Ik ook, bij Valentino's voor 65kr een hele grote pizza en colaatjequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:08 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb pizza gegeten. Altijd goed.
ik had gezegd dat ik mijn ouders en m'n vriendin mee uit eten zou nemen als mijn eerste salaris binnen was, dus ik ga binnenkort ook ff kijken waar we gaan etenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En omdat mijn moeder er over door bleef zeuren, gebak gehaald van mijn eerste salaris.
Bij de frietkraam op de hoek.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik had gezegd dat ik mijn ouders en m'n vriendin mee uit eten zou nemen als mijn eerste salaris binnen was, dus ik ga binnenkort ook ff kijken waar we gaan eten
fatsoenlijk uit etenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij de frietkraam op de hoek.Het moet natuurlijk niet te duur worden, hè
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
fatsoenlijk uit etenen ik ga niet op de centen letten (moet natuurlijk ook weer niet te gek worden
) als het maar lekker en gezellig is
waarschijnlijk hierheen --> http://www.buffetrestaurant.nl/ en dan een Brunchbuffetquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is het belangrijkste.
![]()
dat kon ie niet helemaal waarderen.quote:Als je zo danst, dan moet je gewoon homo zijn.
PB PWND Pakistaanquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:00 schreef PieterBas het volgende:
Mooiste opmerking van een maat van mij tegen een Pakistaan
[..]
Ik was het niet.. maar goed ik had er bij 1 biertje meer ook wel iets van gezegd.quote:
In Optie. In de algemeen opties kies je dan voor Kies je Layout.. en dan moet het daar ergens staanquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:55 schreef miss-scofield het volgende:
Hoi
Zeg, iemand van hier had het er van de week over om die half naakte vrouwen boven aan de pagina weg te halen.
Hoe doe je dat?? Ik heb persoonlijk niet zo'n behoefte aan koude borsten etc![]()
Ik heb net elke optie gelezen, maar kan het niet vinden
Fijn weekend verder!!
Goeie vraagquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe zit het trouwens met ons kartdagje dat we met "alle" Stage SC'ers zouden gaan houden?
btw hoi miss![]()
Ik stel alleen maar goede vragenquote:
wat flauw ben jij zegquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:55 schreef miss-scofield het volgende:
Hoi
Zeg, iemand van hier had het er van de week over om die half naakte vrouwen boven aan de pagina weg te halen.
Hoe doe je dat?? Ik heb persoonlijk niet zo'n behoefte aan koude borsten etc![]()
Ik heb net elke optie gelezen, maar kan het niet vinden
Fijn weekend verder!!
Dank...maar, ik heb het nog niet kunnen vinden! Nu maar hopen dat ik vaak het strand te zien krijgquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
In Optie. In de algemeen opties kies je dan voor Kies je Layout.. en dan moet het daar ergens staan
Hoi Miss
[..]
Goeie vraag![]()
gelukkig doe ik dat niet meerquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:56 schreef Houniet het volgende:
studeren vind ik zo nerd klinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |