Jawel, maar het was er meer dan één zal ik maar zeggen...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:45 schreef Hime het volgende:
[..]
Jij kan toch wel tegen een kopstootje?
Truste!quote:
Hey een mod, dat zie je niet zo vaak hier. Op Godt na dan, maar dat is anders.quote:
Hai ander mens!quote:
Haiquote:
Ik wil de users in R&P beter leren kennenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hey een mod, dat zie je niet zo vaak hier. Op Godt na dan, maar dat is anders.![]()
Hoi!quote:
Ja ja, ik ben over 3 dagen verlost van mijn stressquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:50 schreef Emel het volgende:
Hai
Ja heerlijk weekend! Ik ben er aan toe![]()
Alles goed met jou?
Een trio lijkt je niets?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hey een mod, dat zie je niet zo vaak hier. Op Godt na dan, maar dat is anders.![]()
Ah, dan ben je hier aan het juiste adres.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:51 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik wil de users in R&P beter leren kennen
De sc is idd een uitstekende representatie van de gemiddelde R&P-user.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ah, dan ben je hier aan het juiste adres.![]()
Ik zou maar gaan. Denk aan morgen. Wil je wel heel hebben hoor!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:53 schreef TwistedAirwiN het volgende:
Ik heb geen zin om te gaan slapen, de twijfel.
Hup! Naar bed! Keertje later naar bed kan best, maar niet als je toch alleen maar PC gaat zitten staren!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:53 schreef TwistedAirwiN het volgende:
Ik denk dat ik toch maar ga slapen!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:53 schreef TwistedAirwiN het volgende:
Hij is zwak, hij durft geen keuzes te maken.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:56 schreef AirwiN het volgende:
Hup! Naar bed! Keertje later naar bed kan best, maar niet als je toch alleen maar PC gaat zitten staren!![]()
Klinkt inderdaad erg fout, maar dat was ook de bedoeling.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:58 schreef TwistedAirwiN het volgende:
[..]
PlatoDarling, dat klinkt wel heel erg gay...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |