abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54185624
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 17:31 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]
Want? Zoals ik het zie is dit dorpje net zo erg bezig als de diamantbuurt, om maar iets te noemen. Zou dat wel getolereerd moeten worden dan?
Het zal vast allemaal wel erg zijn ... maar de kinderlijke illusie van de maakbare wereld is erger.
pi_54185724
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 17:38 schreef StaalPaal het volgende:
Triest verhaal.
[..]

Misschien hadden ze het met vijftig hulpverleners moeten proberen.
bespeur ik daar sarcasme

We hebben het hier over hooligans die na het eieren gooien en aangesproken te zijn door een 65+er de boel komen schoonmaken

Daar gaat je streetcred

[ Bericht 27% gewijzigd door desiredbard op 26-10-2007 17:55:48 ]
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_54185759
quote:
'Joah, ik vind het wel netjes, dat racisme'. Gatverdamme.
pi_54185868
We hebben het hier over hooligans die na het eieren gooien en aangesproken te zijn door een 65+er de boel komen schoonmaken

Daar gaat je streetcred
pi_54185914
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 17:05 schreef Floripas het volgende:

[..]

Volgens mij hebben de mensen in Waspik nog nooit een moslim gezíen
En ik ben nog steeds enigszins verbaasd dat je hier gewoon nazi'tjes staat te verdedigen.
Nee en dat willen ze graag zo houden zoals ik al zei hun zien en horen ook dingen die er in de Randstad gebeuren en ik zei ook al dat ik het niet goedpraat, zelf zou ik zoiets niet doen.
pi_54185991
Ik denk dat dit gewoon een probleem van de jeugd is en niet van allochtonen of autochtonen. De hele jeugd is in een zwart gat aan het vallen. Ze kijken niet maar naar iemand op zoals vroeger (lees 10 jaar geleden). Toen kwam het niet in mijn kop op om een leraar uit te schelden voor kankerlul of een politieagent voor tiefushond. Dit is nu allemaal normaal geworden en het lijkt er op dat de jeugd van een jaar of 14,15,16 niet meer weet wat wel en niet normaal is, simpelweg omdat ze door verschillende groeperingen bepaalde normen en waarden krijgen aangeleerd. De ene groepering vindt dat iedereen zijn eigen culturele tradities moet behouden en de andere zegt weer dat iedereen zich aan 1 en dezelfde traditie moet houden. Er is gewoon geen duidelijkheid meer. Ik zeg niet dat communisme nou zo goed is maar misschien schept dit wel enige duidelijkheid. De ouderen kijken niet meer naar de jeugd om en de jeugd leert van elkaar en neemt rappende, neukende schietende mtv negers of satanistische metalheads heel erg serieus.
De buitenlandse jongeren hebben ook nog eens te maken met ouders die hen authentieke culturele waarden willen aanleren en dat botst helemaal met de huidige jongerencultuur waar schelden, slaan, spugen, vernielen en recenter zelfs steken en schieten de normaalste gang van zaken is.
pi_54186142
Het ligt gewoon aan die jongeren in dat dorp. Zullen wel problemen hebben op school een thuis, en gaan op straat hangen en iedereen treiteren die anders is.
pi_54186174
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 17:59 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Nee en dat willen ze graag zo houden zoals ik al zei hun zien en horen ook dingen die er in de Randstad gebeuren en ik zei ook al dat ik het niet goedpraat, zelf zou ik zoiets niet doen.
Doe in godsnaam wat meer met punten en komma's.
pi_54186246
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 18:13 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Doe in godsnaam wat meer met punten en komma's.
Ga je kont verkopen ofzo!
Mevrouwtje interpunctie.
pi_54186280
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 18:17 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]
Mevrouwtje interpunctie.
Het zou geen kwaad kunnen ... de interpunctie alswel het kont verkopen odzo.
pi_54186329
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 18:17 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Mevrouwtje interpunctie.
Ja hoor, mevrouwtje met de lange tenen.
pi_54186332
Die jongens vervelen zich gewoon er moet veel geld naartoe om ze te helpen

Echt he.. niemand praat nu over dat soort dingen, wie zijn er nou aan het discrimineren?
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_54186380
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 18:22 schreef MouzurX het volgende:
Die jongens vervelen zich gewoon er moet veel geld naartoe om ze te helpen

Echt he.. niemand praat nu over dat soort dingen, wie zijn er nou aan het discrimineren?
Wat hebben marokkaanse jongeren in de Randstad nu met deze situatie te maken? Geen drol toch?

En ga nu niet doen alsof er niet genoeg aandacht uitgaat naar marokkaanse hangjeugd, daar zijn al -tig topics over. En de inhoud daarvan is alles behalve positief of knuffelig.
pi_54186415
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 18:22 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ja hoor, mevrouwtje met de lange tenen.
Damn je maakte me zowaar aan het lachen.
pi_54187959
Laten we Waspik op Marktplaats zetten.
pi_54188030
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 18:24 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Wat hebben marokkaanse jongeren in de Randstad nu met deze situatie te maken? Geen drol toch?

En ga nu niet doen alsof er niet genoeg aandacht uitgaat naar marokkaanse hangjeugd, daar zijn al -tig topics over. En de inhoud daarvan is alles behalve positief of knuffelig.
Marokkaanse jongeren pesten nederlanders weg -> nederlandse lonsdalejongeren pesten liberianen weg
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 20:07:15 #58
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_54188387
'Wij zijn in gesprek met de politie om te achterhalen om welke jongeren het gaat'.

Terwijl die TV-ploeg probleemloos een paar sympathizerende kaalkopjes van de straat kan plukken.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_54188882
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 20:07 schreef gronk het volgende:
'Wij zijn in gesprek met de politie om te achterhalen om welke jongeren het gaat'.

Terwijl die TV-ploeg probleemloos een paar sympathizerende kaalkopjes van de straat kan plukken.
Sympathisanten zijn nog geen daders
Anders hadden we die kutjeugd in bijvoorbeeld slotervaard op kunnen sluiten voor aanslagen op de twintowers
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 20:34:17 #60
102856 michiel5
Loves Miranda
pi_54188954
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 19:48 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Marokkaanse jongeren pesten nederlanders weg -> nederlandse lonsdalejongeren pesten liberianen weg
Ik mis het verband......

Laat die stoere lonsdale knuppels dan naar Amsterdam komen, maarja daar zijn ze dan weer te schijterig voor natuurlijk. Een moeder met kinderen kunnen ze wel aan, maar jongens van hun eigen leeftijd niet. Helden!
Als ze kwamen optreden in Slotervaart kon ik nog een beetje respect voor ze opbrengen, nu totaal niet.
The sky has changed.... Can you smell the sun?!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')