Ik verzorg mezelf tenminste.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:53 schreef Poekel het volgende:
Nee, jij trekt volle zalen.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:09 schreef michiel5 het volgende:
TS is kalend en heeft de baardgroei van een driejarig meisje?
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:09 schreef paradoXical het volgende:
Ik lach je ook hard uit
Kikkers met een sikje en paardenstaartquote:
Jelle (het figuur op die foto) houdt van gothic metalquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:13 schreef MASD het volgende:
Wowik reageer nog voordat TS gaat melden dat hij niet van metal houd!
Slap topicquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:50 schreef Malibu-06 het volgende:
[ afbeelding ]
(en dan bedoel ik uiteraard de nerd op de bovenste foto)![]()
In de ICT kom je ze zo af en toe tegen (wat ben ik blij dat ik geen ICT meer doe!) en op FOK! heb je volgens mij ook veel van dat soort types.
Waarom ga je er in godsnaam zo lelijk bijlopen? Hebben die sukkels geen schaamte? Over hun muzieksmaak ga ik maar niet beginnen.
Nerds
Jij wil beweren dat ik dat niet doe omdat ik metal luister, lang haar heb, en naar alle toevalligheid ook nog een sik?quote:
Men loopt al meer dan 50 jaar in t-shirts... en ze zitten dan ook prima (waarom zouden we ze anders dragen) en nu komt er een of andere metroseksuele kneus die onder de naam Rutger gaat (die naam alleen alquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:22 schreef Rutgerr het volgende:
Contactgestoord tuig man. Lopen vaak ook in de meest vage t-shirts rond. Sowieso, mensen die t-shirts dragen
Fysiek misschien. Mentaal kom je redelijk verwaarloosd over...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:54 schreef Malibu-06 het volgende:
Ik verzorg mezelf tenminste.
nee als iedereen er als een gemiddelde breezah uit zou zien dan zou de wereld veel beter zijnquote:Waarom ga je er in godsnaam zo lelijk bijlopen? Hebben die sukkels geen schaamte?
Als je het niet wist: een sikje en een staart ziet er echt niet uit bij een man. Bij een vrouw trouwens ook niet. Vrouwen met sikjesquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:37 schreef thedude0 het volgende:
[..]
nee als iedereen er als een gemiddelde breezah uit zou zien dan zou de wereld veel beter zijn [afbeelding]
Heb jij een paardenstaart?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 10:21 schreef Biancavia het volgende:
Bij geiten is het wel tof. Sikjes.
Maar een geit met een paardenstaart is dan weer een beetje ordinair.
Ja, soms wel.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 10:22 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Heb jij een paardenstaart?
ps. ik heb geen sikje
Ik heb niks tegen mannen met sikjes en lang haar, maar ik vind het wel vrij kansloos dat je hier in drie posts achter elkaar jezelf gaat zitten verdedigen...quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:00 schreef McKillem het volgende:
Wacht, jij bent die Voetbal avatar pauper. Dat maakt het per definitie nutteloos om uberhaupt in discussie te treden omdat jij toch alles vies vind wat net even anders is dan jezelf. (christelijke gedachtegang heet dat ook wel)
Ga lekker rellen met Feyenoord, de groeten.
En verzin es een origineel klaag topic, dit is als zeik poging 3000 van jou over dit onderwerp, en telkens faal jij jezelf te verdedigen.
Jij was toch die Björn Borg fanboy?quote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 11:01 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Jij was toch die Björn Borg fanboy?
'Nuff said
Hehe, gothicquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 11:02 schreef BigKahuna het volgende:
Syheriat = gothic inclusief sikje en paardenstaart ?
Is best leuk daar hoor...quote:
quote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 11:10 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Hehe, gothicNee, als ik ergens voor wordt uitgescholden is het kakker of ballo/ burberry-boy
Oh, dat is toch wel een verschil hequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 11:10 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Hehe, gothicNee, als ik ergens voor wordt uitgescholden is het kakker of ballo/ burberry-boy
Omdat een Bjorn Borg onderbroek helemaal geen stoer design is, en het een domme rage is. Ik draag merkkleren omdat ik een idioot bent die dat mooi vind, maar dat ik draag ze nog wel omdat ik ze mooi vind. Niet omdat het op dat moment "in" isquote:
Dan zijn we het gewoon eens, want ik droeg al BB-boxers lang voordat ze 'in' waren.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 11:36 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Omdat een Bjorn Borg onderbroek helemaal geen stoer design is, en het een domme rage is. Ik draag merkkleren omdat ik een idioot bent die dat mooi vind, maar dat ik draag ze nog wel omdat ik ze mooi vind. Niet omdat het op dat moment "in" isVerschil, snap je?
En m'n tegenstanders discuseren wel op een hoogstaande manier wou je zeggen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 11:21 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
![]()
indrukwekkende manier van discussieren heb jij![]()
Wat een heldquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 11:39 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dan zijn we het gewoon eens, want ik droeg al BB-boxers lang voordat ze 'in' waren.
Je mist dus al elke vorm van kennis van de wereld, maar nu ook nog eens enige vorm van zelfkennis. Chapeau, zelden zo'n kansloos persoon gezienquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 11:46 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dat is sowieso al wel duidelijk hoor, dat hoef je hier niet og eens te melden.
Hehe, dat heb ikquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 11:51 schreef -Muse- het volgende:
Oooh, TS is een beetje jaloers? Zit je nogsteeds aan je donshaartjes te plukken?![]()
is dit een verkapt anti-McKillem topicquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:50 schreef Malibu-06 het volgende:
[ afbeelding ]
(en dan bedoel ik uiteraard de nerd op de bovenste foto)![]()
In de ICT kom je ze zo af en toe tegen (wat ben ik blij dat ik geen ICT meer doe!) en op FOK! heb je volgens mij ook veel van dat soort types.
Waarom ga je er in godsnaam zo lelijk bijlopen? Hebben die sukkels geen schaamte? Over hun muzieksmaak ga ik maar niet beginnen.
Nerds
Briljant, hoe mensen op Fok (quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 11:50 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Je mist dus al elke vorm van kennis van de wereld, maar nu ook nog eens enige vorm van zelfkennis. Chapeau, zelden zo'n kansloos persoon gezien
dat is omdat je op fok een eigen mening kan hebben wat irl voor bepaalde personen niet kan omdat ze dan niet bij de "clique" horen....quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:29 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Briljant, hoe mensen op Fok (! ) mij ervan beschuldigen geen kennis van de wereld te hebben
![]()
Die mensen denken dat dit forum een afspiegeling van de wereld is en omdat ze hier zoveel medestanders hebben hebben ze nog het idee dat iedereen net als hun denkt ook
In de wereld worden mensen als op de foto in de OP over het algemeen als nerd beschouwt, op Fok worden ze als normaal beschouwt, dat zegt al genoeg.
En het zelfkennis-gedeelte : ga je nou die opmerking serieus nemen? Alsof ik mezelf een held vind...
Ik vind niemand een held, ook mezelf niet.
Dus die mensen die hier een grote bek hebben hoor je in het echt niet, wou je zeggen? Waarom zou ik dan degene zijn die triest is en niet die mensen? Ik heb zowel in het echt als hier dezelfde mening. In het echt krijg ik gelijk en op een forum vol metal-freaks, autisten, en ICT-nerds zou ik opeens wereldvreemd zijn?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:32 schreef MASD het volgende:
[..]
dat is omdat je op fok een eigen mening kan hebben wat irl voor bepaalde personen niet kan omdat ze dan niet bij de "clique" horen....
Nee, Fok trekt een bepaald publiek aan, dat zie je wel weer o.a. in dit topic. Ik zie hier vaak mensen die zich niet kunnen vinden in de maatschappij en hier elkaar op gaan zoeken.quote:Fok is wat dat betreft een beter uitgangsmiddel dan personen irl.
Alles wat er niet uitziet als die gast op de foto in de OPquote:en kun je even uitleggen wat jij onder normaal verstaat?
Weet ik, ik ben briljant, maar toch bedanktquote:
De waarheid is hard he?quote:hoe mensen op Fok (! ) mij ervan beschuldigen geen kennis van de wereld te hebben
![]()
Neuh, ik bepaal mijn mening op de door jouw gedane uitspraken en daar volgt 1 logisch antwoord opquote:Die mensen denken dat dit forum een afspiegeling van de wereld is en omdat ze hier zoveel medestanders hebben hebben ze nog het idee dat iedereen net als hun denkt ook
Dan moet je beter lezen.quote:In de wereld worden mensen als op de foto in de OP over het algemeen als nerd beschouwt, op Fok worden ze als normaal beschouwt, dat zegt al genoeg.
Join the club, niemand vindt jou een held immers.quote:En het zelfkennis-gedeelte : ga je nou die opmerking serieus nemen? Alsof ik mezelf een held vind...
Wow daar heb je lang over nagedacht zeker?quote:
In dit geval hebben we volgens mij dezelfde mening dus wat ben je aan het zeuren?quote:Neuh, ik bepaal mijn mening op de door jouw gedane uitspraken en daar volgt 1 logisch antwoord op
Volgens mij reageer je niet eens inhoudelijk op m'n klacht hier, maar reageer je maar omdat het een Malibu-topic is.quote:Dan moet je beter lezen.
Jou ook niet, dus wat is je punt.quote:Join the club, niemand vindt jou een held immers.
Nee, eerder zoiets als : "TVquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:44 schreef retteketet het volgende:
Mensen die deze klacht onterecht vinden zeggen vast ook dingen als "er zit een knop op je TV".
simpelweg omdat je mensen afkeurt op hun uiterlijk terwijl dat eigen smaak is... erg kinderlijk naar mijn mening. Laat mensen gewoon de kleren dragen die ze willen dragen en de muziek luisteren die zij willen luisteren, je word er niet mee lastig gevallen, want zeg nou zelf: hoe vaak word nightwish op de radio gedraaid?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:37 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dus die mensen die hier een grote bek hebben hoor je in het echt niet, wou je zeggen? Waarom zou ik dan degene zijn die triest is en niet die mensen? Ik heb zowel in het echt als hier dezelfde mening. In het echt krijg ik gelijk en op een forum vol metal-freaks, autisten, en ICT-nerds zou ik opeens wereldvreemd zijn?![]()
![]()
Dus mensen die zich niet druk maken over wat andere mensen dragen kunnen zich niet vinden in de maatschappij?quote:[..]
Nee, Fok trekt een bepaald publiek aan, dat zie je wel weer o.a. in dit topic. Ik zie hier vaak mensen die zich niet kunnen vinden in de maatschappij en hier elkaar op gaan zoeken.
[..]
okquote:Alles wat er niet uitziet als die gast op de foto in de OP
Als je zo zou gaan redeneren zou heel KLB wel gesloten kunnen wordenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:54 schreef MASD het volgende:
[..]
simpelweg omdat je mensen afkeurt op hun uiterlijk terwijl dat eigen smaak is... erg kinderlijk naar mijn mening. Laat mensen gewoon de kleren dragen die ze willen dragen en de muziek luisteren die zij willen luisteren, je word er niet mee lastig gevallen, want zeg nou zelf: hoe vaak word nightwish op de radio gedraaid?
Ik heb nog nooit een stijlvol en vlot persoon gezien dat naar metal luistert. Het zijn idd niet allemaal holbewoners qua uiterlijk, maar echt dynamische personen zijn het nooit. Altijd een beetje nors, lichtelijk of zwaarder in zichzelf gekeerd, en zich op de achtergrond houdend. In ieder geval in m'n eigen leeftijdscategorie (18-25). En kom nou niet aanzetten met 'je leeft in een beperkt wereldje' want aan de hand van klassen, stage's, bijbaantjes, sport kom ik met alle soorten mensen in aanraking (ook met gothics en alto's) en altijd blijkt mijn beeld te kloppen.quote:Dus mensen die zich niet druk maken over wat andere mensen dragen kunnen zich niet vinden in de maatschappij?ik denk juist dat jij degene bent die hier problemen mee heeft. Je zou je verbazen hoeveel mensen zonder "paardenstaart en een sik" naar metal luisteren, ik ken zelfs mensen met een kantoorbaan en kinderen die een voorkeur hebben voor bands in dit genre. Daarnaast heb je veel verschillende levensstijlen binnen het metalgenre dat je onmogelijk kunt zeggen dat het allemaal bagger is.
Je neemt alles te letterlijk nuquote:okis ook weer een indicatie van het niveau waarop je nu zit te dicussiëren. Seriemoordenaars in BB onderbroeken zonder sik en paardenstaart zijn in jouw ogen blijkbaar wel normaal... Je zal toch echt meer je best moeten doen wil je mensen overtuigen van jouw mening, heb zelf geen paardenstaart enzo, maar het verschil is dat ik opensta voor andere levensstijlen, In een tunnelvisie denken is wat mij betreft zonde van je leven, probeer gewoon overal wat van een levensstijl mee te pakken en maak er jouw eigen van.
Je gaat nu heel erg op de muziek in, ik heb het in dit topic meer over mannen die weinig moeite doen om er een beetje fatsoenlijk uit te zienquote:Ik luister btw ook metal, maar daarnaast ben ik bereidt open te staan voor bands/acts onafhankelijk van het genre waarin zij zich bevinden. Zo ben ik alle genres tof gaan vinden en heb daardoor een veel rijker muzikale smaak dan mensen die simpelweg muziek luisteren die op tv komt....
Nee.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:42 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Wow daar heb je lang over nagedacht zeker?![]()
quote:[..]
In dit geval hebben we volgens mij dezelfde mening dus wat ben je aan het zeuren?
quote:Malibu-topic
Jep.quote:[..]
Volgens mij reageer je niet eens inhoudelijk op m'n klacht hier, maar reageer je maar omdat het een Malibu-topic is.
Je herkent het gedrag?quote:Triest mannetje ben je ook
Wrong.quote:[..]
Jou ook niet, dus wat is je punt.
Hier moet ik toch zeggen dat je ongelijk hebt. Dit gaat waarschijnlijk heel hoogmoedig klinken, maar ik ben toch wel een stijlvol persoon, vlot en heel extravert. De clown bij een groep mensen, die het meeste aan het woord is en het lekkerst kan praten. Ik hou heel erg van goede uitgaansmuziek e.d. maar Metal vind ik ook geweldig, al heb je gelijk dat ik een van de weinigen ben die bij het concert in Arnhem met een ralph lauren overhemd in z'n zwarte armani jeans spijkerbroek stond, ze zijn er wel.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:28 schreef Malibu-06 het volgende:
Ik heb nog nooit een stijlvol en vlot persoon gezien dat naar metal luistert. Het zijn idd niet allemaal holbewoners qua uiterlijk, maar echt dynamische personen zijn het nooit. Altijd een beetje nors, lichtelijk of zwaarder in zichzelf gekeerd, en zich op de achtergrond houdend. In ieder geval in m'n eigen leeftijdscategorie (18-25). En kom nou niet aanzetten met 'je leeft in een beperkt wereldje' want aan de hand van klassen, stage's, bijbaantjes, sport kom ik met alle soorten mensen in aanraking (ook met gothics en alto's) en altijd blijkt mijn beeld te kloppen.
Je opent een kuttopic en je zet een subcultuur in de zeik die niets of niemand kwaad doet. Geen wonder dat je een beetje wind tegen krijgt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:34 schreef Malibu-06 het volgende:
Tomasso, houd gewoon je muil als je niets te melden hebt. Als je het niet met me eens bent ok, maar ga niet bewust tegen me in omdat ik het ben.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:36 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Hier moet ik toch zeggen dat je ongelijk hebt. Dit gaat waarschijnlijk heel hoogmoedig klinken, maar ik ben toch wel een stijlvol persoon, vlot en heel extravert. De clown bij een groep mensen, die het meeste aan het woord is en het lekkerst kan praten. Ik hou heel erg van goede uitgaansmuziek e.d. maar Metal vind ik ook geweldig, al heb je gelijk dat ik een van de weinigen ben die bij het concert in Arnhem met een ralph lauren overhemd in z'n zwarte armani jeans spijkerbroek stond, ze zijn er wel.
Ik luister ook weleens naar Metal, ben ik nu slecht?quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1089716/2/50#54200439]Op zaterdag 27 oktober 2007 13:28 schreef Malibu-06 het volgende:
Ik heb nog nooit een stijlvol en vlot persoon gezien dat naar metal luistert. Het zijn idd niet allemaal holbewoners qua uiterlijk, maar echt dynamische personen zijn het nooit. Altijd een beetje nors, lichtelijk of zwaarder in zichzelf gekeerd, en zich op de achtergrond houdend. In ieder geval in m'n eigen leeftijdscategorie (18-25). En kom nou niet aanzetten met 'je leeft in een beperkt wereldje' want aan de hand van klassen, stage's, bijbaantjes, sport kom ik met alle soorten mensen in aanraking (ook met gothics en alto's) en altijd blijkt mijn beeld te kloppen.
Wie bepaald dat? Omdat jij het er niet mee eens bent?quote:
Ik zet geen subcultuur in de zeik, ik zet mannen die niet weten hoe ze zich moeten kleden en stylen in de zeikquote:en je zet een subcultuur in de zeik die niets of niemand kwaad doet.
Op Fok had ik ook niet anders verwachtquote:Geen wonder dat je een beetje wind tegen krijgt.
Ik heb dat gemist, is er een foto van?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:57 schreef Bosbeetle het volgende:
Hoi![]()
<-- alleen dan met een paardestaart
over de nerd in de OP heb je gezien hoe hij eruit zag na de 'metamorphose' dat is pas om het schaamrood van op je kaken te krijgen
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:57 schreef Bosbeetle het volgende:
Hoi![]()
<-- alleen dan met een paardestaart
over de nerd in de OP heb je gezien hoe hij eruit zag na de 'metamorphose' dat is pas om het schaamrood van op je kaken te krijgen
Een KLB-topic is per definitie een kuttopic.quote:Wie bepaald dat? Omdat jij het er niet mee eens bent?
Je pakt en passant een subcultuur mee. Had je moeten beseffen toen je de OP schreef.quote:Ik zet geen subcultuur in de zeik, ik zet mannen die niet weten hoe ze zich moeten kleden en stylen in de zeikTevens omdat ze ook nog eens een grote bek hebben dat alle andere mannen mietjes zijn (zoals Jelle, de gast in de OP)
Erg leuk om te horen van zo'n nerd die nog nooit van z'n leven een meisje durfte te versieren
Dat gebeurt hier bijna alleen maar. Met de meeste topics 'pak' je altijd wel een groep.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:07 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Een KLB-topic is per definitie een kuttopic.
[..]
Je pakt en passant een subcultuur mee. Had je moeten beseffen toen je de OP schreef.
Wat hoort zo?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:09 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Kijk zo hoort het [ afbeelding ]
Ok dan vraag ik me af : 1.vind je het mooi of heb je gewoon geen zin om je te knippen en scheren? 2.kan het je niet schelen dat je als nerd wordt beschouwd? (en dan heb ik het niet over mezelf) 3.zie je er zo uit om je af te zetten tegen de huidige trends/mode, een soort provecatie?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:07 schreef Bosbeetle het volgende:
ik heb geen fotos van de nerd wel van mezelf
[ afbeelding ]
ben niet van plan mezelf te veranderen op de korte termijn
Nee, ik werd weer geconfronteerd met een nerd, ditmaal op TVquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:16 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Gaan we weer.
Was de inspiratie weer op, TS? Kon je weer even niets nieuws bedenken?
Ook lang haar moet geknipt worden. En ik zie op die foto toch iemand die zich wel degelijk geschoren heeft.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:17 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ok dan vraag ik me af : 1.vind je het mooi of heb je gewoon geen zin om je te knippen en scheren?
Over wie heb je het eigenlijk wel?quote:2.kan het je niet schelen dat je als nerd wordt beschouwd? (en dan heb ik het niet over mezelf)
Je snapt m'n punt wel.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:23 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ook lang haar moet geknipt worden. En ik zie op die foto toch iemand die zich wel degelijk geschoren heeft.
Over 90 % van de wereld?quote:Over wie heb je het eigenlijk wel?
Ja, dat punt dat nergens op slaat bedoel je? Ja, dat ken ik inmiddels, dat blijf je immers posten.quote:
En waar haal je de wijsheid vandaan dat '90% van de wereld' zo denkt?quote:Over 90 % van de wereld?
Open dan geen topicquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:14 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dat gebeurt hier bijna alleen maar. Met de meeste topics 'pak' je altijd wel een groep.
Erg he, dat er mensen (ja: lees mensen!) zijn op de wereld die anders zijn dan jij.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:18 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Nee, ik werd weer geconfronteerd met een nerd, ditmaal op TV
Nee hoor, anders was het wel heel erg saai geweest. Maar dit heeft weinig met 'anders' te maken.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:29 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Erg he, dat er mensen (ja: lees mensen!) zijn op de wereld die anders zijn dan jij.
Misschien 89 % dan, kan ookquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:
En waar haal je de wijsheid vandaan dat '90% van de wereld' zo denkt?
Sterk. Maar geloofwaardig ben je nog steeds niet.quote:
Nee, de vraag is waarom jij dat denkt. Ik denk dat namelijk niet.quote:Waarom denk je dat dit soort types altijd zonderlingen zijn
Mooi, zijn we het daarover eens.quote:en ingeschreven worden voor TV-programma's waarin nerds les krijgen in sociaal zijn? (Niet dat TV-programma's alles iets zeggen, maar toch...)
Ze krijgen les van volstrekt incompetente vrouwen. Blijkbaar is 'sociaal zijn' een vrij ondefinieerbaar begrip. Net zoals 'nerd' niet een vastomlijnd begrip is. Veel 'nerds' hebben een andere smaak, maar kunnen prima mee in de samenleving. En hebben vaak een goede carriere.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:34 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Misschien 89 % dan, kan ookWaarom denk je dat dit soort types altijd zonderlingen zijn en ingeschreven worden voor TV-programma's waarin nerds les krijgen in sociaal zijn? (Niet dat TV-programma's alles zeggen, maar toch...)
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:01 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik zet geen subcultuur in de zeik, ik zet mannen die niet weten hoe ze zich moeten kleden en stylen in de zeik![]()
Dat is juist het grappige van dat programma : twee 'extremen' worden naar elkaar toegewerkt... Die vrouwen zijn zo dom als wat, en de nerds hebben het EQ van een pinda. Als je daar 'tussenin' zit is het grappig om te zien.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:38 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Ze krijgen les van volstrekt incompetente vrouwen. Blijkbaar is 'sociaal zijn' een vrij ondefinieerbaar begrip. Net zoals 'nerd' niet een vastomlijnd begrip is. Veel 'nerds' hebben een andere smaak, maar kunnen prima mee in de samenleving. En hebben vaak een goede carriere.
Zou best kunnen, maar dat was niet eens nodig geweest, want dergelijke mensen bestaan echt, helaas ken ik zequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:52 schreef blessed19 het volgende:
dude! dat hele programma is geacteerd.
Waar lees je dat?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:48 schreef Malibu-06 het volgende:
Overigens weer typisch dat er nergens mensen zijn te vinden die van mening zijn dat die nerds in dat programma geen nerds zijn , alleen op Fok weer
Waar lees je dat? Dat beweer ik niet. Maar ze liggen wel dicht bij elkaar qua smaak die mensen. Die gast luistert b.v. gothic-herrie en ik zie hem alweer 'verdedigd' worden door iemand met iets met 'engelen' en 'dood' in z'n naamquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:56 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Waar lees je dat?
Ohja, wacht, iedereen met lang haar en een sik is waarschijnlijk hetzelfde, even vergeten. En jouw belevingswereld is de perfecte afspiegeling van de samenleving.
Er zijn op de wereld zoveel mensen die anders denken dan mij. Maar daar gaat het hier niet om.quote:Dat veel mensen er anders over denken, dat doet er niet toe. Dat is allemaal alto/gothic tuig.
Dat vind ik nou juist van jou.Jij denkt dat de mensen in MUZ representatief zijn voor de mensen in de echte wereld, dat er veel mensen zijn die zo denken.quote:Wat een heerlijk simpel wereldje leef jij toch in.
Ik heb altijd een ander beeld van een nerd gehad en die past echt niet bij de foto van je OP.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:55 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Zou best kunnen, maar dat was niet eens nodig geweest, want dergelijke mensen bestaan echt, helaas ken ik zeJe ziet het overigens wel aan de reacties hier, veel mensen die zich herkennen in de nerds.
Zeker een kereltje met plat haar, een bril op en bretels?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:02 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ik heb altijd een ander beeld van een nerd gehad en die past echt niet bij de foto van je OP.
Jij beweert dat mensen hier vinden dat de gozers uit dat programma geen nerds zijn. Ik zie mensen alleen beweren dat mensen met lang haar en een sikje in het algemeen niet per se een nerd zijn. Dat jij daaruit die conclusie trekt impliceert dat jij vindt dat de mensen uit het programma representatief zijn voor alle mensen met lang haar en een sik.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:01 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Waar lees je dat? Dat beweer ik niet.
En dat is een stevige basis voor conclusies. Goedzo.quote:Maar ze liggen wel dicht bij elkaar qua smaak die mensen. Die gast luistert b.v. gothic-herrie en ik zie hem alweer 'verdedigd' worden door iemand met iets met 'engelen' en 'dood' in z'n naam
Zojuist beweerde je nog dat 89% net zo denkt als jij. Het ging daar wel degelijk om.quote:Er zijn op de wereld zoveel mensen die anders denken dan mij. Maar daar gaat het hier niet om.
Nee, dat denk ik niet, en ik daag je dan ook uit te laten zien waar ik aangeef dat wel te denken.quote:Dat vind ik nou juist van jou.Jij denkt dat de mensen in MUZ representatief zijn voor de mensen in de echte wereld, dat er veel mensen zijn die zo denken.
Ondernemer, advocaat, executive bij een multinational. Allemaal al gezien. Zal wel iets met kwaliteiten te maken hebben.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:46 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dat is juist het grappige van dat programma : twee 'extremen' worden naar elkaar toegewerkt... Die vrouwen zijn zo dom als wat, en de nerds hebben het EQ van een pinda. Als je daar 'tussenin' zit is het grappig om te zien.
Hoe kun je een goede carierre hebben als je niet representatief bent en niet met mensen om kan gaan? (misschien als programmeur ofzo dan?)
Zo incapabel zijn ze blijkbaar niet, als zij de enige zijn die fatsoenlijk kunnen discussieren.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:03 schreef Malibu-06 het volgende:
Te gek voor woorden trouwens dat ik me nou nog loop te verdedigen tegen sociaal incapabele losers ook
Je weet best op welk soort mensen ik doel. Je hebt ook mensen met lang(er) haar en een sikje die zich wél verzorgen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:06 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Jij beweert dat mensen hier vinden dat de gozers uit dat programma geen nerds zijn. Ik zie mensen alleen beweren dat mensen met lang haar en een sikje in het algemeen niet per se een nerd zijn. Dat jij daaruit die conclusie trekt impliceert dat jij vindt dat de mensen uit het programma representatief zijn voor alle mensen met lang haar en een sik.
Dat had je zelf wel kunnen bedenken he?
Nee, het bevestigd een van mijn 'vooroordelen' weer eens.quote:En dat is een stevige basis voor conclusies. Goedzo.
Indirect verdedig je hem. Als ik z'n foto zie denk ik meteen 'nerd'. Dat wordt bevestigd door het feit dat ie sociaal gezien achterlijk is. Jij denkt iets als : "best leuk zo'n sikje, misschien wel een aardige kerel".quote:Verder 'verdedig' ik die gast niet. Ik heb me volgens mij in dit topic niet 1 keer uitgelaten over de gozer in de OP.
Hierover ja.quote:Zojuist beweerde je nog dat 89% net zo denkt als jij. Het ging daar wel degelijk om.
Dus jij bent het met me eens dat de metal-topics in MUZ vol sociaal debiele mensen zitten?quote:Nee, dat denk ik niet, en ik daag je dan ook uit te laten zien waar ik aangeef dat wel te denken.
Wat ben jij beperkt in je mensenkennis.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:03 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Zeker een kereltje met plat haar, een bril op en bretels?
Te gek voor woorden dat het je altijd ook nog verdomd slecht af gaat. Dat zegt wel iets over jou, denk je ook niet?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:03 schreef Malibu-06 het volgende:
Te gek voor woorden trouwens dat ik me nou nog loop te verdedigen tegen sociaal incapabele losers ook
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:12 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Ondernemer, advocaat, executive bij een multinational. Allemaal al gezien. Zal wel iets met kwaliteiten te maken hebben.
Zijn dat de enige opties? Of ik vind het een afspiegeling van de samenleving, denk dat iedereen zo is, of ik vind het sociaal debiele mensen? Achterlijk figuur ben je ook he.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:15 schreef Malibu-06 het volgende:
Dus jij bent het met me eens dat de metal-topics in MUZ vol sociaal debiele mensen zitten?
Op Fok kun je je niet belachelijk makenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:20 schreef Angel_of_Dth het volgende:
En nu ga ik echt weg. Ik raad jou aan hetzelfde te doen, je hebt jezelf weer genoeg belachelijk gemaakt voor vandaag.
Ik ga m'n kop niet op een forum zettenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:23 schreef Tomasso het volgende:
Overigens mis ik nog een foto van de TS zelf. Als hij zo fel tegen bepaalde haarstijlen is, ben ik wel benieuwd hoe meneer er zelf uitziet.
Verschil tussen doordeweeks en weekend knuppel. Het kan.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:17 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]![]()
Ja hoor, ik zie het al voor me. Een bedrijf presenteert z'n plannen voor het komende jaar, allemaal mannen in pak en sigaar en daar komt opeens Piet met z'n gescheurde broek, zwarte t-shirt en lange haar aanlopen om de plannen te presenteren![]()
Een echte alto zou dat principieel gezien toch al niet doen? Je aanpassen aan het algemene beeld van wat netjes is? Want meedoen met de maatschappij is uiteraard voor schapenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:27 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Verschil tussen doordeweeks en weekend knuppel. Het kan.
Meedoen met de mode is voor schapen. Zoals jij.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:29 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Een echte alto zou dat principieel gezien toch al niet doen? Je aanpassen aan het algemene beeld van wat netjes is? Want meedoen met de maatschappij is uiteraard voor schapen![]()
Om je brood te verdienen moet je dus in veel gevallen meedoen met de 'mode'. Weinig principes hebben jullie dan zegquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:32 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Meedoen met de mode is voor schapen. Zoals jij.
Je brood verdienen is voor echte mannen. En daarvoor kunnen "alto's" zich prima aanpassen.
Beetje hypocriet voor iemand met zo'n uitgesproken mening over stijl. Dan moet je zelf natuurlijk laten zien dat je het (volgens jezelf) wel goed doet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:25 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik ga m'n kop niet op een forum zetten![]()
Doordeweeks in pak lopen heeft geen drol met mode te maken. Business is business.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:33 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Om je brood te verdienen moet je dus in veel gevallen meedoen met de 'mode'. Weinig principes hebben jullie dan zeg![]()
Niks mis met mijn kapperquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:35 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Beetje hypocriet voor iemand met zo'n uitgesproken mening over stijl. Dan moet je zelf natuurlijk laten zien dat je het (volgens jezelf) wel goed doet.
Ow, en begrijp me niet verkeerd. Ik vind mensen met paardenstaart en sik ook smerig en zou ook willen dat deze mensen eens naar een fatsoenlijke kapper gaan, maar het zijn dikwijls ook hele normale persoonlijkheden. De manier waarop je het brengt vind ik niet juist, daar zit ik over te bitchen.
Hij vergeet alleen de helft eraf te knippen?quote:
Ik beweer nergens dat ik zelf perfect ben of dat mijn 'stijl' dé stijl is waar iedereen zich aan zou moeten houden. Ik loop toch ook niet constant te zeiken op gabbers, negers, skaters en jumpers? Allemaal een andere stijl dan mij.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:35 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Beetje hypocriet voor iemand met zo'n uitgesproken mening over stijl. Dan moet je zelf natuurlijk laten zien dat je het (volgens jezelf) wel goed doet.
Uiteraard zitten er 'normale' persoonlijkheden bij, maar op de een of andere manier zijn die mensen waar ik zo op loop te 'bitchen' toch vaak een beetje hetzelfde (introverter, stiller, zich afzettend tegen 'de massa').quote:Ow, en begrijp me niet verkeerd. Ik vind mensen met paardenstaart en sik ook smerig en zou ook willen dat deze mensen eens naar een fatsoenlijke kapper gaan, maar het zijn dikwijls ook hele normale persoonlijkheden. De manier waarop je het brengt vind ik niet juist, daar zit ik over te bitchen.
Ah, dus ze zijn al introvert en stil. En ze zetten zich af tegen de massa, ergo hebben geen interesse in jou. En toch wil je ze een flinke schop geven. Klasse hoor.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:58 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Uiteraard zitten er 'normale' persoonlijkheden bij, maar op de een of andere manier zijn die mensen waar ik zo op loop te 'bitchen' toch vaak een beetje hetzelfde (introverter, stiller, zich afzettend tegen 'de massa').
Nou vertel eens, waarom dan volgens jou.quote:Maar waarom denk je b.v. dat je op puur economische opleidingen bijna alleen maar 'glad' gestylde jongens ziet lopen? En op Informatica-opleidingen juist weer veel mensen met een sikje en paardestaart?
Mwah, kan niet zo kansloos zijn als de TS.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 10:27 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen mannen met sikjes en lang haar, maar ik vind het wel vrij kansloos dat je hier in drie posts achter elkaar jezelf gaat zitten verdedigen...
Waarvoor is KLB dan bedoeld? Neem nou al die anti-jumpstyle topics hier... die jumpstylers doen die Fokkers toch ook geen kwaad? Toch wordt er volop over geklaagd.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:02 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Ah, dus ze zijn al introvert en stil. En ze zetten zich af tegen de massa, ergo hebben geen interesse in jou. En toch wil je ze een flinke schop geven. Klasse hoor.
Kras kras.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:03 schreef McKillem het volgende:
[..]
Mwah, kan niet zo kansloos zijn als de TS.
Omdat jumpstyle in zielloze hype is die toch overvliegt. Net als 'jouw stijl' trouwens.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:04 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Waarvoor is KLB dan bedoeld? Neem nou al die anti-jumpstyle topics hier... die jumpstylers doen die Fokkers toch ook geen kwaad? Toch wordt er volop over geklaagd.
quote:
Wil je beweren dat het "ze accepteren me maar zoals ik ben" een fout uitgangspunt is dan?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:58 schreef Malibu-06 het volgende:
Maar ik heb wel een hekel aan mensen die expres tegen 'de massa' in willen gaan en het onzin vinden om een beetje moeite voor je uiterlijk te willen doen, want 'ze accepteren me maar zoals ik ben'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |