Ja klopt en wat dan nog?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:46 schreef michiel5 het volgende:
[..]
"hunnie doen het dan mogen wij het ook" redenatie.
Volgens mij hebben de mensen in Waspik nog nooit een moslim gezíenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:49 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ja klopt en wat dan nog?
Moeten wij dan maar altijd aardig, geduldig en vriendelijk blijven?
Ik praat het niet goed maar kan me wel voorstellen dat sommige mensen het helemaal zat zijn.
Oh Liberianen zijn zwart...alle nederlanders zijjn dan zeker blank.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:41 schreef Floripas het volgende:
Incidenten? Er worden blijkbaar stelselmatig zwarte mensen weggepest uit Waspik.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bron is een goede kennis van me die een kledingwinkel heeft 20 meter er vandaan.
Bron is verder de HEMA cassiere die het heeft gehoord van de dienstdoende beveiligingsbeambte.
Een week eerder waren er al twee KutMarokanen opgepakt die een fietser van de fiets hadden geslagen hem beroofden maar gelukkig gepakt werden. Zo jong als ze zijn hadden ze soft en hard drugs opzak. Verder was er een maand geleden een Marokkaan opgepakt die in een bejaardenwoning was binnengeslopen. Hij werd later gepakt.
Verder heeft een Marokkaan een autoinbraak zien mislukken doordat de dader te langzaam was en de eigenaar toevallig erg sterk was en hem overleverde aan de politie.
Het stikt hier om twaalf uur van de kutmarokanen. Als je honger hebt kun je beter geen trek hebben in een broodje Shoarma.
Oh ja ik ben tollerant en stem SP
Nou, in Waspik wel.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:07 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Oh Liberianen zijn zwart...alle nederlanders zijjn dan zeker blank.
Mijn achterneef woont daar ...en die zou ik toch niet blank willen noemen.quote:
O ja .. net alsof de politie er wat aan doet/kan doenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:41 schreef Floripas het volgende:
[..]
En melden die jongens dat bij de politie? Stappen ze naar de krant? Zo nee, waarom niet?
In de randstad is er netzoveel lonsdale.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:17 schreef Floripas het volgende:
[..]
Lonsdalewereld lijkt wel een andere wereld, soms, vanuit de Randstad hier bezien.
Een burgemééster die dit zegtquote:Je weet het niet met kinderen die uit Afrika komen, zegt Broeders, je moet bedacht zijn op aids en op andere enge ziekten.
De mayas gingen allemaal dood aan de ziektes die de spanjaarden meebrachten....quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[q]Je weet het niet met kinderen die uit Afrika komen, zegt Broeders, je moet bedacht zijn op aids en op andere enge ziekten.[/b]
Een burgemééster die dit zegt. Mien god
.
Ja sorry hoor, maar dit valt toch in het hokje van imams die roepen vrouwen in rokjes neer te meppen, of is dat dan weer anders?.
Want? Zoals ik het zie is dit dorpje net zo erg bezig als de diamantbuurt, om maar iets te noemen. Zou dat wel getolereerd moeten worden dan?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:30 schreef GirlyGirl het volgende:
In ieder geval ... dit artikel van de VN is weer gezeur om niets.
Ja :quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Een burgemééster die dit zegt. Mien god
.
Ja sorry hoor, maar dit valt toch in het hokje van imams die roepen vrouwen in rokjes neer te meppen, of is dat dan weer anders?.
Misschien hadden ze het met vijftig hulpverleners moeten proberen.quote:Ophelia Hayes voelde zich aan haar lot overgelaten, ze was aan het eind van haar krachten. Vijfentwintig hulpverleners hadden er niet voor kunnen zorgen dat de racistische incidenten stopten.
Dat vermoedde ik alquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:23 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik zat al eigenlijk te wachten op een dergelijke reactie.
Het zal vast allemaal wel erg zijn ... maar de kinderlijke illusie van de maakbare wereld is erger.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Want? Zoals ik het zie is dit dorpje net zo erg bezig als de diamantbuurt, om maar iets te noemen. Zou dat wel getolereerd moeten worden dan?
bespeur ik daar sarcasmequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:38 schreef StaalPaal het volgende:
Triest verhaal.
[..]
Misschien hadden ze het met vijftig hulpverleners moeten proberen.
'Joah, ik vind het wel netjes, dat racisme'. Gatverdamme.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:39 schreef _dirkjan_ het volgende:
http://streams.kpnwebcast.nl/cgi-bin/reflector.cgi?type=wmv&title=Omroep+Brabant&dir=kpnmms&subdir=omroepbrabant\omroepbrabant\2007\video&stream=waspik021007_400k
Een interview met de daders...Respect voor de overbuurman trouwens
Nee en dat willen ze graag zo houden zoals ik al zei hun zien en horen ook dingen die er in de Randstad gebeuren en ik zei ook al dat ik het niet goedpraat, zelf zou ik zoiets niet doen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:05 schreef Floripas het volgende:
[..]
Volgens mij hebben de mensen in Waspik nog nooit een moslim gezíen
En ik ben nog steeds enigszins verbaasd dat je hier gewoon nazi'tjes staat te verdedigen.
Doe in godsnaam wat meer met punten en komma's.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:59 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Nee en dat willen ze graag zo houden zoals ik al zei hun zien en horen ook dingen die er in de Randstad gebeuren en ik zei ook al dat ik het niet goedpraat, zelf zou ik zoiets niet doen.
Ga je kont verkopen ofzo!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:13 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Doe in godsnaam wat meer met punten en komma's.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |