Ik kan niks met dat soort opmerkingen. Maar Lil Wayne is nog opvallender dan Kanye, beide typisch Amerikaans en PF is ook gewoon typisch Amerikaans.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:00 schreef JelleS het volgende:
Beirut vind ik opvallend laag staan. Voor de rest heel voorspelbaar idd met de mix tussen elektronica, rap en de mix daar weer tussen. Toch maar even Kanye ertussen duwen om te laten zien hoe apart ze wel niet zijn.
Volgens mij wel ja.quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:00 schreef -skippybal- het volgende:
Lil' Wayne is toch zo'n schreeuwende neger die z'n oversexte, geweldadige fantasie de vrije loop laat?
Ow dat zeker, en ik zie ook absoluut in dat het in hun genre goede platen zijn, maar het lijstje van PF komt op mij altijd een beetje over als een wiskunde formule.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:23 schreef Z het volgende:
Ik snap de notering van Lil's Wayne wel hoor, en bijvoorbeeld Lil Mama of Kanye. Je moet je gewoon even verplaatsten in Amerika en bedenken dat die mensen in hun soort muziek vernieuwend of gewoon erg goed zijn.
Nee, dat is Lil' Jon die door Dave Chappelle wordt gepersifleerd; niet Lil' Wayne.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:24 schreef methodmich het volgende:
Oh tuurlijk. Maar Lil' Wayne wordt zelfs altijd voor gek gezet in die show van die donkere komiek op dat comedykanaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |