Haha ja zag het toen ik mn post teruglas en de jouwe erboven zag staanquote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:29 schreef RAM_ het volgende:
we zoeken het zelfde:P en hoorde op zelfde tijd stip:P
*Edit* gevonden het is
PETER BJORN AND JOHN - YOUNG FOLKS
Greensleaves is het inderdaad!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:16 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Dit misschien: "Greensleaves" of "What Child is This"
Iemand pleeaaassee??quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:44 schreef Han-Pekel het volgende:
Ik zoek een nummer dat ik vanmiddag op TMF hoorde, in de clip zie je een vrouw met een trompet, en verder was de titel iets van: Magabarara ofzo, en de groep zou volgens m'n zusje beginnen met: Gipsy oid...
bedankt!
quote:
Ja, daar had ik gekeken, maar ik dacht dat misschien iemand het hier wist ipv alle nummers af te gaan.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:27 schreef donroyco het volgende:
[..]
Misschien staat ie hier tussen:
IMDb over Fear and Loathing in Las Vegas
JA, die is het! Wat een fijn, spacend nummer!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:36 schreef -Pink- het volgende:
[..]
Dat is White Rabbit van Jefferson Airplane.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=6xhYk9PEmXA
Graag gedaanquote:JA, die is het! Wat een fijn, spacend nummer!
Bedankt!![]()
Heeee, super bedankt dit is hem! Ik zag hem via google staan maar toen stond er Rock bij en dat is het niet bepaald. Maar dit is hem!! Super relax thanxs!quote:
Ik hou van jequote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:33 schreef RobDrop het volgende:
[..]
Gevonden!!!! Gypsymen met Barbaratiri![]()
Groove armada - if everybody looks the samequote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:29 schreef Adidah het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer uit Gone In 60 Seconds, wat ze in die loods vlak voordat ze ’s avonds beginnen met het afwerken van “de lijst” heet?
Dick Dale - Misirlouquote:Op donderdag 1 november 2007 19:35 schreef mike20 het volgende:
hoi hoi wie o wie kan me hier verder mee helpen.
ik heb een stukje van een liedje maar weet niet hoe die heet.
http://members.chello.nl/ja.vink/muziek/muziek.mp3
wie weet hoe die heet ?
alvast bedankt groetjes mike
Sonny J - Can't Stop Movingquote:Op donderdag 1 november 2007 20:37 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Vanmiddag hoorde ik een plaatje op TMF. Ik dacht toch zeker te zijn dat ik de artiest had onthouden dat was namelijk zoiets als `Sunny J` dacht ik. Ook las de titel iets met `move` erin of in ieder geval werd dit in de plaat zelf gezongen. In de clip zelf zie je veel mensen met gekleurde kleding dansen.
Iemand enig idee waar ik het over heb?
O ja, ik heb al met alle termen wat ik kon bedenken op google en tmf gezocht, helaas zonder resultaat.
The Caramel Club - Mama Say Mama Sa zit het ook inquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:33 schreef SuperRogier het volgende:
Dat gehammasenananassasa ofzo uit "please don't stop the music" van rihanna, waar is dat origineel van?
Reclame Zilveren Kruisquote:Op donderdag 1 november 2007 21:59 schreef ThAlmighty het volgende:
Ik zoek het nummer wat je hoort in de Achmea Zilveren kruis reclame. Met dat dansen enzo.
Dank.
Chemical Brothers - Galvanizequote:Op vrijdag 2 november 2007 12:08 schreef BlackRhino het volgende:
Hoe heet het nr. dat in dit filmpje gebruikt is? Het eerste nummer:
http://nl.youtube.com/watch?v=xPwU7BQV2OQ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |