Ik heb idd problemen gehad, en nog wel meer mensen. Dus het advies is ook eigenlijk om een schone installatie te doen. Of een Archive & Install, dat kan ook nog wel goed werken.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:36 schreef Evil_Koekje het volgende:
Upgrade loopt niet lekker btw?
Backuppenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:50 schreef Q. het volgende:
Zijn er nog manieren om een schone install te doen zonder al je data te verliezen? Ik weet het allemaal niet, nog nooit OS X geinstalleerd.![]()
Nee, die zitten standaard bij een nieuwe Mac. Dan heb je aangepaste installatie schijfjes die Leopard combineren met iLife '08 en de iWork '08 trialquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:26 schreef -Menn0- het volgende:
umh, iLife '08 en iWorks '08 zitten toch standaard in Leopard?
Zo'n t-shirt vind ik om een of andere reden wel heel stoerquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:46 schreef Geqxon het volgende:
Zo, die A-Mac raveparty was wel ruig! Booze, free shirts, Leopads en cheesy discoverlichting. O en een constant herhalend Leopard deuntje.
Ze hadden zelfs een excuses neger!
quote:Current Delivery Status Out for Delivery
Moet ik nu wel de accountinformatie zelf weer invullen? Hij importeerd alleen de mail die behoort bij het account wat er al staat.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:33 schreef JoMo0 het volgende:
Deze mappen heb ik gekopieerd naar mn Externe HD en weer teruggezet.
• Macintosh HD > Bibliotheek > Mail
• Thuismap > Bibliotheek > Mail
• Thuismap > Bibliotheek > Mail Downloads
• Thuismap > Bibliotheek > Preferences > com.apple.mail.plist
En dat werkt.
quote:Aperture 1.5.6 addresses issues related to performance, improves overall stability, and supports compatibility with Mac OS X v10.5. This update is recommended for all Aperture users.
hahaha, ik was alleen maar een dagje in Rotterdam, meteen de helft van t nieuwe topic al vol!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:27 schreef DaFrenk het volgende:
En dat terwijl het nu zo rustig is.. iedereen druk leopard aan het installeren zeker?
Zelfs met Shift ingedruktquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:39 schreef Geqxon het volgende:
En echt te tof dat je binnen spaces kan exposé-en!
Ik blijk die build gewoon allang te hebben.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:07 schreef Walter_Sobchak het volgende:
En hop: die 0080-build werkt. In ieder geval bij een van mijn verbindingen. Nu even die andere opzetten.
Bij de MacMe?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:50 schreef Evil_Koekje het volgende:
Zo Leopard binnen. Geen Nano gewonnen. Wel een beker gekregen. "Leopard, even stronger than my coffee".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |