Jawel, maar het was er meer dan één zal ik maar zeggen...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:45 schreef Hime het volgende:
[..]
Jij kan toch wel tegen een kopstootje?
Truste!quote:
Hey een mod, dat zie je niet zo vaak hier. Op Godt na dan, maar dat is anders.quote:
Hai ander mens!quote:
Haiquote:
Ik wil de users in R&P beter leren kennenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hey een mod, dat zie je niet zo vaak hier. Op Godt na dan, maar dat is anders.![]()
Hoi!quote:
Ja ja, ik ben over 3 dagen verlost van mijn stressquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:50 schreef Emel het volgende:
Hai
Ja heerlijk weekend! Ik ben er aan toe![]()
Alles goed met jou?
Een trio lijkt je niets?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hey een mod, dat zie je niet zo vaak hier. Op Godt na dan, maar dat is anders.![]()
Ah, dan ben je hier aan het juiste adres.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:51 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik wil de users in R&P beter leren kennen
De sc is idd een uitstekende representatie van de gemiddelde R&P-user.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ah, dan ben je hier aan het juiste adres.![]()
Ik zou maar gaan. Denk aan morgen. Wil je wel heel hebben hoor!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:53 schreef TwistedAirwiN het volgende:
Ik heb geen zin om te gaan slapen, de twijfel.
Hup! Naar bed! Keertje later naar bed kan best, maar niet als je toch alleen maar PC gaat zitten staren!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:53 schreef TwistedAirwiN het volgende:
Ik denk dat ik toch maar ga slapen!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:53 schreef TwistedAirwiN het volgende:
Hij is zwak, hij durft geen keuzes te maken.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:56 schreef AirwiN het volgende:
Hup! Naar bed! Keertje later naar bed kan best, maar niet als je toch alleen maar PC gaat zitten staren!![]()
Klinkt inderdaad erg fout, maar dat was ook de bedoeling.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:58 schreef TwistedAirwiN het volgende:
[..]
PlatoDarling, dat klinkt wel heel erg gay...![]()
Wie wil je?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:58 schreef MNR het volgende:
PlatoDarling!!! LOL!!!!!!![]()
![]()
![]()
En wie hoort er dan bij mij?![]()
![]()
Wowh, dat is een directe vraag.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:59 schreef AirwiN het volgende:
Wie wil je?
Dat is Twist...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:01 schreef MNR het volgende:
[..]
Wowh, dat is een directe vraag.
Uhhh..... Degene met de meest creatieve geest en humor!
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:01 schreef MNR het volgende:
Degene met de meest creatieve geest en humor!
Dan ben je afgestudeerd?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:52 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja ja, ik ben over 3 dagen verlost van mijn stress
Ga je nog wat leuks doen dit weekend, of alleen maar heerlijk uitrusten?
Welterusten!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:02 schreef TwistedAirwiN het volgende:
[..]
EN jaja ik ga al, ik was m'n tanden al aan het poetsen.dag allemaal
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:58 schreef TwistedAirwiN het volgende:
[..]
PlatoDarling, dat klinkt wel heel erg gay...![]()
Slsap lekker.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:02 schreef TwistedAirwiN het volgende:
[..]
Trustu, sweet dreams!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:02 schreef TwistedAirwiN het volgende:
Is dat zo?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ah, dan ben je hier aan het juiste adres.![]()
In de perverse jaren negentig wel ja.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:04 schreef TwistedAirwiN het volgende:
[..]
Vroeger was homoseksualiteit toch ook heel normaal?
Metropolis? De beste bioscoop ooit Bovendien zijn Belgen stukken beschaafder bisocoop publiek!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:03 schreef Emel het volgende:
Morgen ga ik naar Antwerpenfilmpje enzo. En verder uitrusten natuurlijk
![]()
Ja, het merendeel van ons post al jaren in de R&P-slowchat en de voorlopers daarvan.quote:
Yep, Metropolisquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Metropolis? De beste bioscoop ooit Bovendien zijn Belgen stukken beschaafder bisocoop publiek!
... en in verdere R&P topics zijn wij niet te vinden. Dus een representatieve afvaardiging? Nee, dat niet...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, het merendeel van ons post al jaren in de R&P-slowchat en de voorlopers daarvan.![]()
Jullie kennen elkaar dus zo langquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, het merendeel van ons post al jaren in de R&P-slowchat en de voorlopers daarvan.![]()
Da's lang geleden dat ik daar geweest ben zeg! Ik woon nu ook wel een stukje te ver weg om even op en neer te rijdenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:06 schreef Emel het volgende:
[..]
Yep, MetropolisAltijd erg leuk daar!
Dat is waar, we zijn een aparte, maar standvastige groep in R&P.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... en in verdere R&P topics zijn wij niet te vinden. Dus een representatieve afvaardiging? Nee, dat niet...
Sommigen beter dan anderen...quote:
Het feit dat we standvastig zijn, maakt ons al geen R&P materiaal natuurlijk...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is waar, we zijn een aparte, maar standvastige groep in R&P.![]()
Ow dat is z'n uber biosquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Metropolis? De beste bioscoop ooit Bovendien zijn Belgen stukken beschaafder bisocoop publiek!
Waar woon je dan?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:08 schreef Hime het volgende:
[..]
Da's lang geleden dat ik daar geweest ben zeg! Ik woon nu ook wel een stukje te ver weg om even op en neer te rijden
Voor je medemod hebben we nog grof betaald om d'r beter te leren kennen...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:09 schreef Emel het volgende:
Als nieuwe R&P mod. is het belangrijk om je users te kennen
Wel prettig lijkt me.quote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor je medemod hebben we nog grof betaald om d'r beter te leren kennen...
Wat fouter klinkt dan je het bedoelt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor je medemod hebben we nog grof betaald om d'r beter te leren kennen...
Ach, toen ik hier ooit begon in Singles, dat vervolgens vrij abrupt werd afgesloten, had ik niet verwacht er zoveel contacten aan over te houden...quote:
Ik woonde in Zwijndrecht (naar Antwerpen een uurtje). Woon nu in Den Haag (naar Antwerpen al snel richting de 2 uurquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:10 schreef Emel het volgende:
[..]
Waar woon je dan?
Voor mij ook weer 2 jaar geleden ofzo.
Dan moeten we elkaar kennen. Ik zat vroeger ook vaak in ONZquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:11 schreef Hime het volgende:
[..]
Vroegah zat ik in ONZ. Tijd dat Fok! een SC subforum maakt
In zekere zin juist weer wel.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het feit dat we standvastig zijn, maakt ons al geen R&P materiaal natuurlijk...![]()
Zo zie je maar weerquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ach, toen ik hier ooit begon in Singles, dat vervolgens vrij abrupt werd afgesloten, had ik niet verwacht er zoveel contacten aan over te houden...
Singlesquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ach, toen ik hier ooit begon in Singles, dat vervolgens vrij abrupt werd afgesloten, had ik niet verwacht er zoveel contacten aan over te houden...
Ow dat is leuk daar. Ik ga morgen mijn voordracht even voorbereiden, zaterdagavond kook ik voor een ex-studiegenoot die me even helpt bij mijn laatste mondeling en daarna filmpje, wijntje en zondag een verlenging daarvan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:03 schreef Emel het volgende:
Dan ben je afgestudeerd?Super!
Morgen ga ik naar Antwerpenfilmpje enzo. En verder uitrusten natuurlijk
![]()
Jij nog plannen?
2 uur is lang ja.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:12 schreef Hime het volgende:
[..]
Ik woonde in Zwijndrecht (naar Antwerpen een uurtje). Woon nu in Den Haag (naar Antwerpen al snel richting de 2 uur)
Klinkt als een leuk weekend!! Laatste loodjes voor jou. Je hebt maandag je afstudeerpresentatie?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:14 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow dat is leuk daar. Ik ga morgen mijn voordracht even voorbereiden, zaterdagavond kook ik voor een ex-studiegenoot die me even helpt bij mijn laatste mondeling en daarna filmpje, wijntje en zondag een verlenging daarvan.
Kun je iets meer vertellen over jezelf vertellen, wie is Emel?![]()
Het was even graven in mijn post history, maar dan heb je ook wat...quote:
Zegt Vrolijk Verder je wat?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:13 schreef Emel het volgende:
[..]
Dan moeten we elkaar kennen. Ik zat vroeger ook vaak in ONZ
Komt niet onbekend voorquote:
Nee, dinsdag. Maandag mondeling.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:17 schreef Emel het volgende:
Klinkt als een leuk weekend!! Laatste loodjes voor jou. Je hebt maandag je afstudeerpresentatie?
Euh, wat wil je weten?je weet al wat
Misschien wel na de hoogtijdagen van Singles, maar mijn hoogtijdagen moesten toen nog beginnen...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:14 schreef Hime het volgende:
[..]
Singles
En nog wel na de hoogtijdagen
Rotterdam isquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:15 schreef Emel het volgende:
[..]
2 uur is lang ja.
Ik woon in Rotterdam. Een uurtje rijden.
Ik hoop inderdaad niet dat mijn hoogtijdagen tijdens Singles waren.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien wel na de hoogtijdagen van Singles, maar mijn hoogtijdagen moesten toen nog beginnen...![]()
Wat leuk zegquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het was even graven in mijn post history, maar dan heb je ook wat...
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:22 schreef Emel het volgende:
[..]
Wat leuk zegJij hebt mijn medemod. irl ontmoet
En dan heb je 't over wat precies?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien wel na de hoogtijdagen van Singles, maar mijn hoogtijdagen moesten toen nog beginnen...![]()
De mijne welquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik hoop inderdaad niet dat mijn hoogtijdagen tijdens Singles waren.![]()
Toen kende je mij nog niet, dus nee, dat kwam later pas...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik hoop inderdaad niet dat mijn hoogtijdagen tijdens Singles waren.![]()
Al die one night stands die ik daar heb gescoord natuurlijk!quote:
Mondeling? Dan moet je je verdedigen?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:19 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, dinsdag. Maandag mondeling.
Hobby's? Verliefd/verloofd/getrouwd?
Goh, die tactiek doet me sterk aan iemand denkenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Al die one night stands die ik daar heb gescoord natuurlijk!![]()
Dat was inderdaad precies waar ik op doelde.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toen kende je mij nog niet, dus nee, dat kwam later pas...
AirwiN wil wel met je naar Hairquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:26 schreef Emel het volgende:
[..]
Mondeling? Dan moet je je verdedigen?
Ik ben erg cultureel ingesteld: theater, musea, concert, cabaret etc.
Verder ga ik vaak shoppen, uiteten, filmpje pakken![]()
Ik ben single
Wat voor theater, musea, concert of cabaret bezoek je zoal?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:26 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik ben erg cultureel ingesteld: theater, musea, concert, cabaret etc.
Mogelijk naar The Invasion. We kijken morgen wel.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:20 schreef mrbox het volgende:
Naar welke film ga je eigenlijk Emel ?
Weet niet of trade eigenlijk al draait maar daar kom je geshocked uit !
Geeft nietquote:
Onder de gordel!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:27 schreef Hime het volgende:
[..]
Goh, die tactiek doet me sterk aan iemand denken
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:28 schreef Hime het volgende:
[..]
AirwiN wil wel met je naar Hair
Ben je blond met grote jopen?
Daar heb ik al een blonde met grote jopen voor gevraagd...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:28 schreef Hime het volgende:
[..]
AirwiN wil wel met je naar Hair
Ben je blond met grote jopen?
Groene ogen!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:30 schreef Emel het volgende:
[..]
![]()
Nee. Ik ben een Turkse, met bruin haar en groene ogen
Laatste tijd veel Turkse evenementen bezochtquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat voor theater, musea, concert of cabaret bezoek je zoal?
Nah ja, je bent voor 2007-begrippen best old skool zie ik. En ik ook dus had ik je misschien toch wel moeten kennenquote:
Owh, dat lijkt mij dan persoonlijk wel weer ergquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:30 schreef Emel het volgende:
[..]
![]()
Nee. Ik ben een Turkse, met bruin haar en groene ogen
Ik schrijf het een beetje onduidelijk op, zie ik. Maandag heb ik een mondeling over Java (een programmeertaal). Dat is de laatste module die ik af moet ronden voor mijn afstuderen. Dinsdagmiddag 14.30u houd ik mijn afstudeervoordracht.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:26 schreef Emel het volgende:
Interesssantquote:Ik ben erg cultureel ingesteld: theater, musea, concert, cabaret etc.
Verder ga ik vaak shoppen, uiteten, filmpje pakken
Oi oi!quote:Ik ben single
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |