Ahum..quote:Op zondag 22 juni 2008 22:34 schreef Xebber het volgende:
"Bluezzmansia"
Brugmansia bedoel je, of Morremansia.![]()
Ziet er mooi uit. Rond deze tijd vorig jaar had ik ook al de eerste knop. Duurt trouwens nog wel even voor ie gaat bloeien, rond de 10 dagen nog.
Hoe hoog is hij?
Morgen kom je aan de beurt, eerst werkenquote:Op maandag 23 juni 2008 00:19 schreef Xebber het volgende:
Hoogtes wil ik weten! En lengte van bladeren!
Nou inderdaad, spik en span die tegels.quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:42 schreef Bluezz het volgende:
Best hoog mom! Maar die blaadjes klinken zielig
Ik vind die tegels zo eng netjes van Xebber.
Leidt wel een beetje af hoor
Ik ga zo de tuin even inquote:Op donderdag 3 juli 2008 02:30 schreef Xebber het volgende:
Gelegd door een professional.Door een vriend van me dus.
But hey, ben ik de enige die elke zondag een foto maakt en post?
Ben je ondertussen niet onderkoeld en nat geraakt van het in de tuin zitten?quote:
Ik heb de foto wel gemaakt, alleen nog niet op mijn pc gezetquote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:49 schreef Xebber het volgende:
[..]
Ben je ondertussen niet onderkoeld en nat geraakt van het in de tuin zitten?
ziet er goed uit, vol en groen, zover ben ik ook, wel een halve meter kleiner. geen een knop , door de regen heb ik ook niet een keer water moeten geven, morgen eens wat mest bijgooien.quote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:38 schreef dubidub het volgende:
Ik zag bij ons twee van die grote brugmansia bomen in de container leggen.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:37 schreef Maneki.Neko het volgende:
Mijn mansie heeft veel geel blad, en vooral veel keine blaadjes. Moet zo`n plant ook gediefd worden, dat wist ik niet! Hij is nu een metertje hoog, met wel veul knoppen waarvan de eerste misschien morgen helemaal open is
[ afbeelding ]
alleen als t een automaat is.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 08:52 schreef Maneki.Neko het volgende:
mazda 323f met te weinig zitplaatsen voor een gezin met 3 kleine kotersKopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |