Werkt het anders als de multiple desktops onder KDE (of was het nu Gnome?)quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:02 schreef Breuls het volgende:
Oh, Spaces werkt gaaf.
Het stelt echt geen ruk voor, maar het is wel weer erg smooth.
Nee. Het is precies hetzelfde. Alleen, je kunt leuk schuiven tussen de desktops.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Werkt het anders als de multiple desktops onder KDE (of was het nu Gnome?)
Ongeveer hetzelfde. Alleen kun je tussen de spacers onderling met venstertjes slepen. En je kunt, terwijl je het space overzicht hebt, expose activeren. En als je dan een venster naar een andere space sleept past expose zichzelf weer heel mooi aan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Werkt het anders als de multiple desktops onder KDE (of was het nu Gnome?)
Ja er moet echt nog veel strak getrokken worden. Hier hapert het ook af en toe, maar ja.. heb dan ook slechts een MacBookquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:09 schreef NiteSpeed het volgende:
Wazig. Nadat ik Leopard had geinstalleerd gisteren deed mijn Boot Camp partitie het niet meer omdat Parallels hem verziekte. Nu start ik hem vandaag op en in Parallels werkt het in ieder geval weer. Zo maar eens kijken of native boot camp ook nog werkt.
Verder nog mensen die het opvalt hoe traag leopard's grafische effecten op een MBP SR zijn? Leopard zelf is gewoon snel en smooth, maar de grafische Quarts shizzle gaat gewoon haperiger dan in Tiger.
I have my moments.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Breuls vat gewoon in 1 zin #194 topics Apple SC samen ...
Spatiebalk indrukkenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:47 schreef Breuls het volgende:
Ik zou Quick Look wel willen gebruiken, maar ik kan het niet vinden.
En dat is echt tofquote:
quicksilver my friendquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:27 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Tof, en idd breuls.
Waar is Bootcamp trouwens? Kan het niet vinden
Quicksilver staat trouwens ineens in mijn Dock. Dawilliknie.quote:
Dat stond hij altijd al hier ?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:33 schreef Breuls het volgende:
[..]
Quicksilver staat trouwens ineens in mijn Dock. Dawilliknie.
dat stondie toch altijd alquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:33 schreef Breuls het volgende:
[..]
eennalaatse...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:33 schreef broer het volgende:
Redelijk goeie berichten hier. Nu durf ik morgen ook wel als laatste Leopard te installeren.
Heb ik ook, schijnbaar niets aan te doen. Het is wachten op een updatequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:33 schreef Breuls het volgende:
[..]
Hier zie ik als hij mail binnenhaalt een voortgang en snelheid..quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:05 schreef Breuls het volgende:
Mail heeft een venstertje onderin de zijbalk: Mail-activiteit. Weet iemand wat dat is? Ik kan geen instellingen vinden die er iets mee doen, en tijdens activiteit (mail ophalen bijvoorbeeld) verschijnt er niks...
Was er champagne?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:04 schreef JoMo0 het volgende:
Zo wat een Launchparty in Rotterdam zeg niet normaal. Er waren 2 mensen in de zaak . Er was champagne in kleine plastic bekers en er waren dorito's. Niet normaal wat een party het was . iFactors was ook spectaculair. Anyway ik heb nu het doosje . Wel erg mooi doosje trouwens.
Ik zie niks. Wel in het activiteitenvenster, maar dat is een los venstertje.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:07 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Hier zie ik als hij mail binnenhaalt een voortgang en snelheid..
QuickSilverquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:15 schreef DaFrenk het volgende:
Ik denk trouwens dat ik een apart mapje ga maken met wat aliassen naar de meest gebruikte applicaties i.p.v. de programma map in het dock te zetten. Past niet eens allemaal op m'n scherm.![]()
Bangelijk! scheelt ook weer in't indrukken van command!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:43 schreef Geqxon het volgende:
Ook mooi dat SpotLight nu het eerst gevonden resultaat gelijk automatisch selecteert.
Gaat voorlopig de eerste paar jaren nog niet gebeuren...quote:
Psst: http://www.techtree.com/I(...)t/551-84088-643.htmlquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:04 schreef Geqxon het volgende:
Nu met de vernieuwde nog duidelijkere mail wil ik maar 2 dingen:
-IMAP op Gmail geactiveerd.
Klopt, maar niet iedereen heeft dat. Ze zijn het nu langzaam aan aan het invoeren. Zelf heb ik het tabje "IMAP" nog niet.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:07 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Psst: http://www.techtree.com/I(...)t/551-84088-643.html
Ze zijn anders goed innovatief bezig hoor. Laatst is de mailbox grootte van 20 naar 30 megabyte gegaan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Gaat voorlopig de eerste paar jaren nog niet gebeuren...
Idd.. daar heb ik ze ook al vaak over gemaild. Ook had ik erg veel problemen als ik bepaalde e-mails stuurde dat die dan met een verneukte opmaak met de volledige header informatie bij de ontvanger aan kwam.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:09 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ze zijn anders goed innovatief bezig hoor. Laatst is de mailbox grootte van 20 naar 30 megabyte gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |