Met een fok! hardstyle meetingquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:55 schreef Tha_Bartman het volgende:
dat duurt nog wel ff hoorzal wel in 2008 worden denk ik maar dan moet het groots gevierd worden naar mijn mening
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:59 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Met een fok! hardstyle meeting![]()
uiteraard wel op een of ander hardstyle feest!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:59 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Met een fok! hardstyle meeting![]()
en is deze ook al ergens als mp3tje te vinden?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:47 schreef hardstyle_babbels het volgende:
http://www.empirenewyork.nl/default.asp?oid=13
en welke van the noisecontrollers is dit?
Edit: Improve, heb hem dus al!![]()
Ligt eraan hoe sociaal je zelf bent he? Ik ben niet echt het type dat alleen naar zo een feest gaat, maar ik kan me wel prima vermaken zonder wat te zeggenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:00 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Is dat wat, alleen naar zo'n party gaan?![]()
Ik heb het nog nooit gedaan... maar ik zou het zeker wel kunnen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:28 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe sociaal je zelf bent he? Ik ben niet echt het type dat alleen naar zo een feest gaat, maar ik kan me wel prima vermaken zonder wat te zeggen
In Our Memories gaat binnenkort weg voor de re-masteringquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:36 schreef CrustyClown het volgende:
Meneer Abject, wil je je promo verder uitbrengen en op de markt brengen
Daarom, ik heb ook altijd dj's die ik wil zien, maar andere weer niet....dus ja. Kan best een keer fijn zijn. Flink wat alcohol in je mik, of een snoepjequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:19 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gedaan... maar ik zou het zeker wel kunnen.
Heb altijd heel specifieke wensen (graag vooraan, veel bewegen) en niet iedereen kan dat bijbenen of waarderen.En natuurlijk een hele planning aan DJs ik wil horen, met anderen erbij lukt dat nooit, die willen dan iets anders of vinden het wel best waar ze zijn.
Je maakt vanzelf contact met anderen op een feest als je er een beetje fatsoenlijk uitziet en lekker meedoet. Zonder dat je er erg in hebt. Altijd oogcontact, ouwehoeren, etc... De hoeveelheid drugs die de meeste mensen op hebben speelt daarin ook wel een rol natuurlijk.![]()
quote:
regel dan kaartjes voor Qlimaxquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:26 schreef Pittie het volgende:
Mijn eerste hardstyle "feest" komt ook steeds dichter bij
Ondanks een gebroken elleboog ben ik 10 november in de TimeOut te vinden bij de southstylers. (Tenzij de dokter me verplicht rust te houden ofzo.) Ik ben er echt eens een keer benieuwd naar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |