abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 oktober 2007 @ 11:05:20 #51
108856 jehovaguerilla
Huilie counter @ 263
pi_54240336
Ondanks de censuur wil ik nog 1 maal zeggen dat het koninklijk huis:

Een gigantisch goede beurt kan maken door een klein deel van hun aanzienlijke vermogen te gebruiken om bijv. stille armoede in Nederland tegen te gaan. Zo zou de bevolking ook kunnen zien dat hare majesteit echt om haar geliefde 'onderdanen' geeft.
Wij houden ook van U ,majesteit!

Als God bestaat hoop ik dat deze vorsten rijkelijk beloond zullen worden voor al het goeds dat ze gedaan hebben.
Hoe ze halsstarrig weigerden de zijde van hun volk te verlaten in die donkere oorlogsjaren ontroert nog steeds velen en kan niets dan bewondering afdwingen bij voor en tegenstander.
Jullie zijn de verpersoonlijking van de Neejderlandsje identitait.
Waarvoor dank.
The Holy Roman Church has been in power for two thousand years, and is responsible for great suffering and sexual repression.Despite all that, it has also given us the Catholic schoolgirl uniform, so I hereby declare all its sins forgiven.
  woensdag 31 oktober 2007 @ 07:29:51 #52
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_54277370
Ja en nee, een man die zelf maar blijft door fokken en exorbitante weelde bezit te horen spreken over we moeten wat meer voor de arme mensen doen is een beetje hypocriet.

Even zo goed is vooral de hedendaagse armte van vele mensen op deze planeet een gevolg van het groote aantal mensen wat er uberhaubt is.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_54283651
  donderdag 1 november 2007 @ 18:58:03 #54
108856 jehovaguerilla
Huilie counter @ 263
pi_54303426
Ik heb echt een hekel aan die lui.
The Holy Roman Church has been in power for two thousand years, and is responsible for great suffering and sexual repression.Despite all that, it has also given us the Catholic schoolgirl uniform, so I hereby declare all its sins forgiven.
pi_54307914
quote:
Kroonprins hekelt te luxe leefstijl
Lezersreacties op dit artikel (36) Reageer zelf
Prins Willem-Alexander zet de aanval in op de minderheid op deze aardbol met een luxe leefstijl.

Hij -zelf veel over de wereld reizend- zei in zijn lezing over watermanagement tijdens het staatsbezoek in India, dat er miljarden worden gespendeerd aan infrastructuur, zodat die groep hedonisten maar veel, vaak en ver kunnen vliegen.

De prins vroeg zich af of het 'echt te veel is gevraagd om die minderheid met een luxe leefstijl een bijdrage te laten leveren aan de toekomst van onze planeet'.

Hiermee treedt hij in de voetsporen van klimaatgoeroe Al Gore en het Intergouvernementele Panel voor Klimaatverandering (IPCC), die onlangs de Nobelprijs voor de Vrede kregen.

"Die rijke minderheid moet dit zien als een verzekeringspremie tegen een ramp die in het beste geval niet gebeurt, maar verwoestende effecten zal hebben op latere generaties, zelfs als de conservatieve voorspellingen van het IPCC uitkomen."
Zeg eens Willempje, hoe ben jij naar India gegaan? Met het vliegtuig? Goh, je oproep aan die 'hedonisten' geldt dus alleen voor anderen?

O ja, tot welke groep denk jij te behoren, Willempje? De grote meerderheid, of die 'minderheid met een luxe levensstijl' die je zelf noemt? Dwaas die je bent. Wanneer ga jij iets inleveren om iets voor een ander te doen? Hoeveel van je -over de rug van het volk gestolen- fortuin ga je besteden aan een beter milieu en betere kansen voor de onderlaag? Ga je nou ook al je aandelen Shell van de hand doen en investeren in een bedrijf dat alternatieve brandstoffen onderzoekt? Wat zeg je? Nee? Dat dacht ik al.... lafaard.

Bah. Wat heb ik een vreselijke hekel aan die hypocriete dieven in het koningshuis.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  vrijdag 2 november 2007 @ 04:53:43 #56
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_54307933
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 04:48 schreef StefanP het volgende:

[..]

Bah. Wat heb ik een vreselijke hekel aan die hypocriete dieven in het koningshuis.
Dat neemt niet weg dat de constitutionele monarchie goedkoper is dan een president van de VS. De laatste is namelijk pas een echte zakkenvuller. En die dat moet ik hem nageven op een deskundige manier bezig is zijn land volk en staat om zeep te helpen economisch en militair.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_54326638
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 12:44 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nou, een enorme macht en invloed heeft het koningshuis..... NOT. De functie van het koningshuis is puur ceremonieel. Bovendien vraag ik me af hoe je erbij komt dat deze uitspraak gedaan zou zijn in opdracht van het kabinet.
Het koningshuis is inderdaad grotendeels ceremonieel. Maar de koningin wijst wel de (in)formateur aan.
  vrijdag 2 november 2007 @ 21:54:33 #58
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_54326647
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 04:53 schreef Megumi het volgende:

[..]

Dat neemt niet weg dat de constitutionele monarchie goedkoper is dan een president van de VS. De laatste is namelijk pas een echte zakkenvuller. En die dat moet ik hem nageven op een deskundige manier bezig is zijn land volk en staat om zeep te helpen economisch en militair.
Open er een topic over?
Ten percent faster with a sturdier frame
  woensdag 7 november 2007 @ 13:30:32 #59
108856 jehovaguerilla
Huilie counter @ 263
pi_54427855
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 12:44 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nou, een enorme macht en invloed heeft het koningshuis..... NOT. De functie van het koningshuis is puur ceremonieel. Bovendien vraag ik me af hoe je erbij komt dat deze uitspraak gedaan zou zijn in opdracht van het kabinet.
Geloof maar dat trixje echt wel haar invloed aanwendt om bepaalde zaakjes voor elkaar te krijgen.
Bijvoorbeeld het dwarsbomen van een kostenplaatje t.o.v. de totale jaarlijkse kosten van die oranje poppenkast. (gek genoeg heeft nooit iemand willen weten wat ze kosten hmmhmmm......... right..)
Als je echt gelooft dat trixje geen gehoor krijgt bij de minister president als ze met een 'probleempje' zit ,ben je zelf knettergek.
Ik twijfel toch al aan de mentale capaciteiten van de gemiddelde oranje fanboys and girls.
Maar goed.. a sucker is born every minute.
pi_54428909
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 19:46 schreef gelly het volgende:
De man heeft toch ook gewoon gelijk ?
Ja, maar het is wel heel hypocriet uit de mond van een van rijkste mensen van het land die om de haverklap criminelen laat overvliegen van de andere kant van de wereld, zelf heel veel -niet zinniger dan een ander- reist en met z'n familie vele tientallen miljoenen per jaar kost en dat dus ook aan van alles en nogwat opmaakt.
quote:
Het is pas zwakzinnig als je gaat ontkennen dat een fractie van de wereldbevolking verantwoordelijk is voor alle ellende op deze aardkloot.
Ja, dat kun je wel zo stellen. Nu alleen nog een discussie over wie deel uitmaken van die fractie.
  woensdag 7 november 2007 @ 17:07:19 #61
51443 JaZekerZ
..prepare to flash
pi_54433249
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 21:54 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Het koningshuis is inderdaad grotendeels ceremonieel. Maar de koningin wijst wel de (in)formateur aan.
Alsof dat alles is.

-Ze is ook voorzitter van de Raad van State (onafhankelijk adviseur van de regering en de hoogste algemene bestuursrechter van het land)

-Ze kan ministers ontslaan en

-Ze kan gratie verlenen aan levenslang gedetineerden.

Maxima en WA zijn overigens ook lid van de Raad van State
  vrijdag 9 november 2007 @ 11:04:14 #62
108856 jehovaguerilla
Huilie counter @ 263
pi_54476924
En ze kan er ook voor zorgen dat de AIVD jouw leven kapotmaakt.
Vergeet die vooral niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')