde dat de spullen niet discreet aan hem gegeven waren maar gewoon voor de deur gezet waren.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian weet zeker dat 'ze' vannacht zijn sex met Amanda willen verstoren. In 'n mandje zag hij een politiepet, een fluitje en een stopbord ........
Heeft iemand van dat plan van 'ze' gehoord ? Ik niet.
Ik zei eerder vanavond al dat hij Amanda niet voor niets zo expliciet waarschuwde voor fysiek geweld. Brian heeft het natuurlijk gehoord van achter dat hun beiden aan de beurt zijn......hij is druk bezig om zich in te dekken en is ietwat nerveus.....quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian weet zeker dat 'ze' vannacht zijn sex met Amanda willen verstoren. In 'n mandje zag hij een politiepet, een fluitje en een stopbord ........
Meschien heeft Brian wel iets van die vriend gehoord niet alles ging in het nederlandsquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
aartsleugenaar vergeet ws effe dat hijde 1e dag van jaap al met 100 cp's liep te zwaaien om hem in te palmenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:56 schreef avonne het volgende:
Brian "Mannie en ik staan al vanaf het begin alleen. We hebben nooit gevraagd aan Jaap om bij ons groepje te komen"
Leugens, leugens, leugens.
Nouja, in ieder geval heeft Brian wel aan Nadia ontfutseld dat ze Dennis niks aan vindt.
Ik heb Jaap er eens over gehoord in het kantoortje, ja. Leuk dat achter die ideetjes kennelijk direct doorspeelt aan Brian. Zo komt het weer lekker onverwacht.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dan snap ik dat Japio baalt. Dat soort 'stomme fouten' maakt productie wel vaker.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:01 schreef kybe het volgende:
[..]
Ja,Jaap heeft zijn plannetje vanavond aan Huub verteld,hij baalde dat de spullen niet discreet aan hem gegeven waren maar gewoon voor de deur gezet waren.
Met Dennix over Nix luLLen ..... wat een fraaie stelling heb je er van gemaakt. Schitterendquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
Iedereen in de hut is bezig met hoe verder te gaan met elkaar, met de lucht die vrijkomt bij het roeren in de beerput van de Febo en LL en Dennis lullen over niks om maar de tijd door te komen.![]()
Ergens anders dan van achter kan die info toch niet komen. Ik heb niemand zien afluisteren op dat moment Maar ja, wij zien altijd maar twee activiteiten tegelijk (op vier streams) met meer dan honderd camera's in de hut.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:07 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik heb Jaap er eens over gehoord in het kantoortje, ja. Leuk dat achter die ideetjes kennelijk direct doorspeelt aan Brian. Zo komt het het weer lekker onverwacht.![]()
Nog goed wakker (zoals altijd)quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Met Dennix over Nix luLLen ..... wat een fraaie stelling heb je er van gemaakt. Schitterend![]()
Zo gaat het elke keer,dit produktie team maakt erg veel fouten.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dan snap ik dat Japio baalt. Dat soort 'stomme fouten' maakt productie wel vaker.
De grootste stommiteit was toch wel toen Nicolaas terug in de villa kwam. Hij rookt een minder gangbaar merk sigaretten. 's-Morgens, bij de boodschappen, was een slof van die sigaretten meegekomen. Daarom wisten een paar bewoners (waaronder Huub en Brian) al dat Nicolaas zou terugkeren.
Dat is achter die loopt te sjoemelen. Verklaart ook de tevredenheid waarmee die rat afgelopen maanden in DGK zit.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ergens anders dan van achter kan die info toch niet komen. Ik heb niemand zien afluisteren op dat moment Maar ja, wij zien altijd maar twee activiteiten tegelijk (op vier streams) met meer dan honderd camera's in de hut.
waarom trekt brian die conclusie ??quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
dat heeft dat criminele maatje van hem verteld, die vandaag op visite kwam.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:07 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik heb Jaap er eens over gehoord in het kantoortje, ja. Leuk dat achter die ideetjes kennelijk direct doorspeelt aan Brian. Zo komt het weer lekker onverwacht.![]()
Het zijn eigenlijk niet eens fouten, gewoon stommiteiten. Mensen die bij productie verantwoordelijk zijn voor inkoop en bezorgen van 'n pakje sigaretten. En dat doen ze dus .......quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:12 schreef kybe het volgende:
[..]
Zo gaat het elke keer,dit produktie team maakt erg veel fouten.
en tussen de bedrijven door hangt ie 'm ook in de kut van kut Flens en is iedereen tevredenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
Terwijl LL en Dennis buiten in de nattigheid zitten te kletsen kletst Brian hem nog even bij Amanda in de nattigheid.
Ah kijk, zo gaat dat. Bij de één mag het wel en bij de nder niet. Kotsen op die teringredactie.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:17 schreef Desii het volgende:
[..]
dat heeft dat criminele maatje van hem verteld, die vandaag op visite kwam.
Spelinfo is vrij weg te geven bij fam. Kubatz.....![]()
Jij bent ook nog goed wakkerquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
Terwijl LL en Dennis buiten in de nattigheid zitten te kletsen kletst Brian hem nog even bij Amanda in de nattigheid.
Ik heb altijd gedacht dat die pannekoek "meer van de vrouwen" was?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:19 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
en tussen de bedrijven door hangt ie 'm ook in de kut van kut Flens en is iedereen tevreden
Dat ligt dan inderdaad aan het soort mensen die zij als producent in dienst hebben.Meestal heerst er een hele professionele sfeer bij produktie/redaktie teams van televisieprodukties.Ik heb me regelmatig af zitten vragen wat voor mensen daar in godsnaam werken en hoeveel ruzies er onderling zijn.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het zijn eigenlijk niet eens fouten, gewoon stommiteiten. Mensen die bij productie verantwoordelijk zijn voor inkoop en bezorgen van 'n pakje sigaretten. En dat doen ze dus .......
Het echte probleem is dat ze niet betrokken zijn bij 'het spel'. Dat is de fout van 'het management' en niet van de boodschappenboy. Met name Flens zou alle productie-medewerkers meer moeten betrekken - maak het hele team betrokken ! Dan gebeuren dit soort fouten niet.
ok op die fietsquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:17 schreef Desii het volgende:
[..]
dat heeft dat criminele maatje van hem verteld, die vandaag op visite kwam.
Spelinfo is vrij weg te geven bij fam. Kubatz.....![]()
Maar niet lang meer. Ik mag morgen wel uitslapen tot 8 uur, maar toch...quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Jij bent ook nog goed wakker![]()
Nog 5 uur, 32 minuten en 12 seconden..................quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maar niet lang meer. Ik mag morgen wel uitslapen tot 8 uur, maar toch...![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:27 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nog 5 uur, 32 minuten en 12 seconden..................
Nog 5 uur, 32 minuten en 11 seconden..................
Nog 5 uur, 32 minuten en 10 seconden.....![]()
![]()
![]()
En ik ben ook zo weg .... Letterlijk. Over 3 uur vertrekt m'n vlucht terug naar NL. Ik mag 7+ uur op m'n krent zitten en proberen te slapen ......quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maar niet lang meer. Ik mag morgen wel uitslapen tot 8 uur, maar toch...![]()
En waar blijft Jaap... of heeft ie ook het bijltje erbij neergegooid?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
Weer iets voor 0 om naar toe te leven.... dan heeft ie endelijk de liefde van z'n leven weerterug...quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Luc 'verklapt' dat hij langer in de villa blijft. Z'n CD had al uit moeten zijn en het plan is om na lancering nog enkele dagen in de Kooi te zitten. De CD heeft vertraging en komt nu ongeveer over 14 dagen in de verkoop .....
goeie vlucht!!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En ik ben ook zo weg .... Letterlijk. Over 3 uur vertrekt m'n vlucht terug naar NL. Ik mag 7+ uur op m'n krent zitten en proberen te slapen ......
Of zit hij Dennix te fucken ? Je kunt bijna niets uitsluiten, zeker niet bij Luc. (Als gast kan hij info hebben en sturing krijgen - is vrijwel zeker zelfs)quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Weer iets voor 0 om naar toe te leven.... dan heeft ie endelijk de liefde van z'n leven weerterug...
Ben benieuwd wanneer dat dan gaat gebeuren...quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Of zit hij Dennix te fucken ? Je kunt bijna niets uitsluiten, zeker niet bij Luc. (Als gast kan hij info hebben en sturing krijgen - is vrijwel zeker zelfs)
Dat was met Jaap & Co afgesproken, dat LL zogenaamd langer zou blijven om Dennix te fucken.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Of zit hij Dennix te fucken ? Je kunt bijna niets uitsluiten, zeker niet bij Luc. (Als gast kan hij info hebben en sturing krijgen - is vrijwel zeker zelfs)
Dank je, het zal wel lukken. Wat mij betreft mag de shuttlebus wel komen - koffer is al weg en in het hotel heb ik al ingechecked voor de vlucht.quote:
Zo9 te zien vermaakt 0 zich prima...quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:41 schreef neehe het volgende:
[..]
Dat was met Jaap & Co afgesproken, dat LL zogenaamd langer zou blijven om Dennix te fucken.![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dank je, het zal wel lukken. Wat mij betreft mag de shuttlebus wel komen - koffer is al weg en in het hotel heb ik al ingechecked voor de vlucht.
Tot morgenmiddag![]()
Wat is je vluchtnummer ? Dan kunnen we je online trackenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En ik ben ook zo weg .... Letterlijk. Over 3 uur vertrekt m'n vlucht terug naar NL. Ik mag 7+ uur op m'n krent zitten en proberen te slapen ......
Ja, die LuLLo mag van ze'n manager niet meer fucken met Naad, en dat heeft hij gezegt tegen haar de domkop.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Zo9 te zien vermaakt 0 zich prima...
Dat "sowieso..." enzovoorts.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hahha ja dat is cool:)quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:45 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Wat is je vluchtnummer ? Dan kunnen we je online tracken
Dus 0% vermaakt zich 100% ........quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Zo9 te zien vermaakt 0 zich prima...
De late aankomst KLM uit Boston.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:45 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Wat is je vluchtnummer ? Dan kunnen we je online tracken
Thanks ik ga je trackenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De late aankomst KLM uit Boston.
Via http://www.vlieghinder.nl/reacties.php?id=3446_0_1_0_C kun je de arrival volgen op Google Earth.
FIJNE VLUCHT !! Zonder vertraging, met mee-wind en HELE knappe stewards gewenst !!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Via http://www.vlieghinder.nl/reacties.php?id=3446_0_1_0_C kun je de arrival volgen op Google Earth.
NEEE TOCH!!!! ALSJEBLIEFT ZEG.... laat hem AUB eerder weg gaan...quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Luc 'verklapt' dat hij langer in de villa blijft. Z'n CD had al uit moeten zijn en het plan is om na lancering nog enkele dagen in de Kooi te zitten. De CD heeft vertraging en komt nu ongeveer over 14 dagen in de verkoop .....
LOOP MAAR WEER WEG!!!!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Sorry, jij vliegt de verkeerde kant op ........... Je moet kijken bij arrivals en niet bij departuresquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:09 schreef dgk_fan het volgende:
Datum Schema Vlucht Luchthaven Status Actueel
27/10 14:55 NW 0037 Boston
Maatschappij Hal Balie Gate Type
Northwest Airlines 2 13,14,15 E09 333
Deze ???
Dat waren de arrivals. Wat is het vluchtnummer ? (dat tikt wat lekkerder wegquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Sorry, jij vliegt de verkeerde kant op ........... Je moet kijken bij arrivals en niet bij departures
Is het niet een mooi ritje op je brommert? Misschien kun je BSOL gezellig gaan oppikken op schiphol. :-)quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:32 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Dat waren de arrivals. Wat is het vluchtnummer ? (dat tikt wat lekkerder weg)
Alleen voor Dennis rij ik de stad uit !!!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
Is het niet een mooi ritje op je brommert? Misschien kun je BSOL gezellig gaan oppikken op schiphol. :-)
Ik zit nu in de departure-area. ....... Als je een arrival op AMS wilt hebben moet je toch echt een even vluchtnummer zoeken ..... De oneven nummers gaan de andere kant opquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:32 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Dat waren de arrivals. Wat is het vluchtnummer ? (dat tikt wat lekkerder weg)
(ontzettend offtopic I know) Hoe laat kom je aan ?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik zit nu in de departure-area. .......
Ik heb iets gemist. Wat is er gaande?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik zit nu in de departure-area. ....... Als je een arrival op AMS wilt hebben moet je toch echt een even vluchtnummer zoeken ..... De oneven nummers gaan de andere kant op
BTW : Ik heb nu caps uitgeschakeld ivm met de bandbreedte ....... gebeurt er nog iets ?
Ongeveer 13:14 estimatequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:55 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
(ontzettend offtopic I know) Hoe laat kom je aan ?
Ja, Wireless naar VPN in Nederland. Daarom omgeschakeld naar 'text-only'. FOK! was lange tijd nog te pruimen met caps. Helaas zijn nu die gifjes in de mode ...... dat trek ik echt niet meer, zeker niet omdat ze veelal geen toegevoegde waarde hebben.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 04:01 schreef F04 het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist. Wat is er gaande?
Zit je op een 56k modem of een wireless netwerkje?
Edit: Je zit in de vertrekhal. (ik had effe de moeite genomen om wat pagina's terug te lezen)
Ja die gifjes zijn echt waardeloos, mijn HTC 3300 smartphone/PDA crasht regelmatigquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 04:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ja, Wireless naar VPN in Nederland. Daarom omgeschakeld naar 'text-only'. FOK! was lange tijd nog te pruimen met caps. Helaas zijn nu die gifjes in de mode ...... dat trek ik echt niet meer, zeker niet omdat ze veelal geen toegevoegde waarde hebben.
Die bedwissel heeft ze alweer snel gemaakt dan, ik snap geen ruk van dat wijf en je zou toch verwachten dat ze er door Brian, Amanda en Luc flink wordt op aangesproken, maar nee hoor.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 10:32 schreef Djeda het volgende:
waar slaapt Nadia dan ?
stomme vraag natuurlijk zal wel bij dennis zijn
Ik heb zelf meer het gevoel dat de frustratie van Huub te verklaren is door het liegen van het hokje. Er zijn dingen verteld die zouden gebeuren ivm dennis en die zijn niet gebeurd. Tel daarbij nog eens op dat het hele briefverhaal de doofpot in gaat en er helemaal geen sancties of exits op volgen. Lieke is al beboet voor een lipgloss....quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 11:27 schreef Clank het volgende:
Dat het de bedoeling was dat Dennis de villa moest verlaten was de laatste weken wel duidelijk. Alles werd uit de kast gehaald om Nadia te beïnvloeden. Er zijn nog nooit zoveel mensen van buiten de villa geweest die op haar in mochten praten.. Luc, Kessler, Shandy, Shanty.. enz.
Nadia liep de laatste dagen voor de stemming constant te huilen want zij wilde Dennis helemaal niet wegstemmen.. maar ze werd die kant wel opgestuurd.
Zo is Huub in het geval van Eric en Sylvia ook 'gestuurd' en moest het spel gespeeld worden. Wetende dat dit voor de 'show' het beste was heeft hij daar ook aan meegewerkt. Daar zat absoluut niets persoonlijks achter en dat wisten Eric en Sylvia ook donders goed. Daarom is hun vriendschap ook nooit in gevaar gekomen.
Nadia daarintegen heeft wel meegewerkt aan het opzetten van de verhaallijn 'Luc' maar maakt uiteindelijk haar 'klus' niet af. Op de valreep volgt ze toch haar gevoel en kiest voor Dennis. Of dit mét of zonder medeweten van achter was.. ik denk dat hier juist het probleem ligt. De neuzen stonden niet allemaal dezelfde kant op en uiteindelijk is er gezegd van 'Maak je eigen keuze maar.'
Huub heeft gedaan wat het beste was voor de show.. Nadia heeft gedaan wat het beste was voor Nadia.
Yep... dat zijn Nadia en Luc.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 11:39 schreef StephanL het volgende:
Zo te zien nu op stream 1, slaapt ze nog steeds naast Luc. Of zijn het Brian en Amanda?
jep ik haak ook afquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 11:33 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik heb zelf meer het gevoel dat de frustratie van Huub te verklaren is door het liegen van het hokje. Er zijn dingen verteld die zouden gebeuren ivm dennis en die zijn niet gebeurd. Tel daarbij nog eens op dat het hele briefverhaal de doofpot in gaat en er helemaal geen sancties of exits op volgen. Lieke is al beboet voor een lipgloss....
Ze kunnen helemaal niets meer, elk plan moet in drievoud ingeleverd worden en wordt vervolgens afgekapt of doorgeluld....
Het is gewoon een doodgemaakt zootje daar....
Zoals ik gisteren ook al schreef: gefeliciteerd rtl, het is gelukt, de streamers haken af, dus het gemanipuleer met de tv uitzendingen kan beginnen...
zou 4 **** generaal flens niet meer hem durven te praten ?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 11:39 schreef Darklight het volgende:
Huub moet gewoon weglopen, krijgt die zn gesprek zeker
Heel normaal hoor, zet maar eens een camera naast je bed om jezelf op te nemen. Denk dat het een automatisme is, zodra je neus een beetje dicht zit wegens een verkouwdheid ofzo dan ga je door je mond ademen (denk ik), en dus slaap je met open mond...quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 11:57 schreef Clank het volgende:
Lieke ligt vaak met haar mond open te slapen.. da's zo'n raar gezicht.
ik werd nieuwsgierig en ben even gaan lezen........ daar klopt werkelijk geen ene drol van.... maar "what else is new"quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:20 schreef Clank het volgende:
Op Villa Vandaag staan weer allemaal stukjes waar ik braakneigingen van krijg![]()
En Brian imiteert een konijn?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:34 schreef Desii het volgende:
Huub en Lieke zijn wakker
Brian woont Amanda uit bedoel je?quote:
Hij doet alle gaten!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Brian woont Amanda uit bedoel je?![]()
ja, die was wel lachenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:48 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke noemde Huub Luc ook lekker handig
dat vind ik nou ook weer niet nodig, want zo heftig ging het er nu allemaal niet aan toe.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:50 schreef Clank het volgende:
Lieke ligt te huilen op de bank in de woonkamer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |