idd, dat hoorde ik Huub ook tegen Jaap zeggen.... maar niemand van de bewoners, maar iemand van "achter"quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:00 schreef kybe het volgende:
Iemand heeft een ''Brian gooi het adres van Cora even eruit''streek uitgehaald.
dat gevoel kreeg ik ookquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ze gebruiken de namen van spelers voor de figuren achter......en maken het zo duidelijk voor de streamers...
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:00 schreef Kaleddis het volgende:
Wel vreemd dat dit in beeld is. Zou dit opgezet zijn ??
Ja verhelderend, daar zat het hokje dus ook achter.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:02 schreef Desii het volgende:
[..]
idd, dat hoorde ik Huub ook tegen Jaap zeggen.... maar niemand van de bewoners, maar iemand van "achter"
deed Brian dat in opdracht van achter?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:00 schreef kybe het volgende:
Iemand heeft een ''Brian gooi het adres van Cora even eruit''streek uitgehaald.
ja mooi is datquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ze gebruiken de namen van spelers voor de figuren achter......en maken het zo duidelijk voor de streamers...
In dit geval zijn Amanda, Brian en Nadia namen voor mensen achter......quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:03 schreef rooie3 het volgende:
Wat zou Huub met Amanda bedoelen.Snap er geen reet van.En Jaap had van Brian uitleg gehad over wat Amanda allemaal moest doen.
Net zo vuil, als dat Jaap Judith moest zieken en bekogelen met modder.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:03 schreef avonne het volgende:
[..]
deed Brian dat in opdracht van achter?
DAT is vuil....!
Dan zal die pannekoek wel Nadia zijn.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
In dit geval zijn Amanda, Brian en Nadia namen voor mensen achter......
misschien de contactpersonen ofzo..... Ze hebben allemaal een "generaal"/scriptschrijver als contactpersoon....quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
In dit geval zijn Amanda, Brian en Nadia namen voor mensen achter......
Neeheee.........Jaap haalt het aan als voorbeeld van wat men achter gedaan heeft de laatste dagen. Huub was vermoedelijk verteld dat Dennis weg moest/mocht, terwijl iemand anders daar (hoger) anders beslist heeft zonder dat die mensen het wisten (lager)quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:03 schreef avonne het volgende:
[..]
DAT is vuil....!
nee moppie..... iemand van de buren heeft een gemene streek uitgehaald.... maar hoe en wat precies zei hij niet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:03 schreef avonne het volgende:
[..]
DAT is vuil....!
Te gek voor woorden,zou dat ivm de Cora gate zijn geweest?Dat iemand van achter haar zo terug wilde pakken!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:03 schreef avonne het volgende:
[..]
DAT is vuil....!
Maar dàt was leuk..........quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:04 schreef Djeda het volgende:
[..]
Net zo vuil, als dat Jaap Judith moest zieken en bekogelen met modder.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:06 schreef kybe het volgende:
[..]
Te gek voor woorden,zou dat ivm de Cora gate zijn geweest?Dat iemand van achter haar zo terug wilde pakken!
Huub zei dat tegen Jaap.Jaap zei dat niet tegen Huub.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Neeheee.........Jaap haalt het aan als voorbeeld van wat men achter gedaan heeft de laatste dagen. Huub was vermoedelijk verteld dat Dennis weg moest/mocht, terwijl iemand anders daar (hoger) anders beslist heeft zonder dat die mensen het wisten (lager)
IK vond het anders erg interessant om naar te luisteren. Een tipje van sluier van wat we allemaal al lang vermoeden.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Afijn, Huub is vandaag wel erg "ik" gericht bezig. Niet echt lekker om naar te luisteren
zoiets, Judith was beloofd dat ze met rust gelaten zou worden en Jaap was verteld dat hij het moest doen........dubbelspel van achterquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:04 schreef Djeda het volgende:
[..]
Net zo vuil, als dat Jaap Judith moest zieken en bekogelen met modder.
Ik denk dat hij flink de pest erin heeft, dat hem is verteld dat Dennis eruit mocht en dat een ander heeft gezegd dat Dennis er niet uit mocht. Ik denk dat als je dan weken bezig bent iemand eruit te werken, al je energie weg is. DAt was bij Brian en Amanda netzo.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Afijn, Huub is vandaag wel erg "ik" gericht bezig. Niet echt lekker om naar te luisteren
Tsja, waarom denk je dat ze die 10.000 hebben ingesteldquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:08 schreef Nomrc2 het volgende:
ach met z'n 3en hebben ze genoeg om die idioten van het hokje helemaal kapot te chanteren
like amanda
like 1%
gewoon weglopen met z'n 3en zou een leuke zijn
blijven er 4 randdebielen in het huis over waar hooguit 10 mensen naar willen kijken
(de familieleden die zich niet schamen)
Nou, dat vermoeden was bij mij al een zeker weten bij het vertrek van Sylviaquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:08 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
IK vond het anders erg interessant om naar te luisteren. Een tipje van sluier van wat we allemaal al lang vermoeden.
Dus het is een voorbeeld van een naaistreek?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:07 schreef bosb het volgende:
[..]
dat cora verhaal noemen was gewoon om aan te geven dat het een enorme naaistreek is.
Volgens mij past dit in het rijtje synoniemen/cryprische omschrijvingen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:11 schreef kybe het volgende:
[..]
Dus het is een voorbeeld van een naaistreek?
Bij mij kwam het over of iemand Brian toen de opdracht had gegeven.
Ik denk echt dat dat de betreffende contactpersonen zijn..quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nu is de hamvraag: "Wie zijn Brian en Amanda"
Ja, ze gebruiken die namen echt als synoniemen voor mensen achterquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:12 schreef Donnie29 het volgende:
Genoeg is genoeg, fuck brian en amanie, en hebben ze het dus over achter toch?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou, dat vermoeden was bij mij al een zeker weten bij het vertrek van Sylvia
Ze was erg druk met "voelen"quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:13 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
sylvia deed geen ene f*ck! ben blij dat ze weg is, totaal nutteloos
Ja kan natuurlijk ook.Goffer dacht echt dat het een tipje van de sluier was.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:12 schreef bosb het volgende:
[..]
Volgens mij past dit in het rijtje synoniemen/cryprische omschrijvingen.
Maar wat als Nadia echt zelf heeft besloten om Dennis erin te houden? Dan kan het hokje wel zeggen dat Dennis eruit mag maar dan heeft dat toch geen nut.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:09 schreef Djeda het volgende:
[..]
Ik denk dat hij flink de pest erin heeft, dat hem is verteld dat Dennis eruit mocht en dat een ander heeft gezegd dat Dennis er niet uit mocht. Ik denk dat als je dan weken bezig bent iemand eruit te werken, al je energie weg is. DAt was bij Brian en Amanda netzo.
besloten -> opgedragenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:11 schreef bosb het volgende:
LOL huub en jaap hebben besloten NOG cryptischer te worden
Dus met andere woorden Nadia moest het maar zonder backup redden? Vreemd verhaal.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:09 schreef Djeda het volgende:
[..]
Ik denk dat hij flink de pest erin heeft, dat hem is verteld dat Dennis eruit mocht en dat een ander heeft gezegd dat Dennis er niet uit mocht. Ik denk dat als je dan weken bezig bent iemand eruit te werken, al je energie weg is. DAt was bij Brian en Amanda netzo.
Het is een beetje grijs en schimmig gebied. Ze moeten ''s middags achter al hun stem uitbrengen. Zo heet dat. Maar ik denk dat ze daar bijgestuurd en gebriefd worden. Die spelers hebben wel inbreng, maar op kardinale momenten beslist men gewoon toch achter.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:17 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
Maar wat als Nadia echt zelf heeft besloten om Dennis erin te houden? Dan kan het hokje wel zeggen dat Dennis eruit mag maar dan heeft dat toch geen nut.
Nadat Nadia de beslissing gemaakt had en de rust weer terug was in de villa ging ze meteen met Dennis 'leuk' doen dus volgens mij was ze enigzins onder druk gezet om Dennis eruit te gooien maar toen ineens de 4-sterren persoon zei dat ze haar eigen zin mocht hebben heeft ze toch besloten om Dennis erin te houden.
nee! Nadia wilde juist WEL backup dus Dennis erin houden maar de 3-sterren wilden (door het slechte imago van Dennis wellicht) Dennis eruit hebben en hebben Nadia geprobeerd dat door te laten drukken maar de 4-sterren persoon stak daar een stokje voor en heeft Nadia een eigen keuze laten maken.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Dus met andere woorden Nadia moest het maar zonder backup redden? Vreemd verhaal.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is een beetje grijs en schimmig gebied. Ze moeten ''s middags achter al hun stem uitbrengen. Zo heet dat. Maar ik denk dat ze daar bijgestuurd en gebriefd worden. Die spelers hebben wel inbreng, maar op kardinale momenten beslist men gewoon toch achter.
Dat weet je niet.....dat zou zo kunnen zijn......het ligt in de lijn der verwachting dat het zoiets moet zijn. Maar helemaal zeker weet je het nietquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:21 schreef diedirk het volgende:
Huub wilde dus vanmiddag via de achterdeur per direct , zonder 24 uur, vertrekken.
Hij is heel boos dat Deborah Flens de andere personenen heeft overruled en heeft beslist dat Dennis niet weggestemd mag worden
dit is allemaal giswerk van je........quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:22 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
nee! Nadia wilde juist WEL backup dus Dennis erin houden maar de 3-sterren wilden (door het slechte imago van Dennis wellicht) Dennis eruit hebben en hebben Nadia geprobeerd dat door te laten drukken maar de 4-sterren persoon stak daar een stokje voor en heeft Nadia een eigen keuze laten maken.
Dat is ook wat ik uit dat gesprek haalde. Mannie, pas op, jij bent aan de beurt. Amanda begreep dat natuurlijk weer niet met haar bord voor d'r kop en kletste in details.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat we ook kunnen verwachten is dat Amanda onder vuur genomen gaat worden. Dat beslissen ze vermoedelijk ook achter. Brian weet het (ook van achter?) en nam Amanda vanavond even apart om haar te waarschuwen dat ze geen geweld gaat gebruiken.......
Als het niet te verwachten is, had hij het niet hoeven te vertellen aan haar, zo expliciet.
ik gok op 70 procent script, 30 procent eigen inbreng. De emoties van de spelers beginnen een beetje als spel als spel, maar in het vuur worden ze erin meegesleept......quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:26 schreef Desii het volgende:
ik vond het wel interessante dialoog tussen H en J
Maar eigenlijk kunnen we er weinig mee, behalve dat het een enorm gescripte zooi is.... Waarschijnlijk nog veel erger dan wij denken.
Toch ook weer wel. Ze hebben achter nog plannen met Dennis.........daarom mag hij nog niet weg.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:28 schreef Desii het volgende:
[..]
[/b] dit is allemaal giswerk van je........
eigenlijk kunnen we nog weinig opmaken uit het gesprek, wat er nu precies aan de hand is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |