Het zal vast allemaal wel erg zijn ... maar de kinderlijke illusie van de maakbare wereld is erger.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Want? Zoals ik het zie is dit dorpje net zo erg bezig als de diamantbuurt, om maar iets te noemen. Zou dat wel getolereerd moeten worden dan?
bespeur ik daar sarcasmequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:38 schreef StaalPaal het volgende:
Triest verhaal.
[..]
Misschien hadden ze het met vijftig hulpverleners moeten proberen.
'Joah, ik vind het wel netjes, dat racisme'. Gatverdamme.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:39 schreef _dirkjan_ het volgende:
http://streams.kpnwebcast.nl/cgi-bin/reflector.cgi?type=wmv&title=Omroep+Brabant&dir=kpnmms&subdir=omroepbrabant\omroepbrabant\2007\video&stream=waspik021007_400k
Een interview met de daders...Respect voor de overbuurman trouwens
Nee en dat willen ze graag zo houden zoals ik al zei hun zien en horen ook dingen die er in de Randstad gebeuren en ik zei ook al dat ik het niet goedpraat, zelf zou ik zoiets niet doen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:05 schreef Floripas het volgende:
[..]
Volgens mij hebben de mensen in Waspik nog nooit een moslim gezíen
En ik ben nog steeds enigszins verbaasd dat je hier gewoon nazi'tjes staat te verdedigen.
Doe in godsnaam wat meer met punten en komma's.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:59 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Nee en dat willen ze graag zo houden zoals ik al zei hun zien en horen ook dingen die er in de Randstad gebeuren en ik zei ook al dat ik het niet goedpraat, zelf zou ik zoiets niet doen.
Ga je kont verkopen ofzo!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:13 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Doe in godsnaam wat meer met punten en komma's.![]()
Het zou geen kwaad kunnen ... de interpunctie alswel het kont verkopen odzo.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:17 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ga je kont verkopen ofzo!
Mevrouwtje interpunctie.
Ja hoor, mevrouwtje met de lange tenen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:17 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ga je kont verkopen ofzo!
Mevrouwtje interpunctie.
Wat hebben marokkaanse jongeren in de Randstad nu met deze situatie te maken? Geen drol toch?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:22 schreef MouzurX het volgende:
Die jongens vervelen zich gewoon er moet veel geld naartoe om ze te helpen![]()
Echt he.. niemand praat nu over dat soort dingen, wie zijn er nou aan het discrimineren?
Damn je maakte me zowaar aan het lachen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:22 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja hoor, mevrouwtje met de lange tenen.![]()
Marokkaanse jongeren pesten nederlanders weg -> nederlandse lonsdalejongeren pesten liberianen wegquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:24 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Wat hebben marokkaanse jongeren in de Randstad nu met deze situatie te maken? Geen drol toch?
En ga nu niet doen alsof er niet genoeg aandacht uitgaat naar marokkaanse hangjeugd, daar zijn al -tig topics over. En de inhoud daarvan is alles behalve positief of knuffelig.
Sympathisanten zijn nog geen dadersquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:07 schreef gronk het volgende:
'Wij zijn in gesprek met de politie om te achterhalen om welke jongeren het gaat'.
Terwijl die TV-ploeg probleemloos een paar sympathizerende kaalkopjes van de straat kan plukken.
Ik mis het verband......quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:48 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Marokkaanse jongeren pesten nederlanders weg -> nederlandse lonsdalejongeren pesten liberianen weg
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |