idd, dat hoorde ik Huub ook tegen Jaap zeggen.... maar niemand van de bewoners, maar iemand van "achter"quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:00 schreef kybe het volgende:
Iemand heeft een ''Brian gooi het adres van Cora even eruit''streek uitgehaald.
dat gevoel kreeg ik ookquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ze gebruiken de namen van spelers voor de figuren achter......en maken het zo duidelijk voor de streamers...
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:00 schreef Kaleddis het volgende:
Wel vreemd dat dit in beeld is. Zou dit opgezet zijn ??
Ja verhelderend, daar zat het hokje dus ook achter.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:02 schreef Desii het volgende:
[..]
idd, dat hoorde ik Huub ook tegen Jaap zeggen.... maar niemand van de bewoners, maar iemand van "achter"
deed Brian dat in opdracht van achter?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:00 schreef kybe het volgende:
Iemand heeft een ''Brian gooi het adres van Cora even eruit''streek uitgehaald.
ja mooi is datquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ze gebruiken de namen van spelers voor de figuren achter......en maken het zo duidelijk voor de streamers...
In dit geval zijn Amanda, Brian en Nadia namen voor mensen achter......quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:03 schreef rooie3 het volgende:
Wat zou Huub met Amanda bedoelen.Snap er geen reet van.En Jaap had van Brian uitleg gehad over wat Amanda allemaal moest doen.
Net zo vuil, als dat Jaap Judith moest zieken en bekogelen met modder.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:03 schreef avonne het volgende:
[..]
deed Brian dat in opdracht van achter?
DAT is vuil....!
Dan zal die pannekoek wel Nadia zijn.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
In dit geval zijn Amanda, Brian en Nadia namen voor mensen achter......
misschien de contactpersonen ofzo..... Ze hebben allemaal een "generaal"/scriptschrijver als contactpersoon....quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
In dit geval zijn Amanda, Brian en Nadia namen voor mensen achter......
Neeheee.........Jaap haalt het aan als voorbeeld van wat men achter gedaan heeft de laatste dagen. Huub was vermoedelijk verteld dat Dennis weg moest/mocht, terwijl iemand anders daar (hoger) anders beslist heeft zonder dat die mensen het wisten (lager)quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:03 schreef avonne het volgende:
[..]
DAT is vuil....!
nee moppie..... iemand van de buren heeft een gemene streek uitgehaald.... maar hoe en wat precies zei hij niet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:03 schreef avonne het volgende:
[..]
DAT is vuil....!
Te gek voor woorden,zou dat ivm de Cora gate zijn geweest?Dat iemand van achter haar zo terug wilde pakken!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:03 schreef avonne het volgende:
[..]
DAT is vuil....!
Maar dàt was leuk..........quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:04 schreef Djeda het volgende:
[..]
Net zo vuil, als dat Jaap Judith moest zieken en bekogelen met modder.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:06 schreef kybe het volgende:
[..]
Te gek voor woorden,zou dat ivm de Cora gate zijn geweest?Dat iemand van achter haar zo terug wilde pakken!
Huub zei dat tegen Jaap.Jaap zei dat niet tegen Huub.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Neeheee.........Jaap haalt het aan als voorbeeld van wat men achter gedaan heeft de laatste dagen. Huub was vermoedelijk verteld dat Dennis weg moest/mocht, terwijl iemand anders daar (hoger) anders beslist heeft zonder dat die mensen het wisten (lager)
IK vond het anders erg interessant om naar te luisteren. Een tipje van sluier van wat we allemaal al lang vermoeden.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Afijn, Huub is vandaag wel erg "ik" gericht bezig. Niet echt lekker om naar te luisteren
zoiets, Judith was beloofd dat ze met rust gelaten zou worden en Jaap was verteld dat hij het moest doen........dubbelspel van achterquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:04 schreef Djeda het volgende:
[..]
Net zo vuil, als dat Jaap Judith moest zieken en bekogelen met modder.
Ik denk dat hij flink de pest erin heeft, dat hem is verteld dat Dennis eruit mocht en dat een ander heeft gezegd dat Dennis er niet uit mocht. Ik denk dat als je dan weken bezig bent iemand eruit te werken, al je energie weg is. DAt was bij Brian en Amanda netzo.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Afijn, Huub is vandaag wel erg "ik" gericht bezig. Niet echt lekker om naar te luisteren
Tsja, waarom denk je dat ze die 10.000 hebben ingesteldquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:08 schreef Nomrc2 het volgende:
ach met z'n 3en hebben ze genoeg om die idioten van het hokje helemaal kapot te chanteren
like amanda
like 1%
gewoon weglopen met z'n 3en zou een leuke zijn
blijven er 4 randdebielen in het huis over waar hooguit 10 mensen naar willen kijken
(de familieleden die zich niet schamen)
Nou, dat vermoeden was bij mij al een zeker weten bij het vertrek van Sylviaquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:08 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
IK vond het anders erg interessant om naar te luisteren. Een tipje van sluier van wat we allemaal al lang vermoeden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |