een bloemknop?quote:Op woensdag 23 april 2008 19:15 schreef dubidub het volgende:
Vandaag zag ik trouwens alweer de eerste bloem, een enkele bloem met een rode kelk en gele uiteinden aan de bloem. Morgen ff kijken voor foto'tsj.
Morretje, hij kan naar buiten hoorquote:Op maandag 7 april 2008 10:26 schreef Morretje het volgende:
K_M, moet dat bij de mijne ook? Die overigens nog steeds niet buiten is geweest, maar in de vensterbank in de zon staat..
[ afbeelding ]
met zachte groene blaadjes moet je oppassen voor nachtvorst, dat is nog een maand opletten. en binnen zetten. ik laat dit jaar de stekken het zelf uitzoeken, , armoede en minder slaafs zijn.quote:
ow jee, sprak de amateurquote:Op donderdag 24 april 2008 12:09 schreef Xebber het volgende:
Misschien moet je wel de hele tijd de kleine topjes d'r uit halen, maar dat kan Killer_Mom ons vást wel vertellen.
die scheuten mag je weggooienquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:10 schreef Xebber het volgende:
* Xebber breekt de jonge scheuten weg en zet ze in een glaasje water.
quote:
Ja, ik zal zometeen even kijken of ik een fotootje kan makenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:18 schreef Bluezz het volgende:
Ik wil hem gewoon verder in de pot houden dit jaar, niet echt ruimte voor het helse ding
Maak je ook een fotootje senes?
Hier ook! Enne, ik geef em niet elke dag water hoor..quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:49 schreef senesta het volgende:
Die van mij staat al een week of 2 a 3 in de volle grond
Je houdt ze in die 20 cm pot totdat er bleomen aankomen?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:07 schreef Killer_Mom het volgende:
mijn 2 stekken staan nog steeds in 2 potjes van 20 CM. bevalt me goed, dit jaar wacht ik een maand of zo , kijken of er bloemen aankomen.
dit jaar dus niet. ik wacht af hoe ze t in een klein potje gaan doen.quote:Op zondag 1 juni 2008 02:04 schreef Bluezz het volgende:
Het zijn survivors mom, echt, ik scheur vanalles eraf, maar het is ongelofelijk hoe ze terugvechten
Ik denk dat het komt omdat ik steeds de aangevroten bladeren weghaalquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:07 schreef Xebber het volgende:
Da's een ruime pot, die van mij is 45 cm.
Vind het alleen een beetje raar dat jouw blad groter wordt dan die van mij.
Afwachten maar. Ziet er iig gezond uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |