quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:46 schreef Richie_Rich het volgende:
Ik zag dat die van ¤90 een 75w lamp heeft en die van ¤130 een 100w lamp. Nu staat er op die van ¤90 een sticker op de 'fitting' dat er niet meer in mag dan 75w. Iemand enig idee of dit echt zo is, of dat het een of andere marketingtruc is. Lijkt me namelijk stug om twee compleet verschillende body's/fittingen te maken voor in weze dezelfde lamp. Kan een 100w lamp dus in de goedkope versie?
De radio functie kan me gestolen worden.

70 watt leeslampquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:13 schreef probin het volgende:
Ik gebruik inmiddel al een maand de wake-up lichtwekker en wil niet meer zonder. Dagelijks moet ik om 05:15 opstaan en wordt nu echt veel relaxter wakker. Ik ben direct wakker en heb minder moeite mijn bed uit te komen. De rest van de ochtend voel ik mij ook veel fitter.
Tevens gebruik de lamp ook als leeslamp, hij straalt een rustig leeslicht uit. Het geluid van de radio is echter heel brak en gebruik daarom alleen de fluitende vogels om wakker te worden. Als ik had geweten dat de radiospeaker zo slecht was dan had ik de goedkopere versie gekozen. Het is het prijsverschil niet waard!

Let er goed op dat-ie zijn warmte kwijt kan! Anders doet ie inderdaad even helemaal niks meer...quote:Op maandag 5 november 2007 08:41 schreef Bertjeee het volgende:
Heeft iemand anders ook last van dat dat ding crasht? Ik heb de goedkope versie, en zo af en toe dan "hangt" dat ding gewoon. Geen enkel knopje werkt meer en de wekker gaat ook niet af. Het enige wat oplossing biedt is de stekker er een half uur uit trekken zodat tie helemaal reset. Extreem irritant, vooral als je wekker dus niet af gaat s'ochtends. Daar heb ik dat ding niet voor namelijk, want verslapen lukt me zonder ook prima. Tis me nu al een keer of 4 gebeurd.

Hij staat op een tafel onder een schuin dak. Zou volgens mij dus geen probleem op mogen leveren.quote:Op donderdag 8 november 2007 13:13 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Let er goed op dat-ie zijn warmte kwijt kan! Anders doet ie inderdaad even helemaal niks meer...

Dat merk ik absoluut niet. Ik zou denken dat je met een defect te maken hebt.quote:Op donderdag 8 november 2007 01:21 schreef Stereotomy het volgende:
De lamp is uiterst kut om mee te lezen. De transformator versterkt het 50Hz knipperen van de lamp, waardoor je met een knipperende/trillende lamp zit te lezen.

Uh? Sleep mode? Ik heb ook de fancy one. Hoe doe je dat?quote:Op donderdag 8 november 2007 22:14 schreef RudyCarell het volgende:
De zee gebruik ik om in slaap te komen... Heerlijk die sleep mode!

RTFMquote:Op donderdag 8 november 2007 22:21 schreef Cacao het volgende:
[..]
Uh? Sleep mode? Ik heb ook de fancy one. Hoe doe je dat?
 !
!

Niks RTFM, in die hele fokking handleiding staat niets vermeld over een sleepfunctie. Dus verklaar je nader.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:14 schreef RudyCarell het volgende:
De zee gebruik ik om in slaap te komen... Heerlijk die sleep mode!

Dat zeg ik toch... Ik heb niet de philips, zie paar posts terug... Daarom denk ik dat Philips gewoon veel te duur is... De NafNaf heeft maar 1 model (wel maar een 40waatt lamp, maar dat is zat)...quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:56 schreef Noway666 het volgende:
[..]
Niks RTFM, in die hele fokking handleiding staat niets vermeld over een sleepfunctie. Dus verklaar je nader.

Oh als dat zo isquote:Op vrijdag 9 november 2007 02:14 schreef NoCigar het volgende:
De bedgenoot wordt dus ook erg wakker?
Mooi. Weer een apparaat dat ik niet cadeau ga geven.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |