zullen we 'm de tijd geven tot deel 200?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:35 schreef Jarno het volgende:
Is dit dan het deel waarin Tijn... ohwfuckit..
Mijn plaatje in het vorige deel was dan ook heel stout.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
*We mogen vanavond legaal plaatjes posten-post!
Het wordt volgende week. Dat betekent dat als er niet meer dan 42 posts per dag worden gezet in dit topic, ik in *dit deel* nog een iMac ga kopenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:35 schreef Jarno het volgende:
Is dit dan het deel waarin Tijn... ohwfuckit..
Volgens Walter wel jaquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:28 schreef De_Hertog het volgende:
Is er al nieuws over Leopard in combinatie met een 1.0.2 iPhone? Gaat dat gewoon?
Ja, dat gaat gewoon.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:28 schreef De_Hertog het volgende:
Is er al nieuws over Leopard in combinatie met een 1.0.2 iPhone? Gaat dat gewoon?
Spotlight is aan het indexeren. Dat was bij mij ook zo toen ik vannacht Leopard aan het installeren was... (ja, ik kon niet in slaap vallen, maar niet vanwege Leopardquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:40 schreef DaFrenk het volgende:
Hmm.. Leopard geinstalleerd.. ben nu bij het blauwe scherm voor het inlogscherm maar er gebeurd niet veel.. koeling begint wel te loeien.. oh-ohw...
Komt er ook nog een strandbal bij![]()
Waarom hebben die krengen geen HDD activiteit indicator.. hoe moet ik nu weten wat hij aan het doen is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |