Waarmee eigenlijk?quote:
Ja.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:10 schreef Janetje het volgende:
Of had je misschien toch meer een vraag?
FOK!ken.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja.
Wat doe je vanavond?![]()
Ik wil wel op tv,quote:
Jippieeeee!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:18 schreef Janetje het volgende:
Hmm.. dom he?
Kan vast wel iets opsteken in SES.
Ik ben nog niet in MUZ geweestquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:22 schreef Janetje het volgende:
buzzer, je topic is saai, hier heb je je troep weer terug.
Ok!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben nog niet in MUZ geweest![]()
Komtie.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben nog niet in MUZ geweest![]()
Geilquote:
Dank uquote:
Nee ik niet, ik ben manisch depressiefquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Kan iemand mij hier nog iets zinnigs leren?![]()
Zolang je maar vaak genoeg manisch bent zie ik het probleem niet.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:40 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee ik niet, ik ben manisch depressief
Cool!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:45 schreef Copycat het volgende:
Topicvoetbal.
Wanneer komen die foto's van je zangeres nouquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik wil wel op tv, [afbeelding] maar dan moet ik eerst mijn bandje compleet hebben. [afbeelding]
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:45 schreef Copycat het volgende:
Topicvoetbal.
Ja, het is speelkwartier voor de blauwenquote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Wanneer komen die foto's van je zangeres nou?
tweede poging danquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:48 schreef -J-D- het volgende:
Het is een eer om dit topic te mogen sluiten.
dat hebben ze met De Gouden Kooi ook geprobeerd, maar Natsasia blijft een kutwijfquote:
ken het hele programma nietquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:28 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat hebben ze met De Gouden Kooi ook geprobeerd, maar Natsasia blijft een kutwijf [afbeelding]
ik vanuit Indonesie kan zeggen dat het een vreemd voetbaltopic isquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:33 schreef Gert het volgende:
Es kijken hoe ze er buiten Nederland over denken! [afbeelding]
Vanuit Duitsland:quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:33 schreef Gert het volgende:
Es kijken hoe ze er buiten Nederland over denken!
Dat gaat zomaar niet! Heeft u iets aan te geven?quote:
In WGRquote:
quote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
Whehehe tijd voor boompjes en beestjes.
ja, blijf dan eerst maar even bij de koeien en het grasquote:
Leuk hier maar ik krijg nou toch echt trekquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:48 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, blijf dan eerst maar even bij de koeien en het gras
Fijn, sport.quote:
Cul dan maar he.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Fijn, sport.![]()
Ondertussen heb ik nog steeds niet gegeten.![]()
Memory lane dan maarquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |