Ik heb net Spiderman 3 gezien en ga nu slapen..quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:53 schreef diertjuh het volgende:
Goedeavond als hier tenminste nog iemand is. Beetje aan het vervelen dus dacht ik post hier eventjes iets.
Dat is ook zo beetje de enige legale manier om het Nederlandse voetbal te volgen, als je in het buitenland ben..quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als we de drie punten maar mee naar huis nemen, vind ik alles best. Ik kan toch niet zien hoe slecht ze spelen. Ik hoor ik het wel viaLangs De Lijn
![]()
Een stel vrienden die over kwamen gingen vroeg met de auto weg, hoe lekker je ook in je warme bedje ligt.. je moet ze toch uitzwaaienquote:Op zondag 28 oktober 2007 09:55 schreef ChatGirl het volgende:
En ik dacht dat ik al vroeg mn nest uit was op zondag
Goedemorgen PB
Nee joh, gewoon schijt aan hebbenquote:Op zondag 28 oktober 2007 12:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Een stel vrienden die over kwamen gingen vroeg met de auto weg, hoe lekker je ook in je warme bedje ligt.. je moet ze toch uitzwaaien
Was ist los?quote:
Misselijkquote:Op zondag 28 oktober 2007 12:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Was ist los?
En goedemiddag Trigalti
Ja, maar ik kon daarna niet meer slapen..quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Je kon toch gewoon weer terug je warme bedje induiken, nadat ze weg waren, PB?
Kamer opruimen sux..quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dan heb je een uurtje langer en dan nog vliegt de zondag voorbij
*knuppel in hoenderhok gooit*quote:
dank, dankquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:ReM gefeliciteerd
![]()
met de overwinning op Feyenoord
![]()
Beetje late reactie. Maar beter laat dan nooit. Hoe was de film?quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:18 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik heb net Spiderman 3 gezien en ga nu slapen..
Dag diertjuh van me!en trusten... pffff
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |