Het zou geen kwaad kunnen ... de interpunctie alswel het kont verkopen odzo.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:17 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ga je kont verkopen ofzo!
Mevrouwtje interpunctie.
Ja hoor, mevrouwtje met de lange tenen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:17 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ga je kont verkopen ofzo!
Mevrouwtje interpunctie.
Wat hebben marokkaanse jongeren in de Randstad nu met deze situatie te maken? Geen drol toch?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:22 schreef MouzurX het volgende:
Die jongens vervelen zich gewoon er moet veel geld naartoe om ze te helpen![]()
Echt he.. niemand praat nu over dat soort dingen, wie zijn er nou aan het discrimineren?
Damn je maakte me zowaar aan het lachen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:22 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja hoor, mevrouwtje met de lange tenen.![]()
Marokkaanse jongeren pesten nederlanders weg -> nederlandse lonsdalejongeren pesten liberianen wegquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:24 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Wat hebben marokkaanse jongeren in de Randstad nu met deze situatie te maken? Geen drol toch?
En ga nu niet doen alsof er niet genoeg aandacht uitgaat naar marokkaanse hangjeugd, daar zijn al -tig topics over. En de inhoud daarvan is alles behalve positief of knuffelig.
Sympathisanten zijn nog geen dadersquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:07 schreef gronk het volgende:
'Wij zijn in gesprek met de politie om te achterhalen om welke jongeren het gaat'.
Terwijl die TV-ploeg probleemloos een paar sympathizerende kaalkopjes van de straat kan plukken.
Ik mis het verband......quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:48 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Marokkaanse jongeren pesten nederlanders weg -> nederlandse lonsdalejongeren pesten liberianen weg
Ah, je ziet wel dat er, erm, gelijkennissen zijn tussen de ene en de andere kutjeugd?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:30 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Sympathisanten zijn nog geen daders
Anders hadden we die kutjeugd in bijvoorbeeld slotervaard op kunnen sluiten voor aanslagen op de twintowers
Damn ik zie het verband zelfs met mn iq van 83.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:34 schreef michiel5 het volgende:
[..]
Ik mis het verband......
Laat die stoere lonsdale knuppels dan naar Amsterdam komen, maarja daar zijn ze dan weer te schijterig voor natuurlijk. Een moeder met kinderen kunnen ze wel aan, maar jongens van hun eigen leeftijd niet. Helden!
Als ze kwamen optreden in Slotervaart kon ik nog een beetje respect voor ze opbrengen, nu totaal niet.
verband: groepen jongeren pesten mensen van een andere bevolkingsgroep wegquote:
Wat the fuck hebben misdragingen van achterlijke Marokkanen hiermee te maken?????????quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:17 schreef SadKingBilly het volgende:
En dit is boeiend want..?
Honderden mensen worden jaarlijks het slachtoffer van terreur door allochtonen (vooral marokkanen), worden gepest, bedreigd, geslagen, vernederd en geminacht. Daar hoor of lees je ook amper wat over (want de multiculturele maatschappij moet beschermd worden) dus is het niet echt een wonder dat het af en toe eens andersom is..
Maar daar hoor ik je niet over, huh?
Incidenten zijn dit, neem nog maar een kopje thee
Overigens, wat MIJ dan opvalt:
[..]
Er worden in de grote steden dagelijks gezinnen en bedrijven weggepest. Dágelijks!
[..]
Goede vraag. Tenslotte kunnen ze vast niet bang zijn om een paar Nederlandse jongens op te pakken in tegenstelling tot wanneer het "bijvoorbeeld" (read the sarcasm) marokkanen zijn die Nederlanders terroriseren..
[..]
Alsof de meeste marokkaanse ouders zelfs maar weten wáár hun zoons uithangen, laat staan dat ze weten wát ze aan het doen zijn..
[..]
Die marokkanen die pas zijn opgepakt - midden in de nacht, met brandstof in flessen - zouden die vervolgd worden..?
Van een enkel incident moet je geen racisme maken..
Ja allebei keihard aanpakkenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:36 schreef gronk het volgende:
[..]
Ah, je ziet wel dat er, erm, gelijkennissen zijn tussen de ene en de andere kutjeugd?![]()
Leg het verband dan eens uit tussen marokkaanse jongens en een liberiaans gezin?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:36 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Damn ik zie het verband zelfs met mn iq van 83.![]()
Waarom niet? Sinds wanneer mag er alleen over 1 groep tegelijk geklaagd worden?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:44 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Ja allebei keihard aanpakken
Maar niet op deze jongens gaan lopen zeiken terwijl er dit soort dingen spelen: Amsterdam wijst overlastboete voor jongeren af
Kijk, en laat het daar dan ook bij, voordat je weer 'maar hunnie ook' gaat wijzen. De bromsnorren waren in waspik ook veel te laf.quote:
Nederlanders worden weggepest door marokkanen e.d., hoor je niets over in het nieuws, nu is het andersom en is het ineens rascisme.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:44 schreef michiel5 het volgende:
[..]
Leg het verband dan eens uit tussen marokkaanse jongens en een liberiaans gezin?
Nee daar hoor je niks overquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:51 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Nederlanders worden weggepest door marokkanen e.d., hoor je niets over in het nieuws, nu is het andersom en is het ineens rascisme.
Het is beide niet goed maar waarom is iedereen hier wel verontwaardigt over, als buitenlanders dit doen is het ineens omdat ze zich vervelen omdat ze geen buurthuis hebben.
Of hebben alleen buitenlanders het recht om van rascisme te spreken?
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:43 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wat the fuck hebben misdragingen van achterlijke Marokkanen hiermee te maken?????????
Maakt dat misdragingen door achterlijke Nederlanders opeens oke? Wat is het punt dat je probeert te maken door Marokkanen erbij te halen?
En hoezo kan er bij enkele incidenten opeens geen sprake zijn van racisme?
Ik heb zelf helaas tijdelijk in zo een soort wijk moeten wonen en weet dat dus uit ervaring.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:54 schreef michiel5 het volgende:
[..]
Nee daar hoor je niks over![]()
Over dat weggepeste gezin uit de Diamandbuurt heeft een reportage in de Volkskrant gestaan, het geval van dat nederlandse jochie op die zwarte school is ook breed uitgemeten in de pers.
De voorbeelden schieten me nu te binnen, maar er zijn er zeker meer, hoe weet je anders dat het gebeurt als het niet in de openbaarheid komt?![]()
Maar gelukkig zijn we het erover eens dat het beide niet goed is, haal het een er dan ook niet bij om het ander goed te praten.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:44 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Er worden ook stelselmatig mensen weggepest uit de Randstad, wie de bal kaatst kan hem terug verwachten, ik zeg helemaal niet dat dat gezin zo is maar het is gewoon hoe het gaat.
Niet goed te praten, ik zei al dat het niet goed was.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:08 schreef michiel5 het volgende:
Lees je onderstaande quote nog eens, je haalde het erbij om het wegpesten van het gezin uit Waspik goed te praten.
[..]
Maar doe het dan bij die marokkanse rot jochies en niet bij een gezi wat daar niets mee te maken heeft.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:11 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Niet goed te praten, ik zei al dat het niet goed was.
Maar als het zo vaak bij Nederlanders gebeurd moet je natuurlijk niet raar staan kijken als nederlanders het ook een keer bij een buitenlander doen.
Het ging om 1 gezin van buitenlandse afkomst en de enige die er een "diamandbuurt" van maken zijn die kaalkoppies met hun gedrag.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:23 schreef desiredbard het volgende:
Michiel5: het is beide niet goed te praten maar in een van de gevallen wordt het met de mantel der liefde en een theezakje bedekt.
Nu krijg je stalknechtjes met een geschoren kopje die in hun infantiliteit willen voorkomen dat hun buurt een Diamandbuurt wordt.
Net alsof 14-jarige kaalkopjes in boerenBrabant op de hoogte zijn van wat er in bepaalde wijken in de Randstad gebeurd, net alsof die krant & nieuws kijken.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:11 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Maar als het zo vaak bij Nederlanders gebeurd moet je natuurlijk niet raar staan kijken als nederlanders het ook een keer bij een buitenlander doen.
Ze heeft ergens wel een punt, want je stelt hier enigszins hypocriet op. Er worden dagelijks autochtonen het leven lastig gemaakt door allochtonen, marokkanen bijvoorbeeld. Met name in de randstad. Maar daarover geef je geen kik.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:47 schreef Floripas het volgende:
[..]
En wie kaatst de bal dan?
Echt een Mekiredenering. "Rellende Marokkanen, da's logisch, want Wilders wil de Koran verbieden, bedankt Wilders."
Tien jaar geleden was er geen allochtonen problematiek??quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 09:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Net alsof 14-jarige kaalkopjes in boerenBrabant op de hoogte zijn van wat er in bepaalde wijken in de Randstad gebeurd, net alsof die krant & nieuws kijken.
Het ligt waarschijnlijk aan de mentaliteit in dat durp. Tien jaar geleden werden daar al buitenlanders weggepest zegt het artikel, toen werd in de media nog niet over 'Marokkanen' gesproken.
Dus probeer het verband nog maar eens uit te leggen mevrouw Hopjes. Want het lijkt eerder dat mensen het goedpraten met zelfverzonnen argumenten.
'ik zou het zelf nooit doen, maar ik begrijp de wegpesters wel' .
Right.![]()
Toch wel, maar het werd eerder met de mantel met liefde bedekt. Anders is het razzzismie!, en dergelijkequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 10:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tien jaar geleden was er geen allochtonen problematiek??
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 10:02 schreef Nickelson het volgende:
[..]
Ze heeft ergens wel een punt, want je stelt hier enigszins hypocriet op. Er worden dagelijks autochtonen het leven lastig gemaakt door allochtonen, marokkanen bijvoorbeeld. Met name in de randstad. Maar daarover geef je geen kik.
quote:Totdat op een dag een Liberiaans gezin weggepest wordt door een groep hangjongeren, dan sta je moord en brand te schreeuwen. Face it: dit gebeurt dagelijks. Alleen omdat hier de rollen stomtoevallig omgekeerd zijn, dan is het ineens een gigantisch probleem!.
Ze vallen dus ook autochtone Waspikkers lastig....waar het hier dus om gaat is een stel aso's, maar gelukkig is dat geen probleem voor jou, omdat het een andere rolverdeling is.quote:Op de door de burgemeester belegde avond blijkt dat de Waspikkers zelf ook last hebben van de jongeren..
Vast wel, maar dat kwam niet in het nieuws dus de bewoners van Waspik zullen daar al helemaal niks van mee hebben gekregen toen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 10:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tien jaar geleden was er geen allochtonen problematiek??
Wat een nonsens. Problemen met allochtonen komen al decennia in de media. En waspik is geen verlaten dorp op Oost-Timor ofzo hoor. Daar wordt de krant ook gewoon bezorgd en is kabel televisie.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 10:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Vast wel, maar dat kwam niet in het nieuws dus de bewoners van Waspik zullen daar al helemaal niks van mee hebben gekregen toen.
Een onderzoek over 75 gemeentes, heeft Nederland er niet meer?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 10:34 schreef gronk het volgende:
Meer rechts- dan moslimradicalisme
Kijk, stelletje rechtse jankballen. Jullie zijn het probleem. Niet die allochtoontjes.
Ik hoorde het op de radio. Van 75 gevraagde gemeentes melden 27 'rechts radicale' problemen en slechts 8 'moslim' problemen. Wat het stuk er NIET bij vermeld is om hoeveel 'incidenten' het ging per 'categorie'. Want ik kan me voorstellen dat de grote steden momenteel iets meer incidenten hebben met 'moslims' dan 'rechts radicalen' en derhalve de som van de incidenten in een bepaalde richting doorslaat.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 10:34 schreef gronk het volgende:
Kijk, stelletje rechtse jankballen. Jullie zijn het probleem. Niet die allochtoontjes.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 10:34 schreef gronk het volgende:
Op wie doel je nu?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 10:42 schreef gronk het volgende:
Ik vind 't wel amusant hoe de rechtse huilies dat onderzoek proberen te bagatelliseren.
Het is gewoon geen reeel onderzoek, wedden dat Amsterdam, Rotterdam en Utrecht niet meegenomen zijn in dit onderzoek.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 10:42 schreef gronk het volgende:
Ik vind 't wel amusant hoe de rechtse huilies dat onderzoek proberen te bagatelliseren.
Mag ik nog even mijn welgemeendequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:40 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Die mensen uit Waspik horen ook heus wel de verhalen hoe het er hier in de Randstad aan toe gaat.
Er zijn ook helemaal geen problemen als er 1 gezin zit maar dan komen er waarschijnlijk veel meer en dan gaat het mis dan kunnen ze zich ineens niet meer gedragen.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:17 schreef SadKingBilly het volgende:
Honderden mensen worden jaarlijks het slachtoffer van terreur door allochtonen (vooral marokkanen), worden gepest, bedreigd, geslagen, vernederd en geminacht. Daar hoor of lees je ook amper wat over
Nou, volgens mij ben jij een beetje in de war, want een jaartje of 10 geleden was het echt not-done om over de allochtonen-problematiek te praten in de media. En laten we er even van uitgaan dat ze in Waspik niet op de hoogte waren van het dagelijks leven in een achterbuurt in de Randstad.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 10:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat een nonsens. Problemen met allochtonen komen al decennia in de media. En waspik is geen verlaten dorp op Oost-Timor ofzo hoor. Daar wordt de krant ook gewoon bezorgd en is kabel televisie.
Chinese jongeren pesten Tibetanen weg.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:48 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Marokkaanse jongeren pesten nederlanders weg -> nederlandse lonsdalejongeren pesten liberianen weg
Nou, wijs me dan maar eens aan waar het onderzoek niet klopt. Voor je allerlei vage veronderstellingen doet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 10:48 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Het is gewoon geen reeel onderzoek, wedden dat Amsterdam, Rotterdam en Utrecht niet meegenomen zijn in dit onderzoek.
Jij past ook wel in een Noord-Afrikaans moslimland met zo'n stammenmentaliteit.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:11 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Er worden wel te vroeg conclusies getrokken. Nederland heeft rond de 450 gemeenten. Op 75 gemeenten krijg je geen goede uitslag.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 10:54 schreef gronk het volgende:
[..]
Nou, wijs me dan maar eens aan waar het onderzoek niet klopt. Voor je allerlei vage veronderstellingen doet.
Het was beter geweest als ze het over heel Nederland hadden onderzocht.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 10:54 schreef gronk het volgende:
[..]
Nou, wijs me dan maar eens aan waar het onderzoek niet klopt. Voor je allerlei vage veronderstellingen doet.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 10:56 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Er worden wel te vroeg conclusies getrokken. Nederland heeft rond de 450 gemeenten. Op 75 gemeenten krijg je geen goede uitslag.
Het ligt er maar net aan welke gemeenten zijn meegeteld. Is het evenredig in het land, hebben ze de grote steden meegeteld? Of hebben ze van de 75 gemeenten driekwart in Limburg en Friesland ondervraagd?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |