abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54184666
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 16:46 schreef michiel5 het volgende:

[..]

"hunnie doen het dan mogen wij het ook" redenatie.
Ja klopt en wat dan nog?
Moeten wij dan maar altijd aardig, geduldig en vriendelijk blijven?
Ik praat het niet goed maar kan me wel voorstellen dat sommige mensen het helemaal zat zijn.
pi_54184684

[ Bericht 100% gewijzigd door MevrouwHopjes83 op 26-10-2007 16:51:19 ]
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 17:05:19 #28
130955 Floripas
Blast from the past
pi_54184906
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 16:49 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Ja klopt en wat dan nog?
Moeten wij dan maar altijd aardig, geduldig en vriendelijk blijven?
Ik praat het niet goed maar kan me wel voorstellen dat sommige mensen het helemaal zat zijn.
Volgens mij hebben de mensen in Waspik nog nooit een moslim gezíen
En ik ben nog steeds enigszins verbaasd dat je hier gewoon nazi'tjes staat te verdedigen.
pi_54184941
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 16:41 schreef Floripas het volgende:

Incidenten? Er worden blijkbaar stelselmatig zwarte mensen weggepest uit Waspik.
Oh Liberianen zijn zwart...alle nederlanders zijjn dan zeker blank.

verder Zaltbommel:
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 00:29 schreef tong80 het volgende:

[..]

Bron is een goede kennis van me die een kledingwinkel heeft 20 meter er vandaan.

Bron is verder de HEMA cassiere die het heeft gehoord van de dienstdoende beveiligingsbeambte.

Een week eerder waren er al twee KutMarokanen opgepakt die een fietser van de fiets hadden geslagen hem beroofden maar gelukkig gepakt werden. Zo jong als ze zijn hadden ze soft en hard drugs opzak. Verder was er een maand geleden een Marokkaan opgepakt die in een bejaardenwoning was binnengeslopen. Hij werd later gepakt.

Verder heeft een Marokkaan een autoinbraak zien mislukken doordat de dader te langzaam was en de eigenaar toevallig erg sterk was en hem overleverde aan de politie.

Het stikt hier om twaalf uur van de kutmarokanen. Als je honger hebt kun je beter geen trek hebben in een broodje Shoarma.

Oh ja ik ben tollerant en stem SP

Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 17:13:06 #30
130955 Floripas
Blast from the past
pi_54185032
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 17:07 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Oh Liberianen zijn zwart...alle nederlanders zijjn dan zeker blank.
Nou, in Waspik wel.
pi_54185105
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 17:13 schreef Floripas het volgende:

[..]

Nou, in Waspik wel.
Mijn achterneef woont daar ...en die zou ik toch niet blank willen noemen.
Beetje stigmatiserend om er zo maar vanuit te gaan dat een Liberiaan per definitie zwart is.
pi_54185163
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 16:41 schreef Floripas het volgende:

[..]

En melden die jongens dat bij de politie? Stappen ze naar de krant? Zo nee, waarom niet?
O ja .. net alsof de politie er wat aan doet/kan doen
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_54185258
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 16:17 schreef Floripas het volgende:

[..]

Lonsdalewereld lijkt wel een andere wereld, soms, vanuit de Randstad hier bezien.
In de randstad is er netzoveel lonsdale.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_54185267
quote:
Je weet het niet met kinderen die uit Afrika komen, zegt Broeders, je moet bedacht zijn op aids en op andere enge ziekten.
Een burgemééster die dit zegt . Mien god .
Ja sorry hoor, maar dit valt toch in het hokje van imams die roepen vrouwen in rokjes neer te meppen, of is dat dan weer anders? .

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 26-10-2007 17:30:37 ]
pi_54185337
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 17:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[q]Je weet het niet met kinderen die uit Afrika komen, zegt Broeders, je moet bedacht zijn op aids en op andere enge ziekten.[/b]

Ja sorry hoor, maar dit valt toch in het hokje van imams die roepen vrouwen in rokjes neer te meppen, of is dat dan weer anders? .
De mayas gingen allemaal dood aan de ziektes die de spanjaarden meebrachten....

maar idd als burgemeester kan je toch niet zulke dingen denken/spreken alhoewel hij nu natuurlijk wel goed de gemeente vertegenwoordigt
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_54185347
In ieder geval ... dit artikel van de VN is weer gezeur om niets.
pi_54185379
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 17:30 schreef GirlyGirl het volgende:
In ieder geval ... dit artikel van de VN is weer gezeur om niets.
Want? Zoals ik het zie is dit dorpje net zo erg bezig als de diamantbuurt, om maar iets te noemen. Zou dat wel getolereerd moeten worden dan?
pi_54185507
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 17:25 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ja :
Vooral niet slaan..... als de persoon bloed loop je mischien een enge ziekte op.
pi_54185522
Triest verhaal.
quote:
Ophelia Hayes voelde zich aan haar lot overgelaten, ze was aan het eind van haar krachten. Vijfentwintig hulpverleners hadden er niet voor kunnen zorgen dat de racistische incidenten stopten.
Misschien hadden ze het met vijftig hulpverleners moeten proberen.
Meer conflict is een teken van minder ongelijkheid
pi_54185539
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 16:23 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ik zat al eigenlijk te wachten op een dergelijke reactie.
Dat vermoedde ik al
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_54185624
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 17:31 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]
Want? Zoals ik het zie is dit dorpje net zo erg bezig als de diamantbuurt, om maar iets te noemen. Zou dat wel getolereerd moeten worden dan?
Het zal vast allemaal wel erg zijn ... maar de kinderlijke illusie van de maakbare wereld is erger.
pi_54185724
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 17:38 schreef StaalPaal het volgende:
Triest verhaal.
[..]

Misschien hadden ze het met vijftig hulpverleners moeten proberen.
bespeur ik daar sarcasme

We hebben het hier over hooligans die na het eieren gooien en aangesproken te zijn door een 65+er de boel komen schoonmaken

Daar gaat je streetcred

[ Bericht 27% gewijzigd door desiredbard op 26-10-2007 17:55:48 ]
pi_54185759
quote:
'Joah, ik vind het wel netjes, dat racisme'. Gatverdamme.
pi_54185868
We hebben het hier over hooligans die na het eieren gooien en aangesproken te zijn door een 65+er de boel komen schoonmaken

Daar gaat je streetcred
pi_54185914
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 17:05 schreef Floripas het volgende:

[..]

Volgens mij hebben de mensen in Waspik nog nooit een moslim gezíen
En ik ben nog steeds enigszins verbaasd dat je hier gewoon nazi'tjes staat te verdedigen.
Nee en dat willen ze graag zo houden zoals ik al zei hun zien en horen ook dingen die er in de Randstad gebeuren en ik zei ook al dat ik het niet goedpraat, zelf zou ik zoiets niet doen.
pi_54185991
Ik denk dat dit gewoon een probleem van de jeugd is en niet van allochtonen of autochtonen. De hele jeugd is in een zwart gat aan het vallen. Ze kijken niet maar naar iemand op zoals vroeger (lees 10 jaar geleden). Toen kwam het niet in mijn kop op om een leraar uit te schelden voor kankerlul of een politieagent voor tiefushond. Dit is nu allemaal normaal geworden en het lijkt er op dat de jeugd van een jaar of 14,15,16 niet meer weet wat wel en niet normaal is, simpelweg omdat ze door verschillende groeperingen bepaalde normen en waarden krijgen aangeleerd. De ene groepering vindt dat iedereen zijn eigen culturele tradities moet behouden en de andere zegt weer dat iedereen zich aan 1 en dezelfde traditie moet houden. Er is gewoon geen duidelijkheid meer. Ik zeg niet dat communisme nou zo goed is maar misschien schept dit wel enige duidelijkheid. De ouderen kijken niet meer naar de jeugd om en de jeugd leert van elkaar en neemt rappende, neukende schietende mtv negers of satanistische metalheads heel erg serieus.
De buitenlandse jongeren hebben ook nog eens te maken met ouders die hen authentieke culturele waarden willen aanleren en dat botst helemaal met de huidige jongerencultuur waar schelden, slaan, spugen, vernielen en recenter zelfs steken en schieten de normaalste gang van zaken is.
pi_54186142
Het ligt gewoon aan die jongeren in dat dorp. Zullen wel problemen hebben op school een thuis, en gaan op straat hangen en iedereen treiteren die anders is.
pi_54186174
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 17:59 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Nee en dat willen ze graag zo houden zoals ik al zei hun zien en horen ook dingen die er in de Randstad gebeuren en ik zei ook al dat ik het niet goedpraat, zelf zou ik zoiets niet doen.
Doe in godsnaam wat meer met punten en komma's.
pi_54186246
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 18:13 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Doe in godsnaam wat meer met punten en komma's.
Ga je kont verkopen ofzo!
Mevrouwtje interpunctie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')