abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54215366
Alsof een man naar je voetmaat kijkt ofzo
ja je tietmaat ja dat dan weer wel maar je voeten?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_54215515
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 23:57 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Ieuw!!!! 13 tot 15 centimeter, bizar!

Ik heb het net eens opgemeten, lineaal tegen de muur aan, mijn voet met de hak tegen de muur aan langs de lineaal, en mijn voet is dus 20 centimeter. Zonder ingebonden geweest te zijn. Ik waggel trouwens ook niet als ik loop.
Mijn voeten zijn 21 cm

De hand van mijn ex was vele centimeters groter en hij kon het niet laten geregeld zijn hand langs mijn voet te leggen en me uit te lachen
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 01:48 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb keurige maatje 39/40 voeten, maar hee weet je, ik heb dus echt enorme handen, maat 9,5-10, terwijl een gemiddelde handschoenwinkel alleen maar 6,5-8 verkoopt. en als ze dan al eens iets groots hebben, is het veel te wijd, of zijn de vingers te kort.
Ik wist niet eens dat er handmaten bestaan
pi_54216684
Haha ts toch, je begint zowaar op een vrouw te lijken met je gezeur. Beter maak je je om andere dingen druk ipv vragen te gaan stellen over je schoenmaat:') Je hebt er zelf voor gekozen om een nep vrouw te worden dus dan moet je maar aanvaarden dat je grote mannelijke voeten hebt.

Maar TS, wordt dit nog vergoed door de zorgverzekeraar of betaal je alles zelf?
  zondag 28 oktober 2007 @ 09:45:46 #104
331 Merel
Be here now.
pi_54217790
quote:
Ik heb keurige maatje 39/40 voeten, maar hee weet je, ik heb dus echt enorme handen, maat 9,5-10, terwijl een gemiddelde handschoenwinkel alleen maar 6,5-8 verkoopt. en als ze dan al eens iets groots hebben, is het veel te wijd, of zijn de vingers te kort.
Oooh weet jij handschoenwinkels die grotere maten verkopen?? Mijn handpalm is normaal, maar m'n vingers zijn erg lang en ik kan ook nooit slagen

Of misschien moet ik anders maar een stuk van m'n vingers af laten hakken
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_54217800
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 09:45 schreef Merel het volgende:

[..]

Oooh weet jij handschoenwinkels die grotere maten verkopen?? Mijn handpalm is normaal, maar m'n vingers zijn erg lang en ik kan ook nooit slagen

kom maar, dat kan ik wel, tot en met de nagels??
Zal ik het daarna dichtschroeien met me aansteker, anders gaat het ontsteken
  zondag 28 oktober 2007 @ 09:55:45 #106
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_54217871
quote:
Joh, maak je niet zo druk. ik ken genoeg dames met voeten maat 42, 43 of 44, allemaal op en top vrouw, hoor.
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_54218308
aan allen. Jullie hebben jullie mening wel klaar en ik begrijp deze ook wel, ook de vergelijking met Cup F.

Het is alleen dat beetje kritiek op het maatje 43 dat ik heb dat ik na een dag shoppen af en toe en denk: Waren m'n voeten maar maatje 41/42, dan was het toch een stukje makkelijker geweest. Niet kleiner want anders val ik weer voorover. Die voetverkleining heb ik dan ook wel een paar keer aan gedacht om te doen, maar meer als van: Zou dat dan een oplossing zijn? Maarja, dan ga ik weer wat realistischer denken en kom ik ook op de meest voorkomende antwoorden uit: Zeur niet zo :p

Ook heb ik veel Otto's, Wehkamp en Neckerman gidsen doorgebladerd en zij bieden ook wel aardig wat maatjes 43 aan. Dus nu is het nog het overhalen van mezelf om eens online wat te kopen *En past het niet, dan schaad het niet, terugsturen kan ook altijd*

-En zo erg als de waterski's van Sidonia is het ook zeker niet
  zondag 28 oktober 2007 @ 10:50:37 #108
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_54218457
www.duoboots.nl

Die gaan voor een aantal laarzen ook tot en met 43!
The love you take is equal to the love you make.
pi_54218501
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 10:36 schreef Meike26 het volgende:
aan allen. Jullie hebben jullie mening wel klaar en ik begrijp deze ook wel, ook de vergelijking met Cup F.

Het is alleen dat beetje kritiek op het maatje 43 dat ik heb dat ik na een dag shoppen af en toe en denk: Waren m'n voeten maar maatje 41/42, dan was het toch een stukje makkelijker geweest. Niet kleiner want anders val ik weer voorover. Die voetverkleining heb ik dan ook wel een paar keer aan gedacht om te doen, maar meer als van: Zou dat dan een oplossing zijn? Maarja, dan ga ik weer wat realistischer denken en kom ik ook op de meest voorkomende antwoorden uit: Zeur niet zo :p

Ook heb ik veel Otto's, Wehkamp en Neckerman gidsen doorgebladerd en zij bieden ook wel aardig wat maatjes 43 aan. Dus nu is het nog het overhalen van mezelf om eens online wat te kopen *En past het niet, dan schaad het niet, terugsturen kan ook altijd*

-En zo erg als de waterski's van Sidonia is het ook zeker niet
nou, "een beetje kritiek op maatje 43" , en dan een operatie overwegen

zou hetzelfde zijn als ik een beetje kritiek heb op mijn 32" beentjes, omdat ik overal steeds 34" broeklengte aantref, en alleen de stomme broeken in 32" komen... en dan overweeg om mijn benen te laten breken en oprekken... ja, sorry, hoor, dan spoor je niet.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_54219819
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 09:45 schreef Merel het volgende:

[..]

De grote damesmaten bij de Hema hebben nog weleens smalle vingers Nog goedkoop ook Bij damesmodezaken heb ik ze verder nooit gevonden.

Vond ik toen trouwens best frustrerend: de mode was een jaar of drie geleden van die gladde, smalle leren handschoentjes, en dat vind ik dus echt vreselijk mooi, net zo'n beetje kak en dat verkochten ze nergens in grote maten. Dus droeg ik van die suffe thinsulate gebreide handschoenen.

Maar ja, deze discussie vind ik dan ook wel weer een beetje overdreven. Je voetbotten laten breken om ze kleiner te maken. Wat dat betreft zijn we, vind ik, echt doorgeslagen met de maakbare mens. Alles wat je ook maar enigszins niet mooi vindt aan jezelf, kun je operatief laten veranderen.
pi_54219882
ja,w at is dat toch, waarom maken ze de vingers van handschoenen zo kort?
ik heb geen extreem lange vingers, maar toch, meestal zit het "kruis" van de handschoenvingers ergens halverwege kootje 1, heel irritant.
Je zou denken dat met de grote vd handschoen (ik heb wel vrij grote handen, maar in verhouding tot die hand normale lengte vingers) ook de lengte van de vingers evenredig omhoog gaat, maar dat is niet zo
  zondag 28 oktober 2007 @ 13:51:48 #112
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_54221790
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 10:54 schreef milagro het volgende:

[..]

zou hetzelfde zijn als ik een beetje kritiek heb op mijn 32" beentjes, omdat ik overal steeds 34" broeklengte aantref, en alleen de stomme broeken in 32" komen... en dan overweeg om mijn benen te laten breken en oprekken... ja, sorry, hoor, dan spoor je niet.
ik heb ook 32" beentjes, maar ben godzijdank redelijk handig met een naaimachine
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_54223256
quote:

OMG, ik heb 30" en ik vind alleen maar leuke 32" broeken. Waaaaaaaar vind ik een plastisch chirurg!!!!
I had a signature once. It was awful.
pi_54223346
Voordat je aan het hak-en snijwerk gaat beginnen wilde ik je nog even wijzen op deze schoenenwinkel. Misschien is er iets voor je bij.
Succes!

[ Bericht 1% gewijzigd door QTPi op 28-10-2007 14:59:38 ]
pi_54223521
quote:

[..]

Beetje objectief gelezen ? Ik zeg toch zelf ook dat ik niet zo moet zeuren? Ik heb alleen, net zoals vele andere mensen, wel eens: "Als ik wat aan m'n lichaam kon veranderen, dan was dat..... " (transseksualiteit even niet meegrekend)
En het verbaasd me dat er zo heftig word gereageerd op de voetverkleining en het verbouwen van gezixhten is plots heel normaal. Hallo Michael Jackson en Catwoman. Nee, een FFs operatie zoals in De Grote verbouwing eeh, Extreme Make-over, dat is al zo gewoon als even een ingegroeide teennagel laten verwijderen. En dan dat begrip designer vagina...

[ Bericht 3% gewijzigd door Meike26 op 28-10-2007 15:05:14 ]
pi_54226029
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 02:10 schreef zhe-devilll het volgende:
Alsof een man naar je voetmaat kijkt ofzo
ja je tietmaat ja dat dan weer wel maar je voeten?
Alsof een man het ooit in zn hoofd haalt om met een omgebouwde kerel een relatie te beginnen, dus sowieso hopeloze zaak TS
pi_54226272
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 14:59 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Beetje objectief gelezen ? Ik zeg toch zelf ook dat ik niet zo moet zeuren? Ik heb alleen, net zoals vele andere mensen, wel eens: "Als ik wat aan m'n lichaam kon veranderen, dan was dat..... " (transseksualiteit even niet meegrekend)
En het verbaasd me dat er zo heftig word gereageerd op de voetverkleining en het verbouwen van gezixhten is plots heel normaal. Hallo Michael Jackson en Catwoman. Nee, een FFs operatie zoals in De Grote verbouwing eeh, Extreme Make-over, dat is al zo gewoon als even een ingegroeide teennagel laten verwijderen. En dan dat begrip designer vagina...
af en toe eens mijmeren over wat je anders zou willen, is wat anders dan een operatie overwegen, vind ik, puur omdat je zo lastig schoenen kan vinden.

ik vind dat toch wat anders dan een neus die flink scheef staat, of een ander uiterlijk iets, wat ms voor mij niet zo'n probleem zou zijn, maar een ander dodelijk onzeker maakt en die onzekerheid hem of haar in haar dagelijkse doen en laten belemmert, plaatsen en zaken vermeden worden om maar niet die neus, die compleet niet bestaande borsten, die extreme hangborsten, die flaporen, dat huidoverschot na extreem afvallen te hoeven laten zien... daar zou je ms ook kunnen zeggen "zet je er over heen, ga in therapie om meer zelfzeker te worden" maar is toch echt van een andere orde dan je neus laten verkleinen omdat je anders die kekke Oakley brillen niet past.

En Michael Jackson, ja please zeg, kun je een nog extremer en bizarrer voorbeeld nemen?
Ik doel op de meer reguliere ingrepen, bij mensen die gewoon een 1 malige ingreep hebben laten doen, niet verslaafd zijn aan de plastisch chirurg, maar gewoon 1 echt storend iets , vooral voor henzelf, maar soms ook door de omgeving opgemerkt minpunt (waar men soms ook mee geplaagd is, flaporen bijvoorbeeld) te laten veranderen , en een operatie de enige optie is.

Iedere operatie brengt risico's mee, door de narcose alleen al, maar ook door het resultaat wat kan tegenvallen.
Maar een voetoperatie is een nogal fikse ingreep die veel pijn oplevert, en waarbij je , indien mislukt, je letterlijk niet meer uit de voeten kan, ook niet met die mooie schoentjes in maat 42 want denk maar niet dat je meer dan 1 maat terug kan, hoor, door een operatie, meer dan 1 cm verschil zal het ws niet kúnnen worden, zonder je hele voet naar de gallemiezen te helpen.
pi_54226619
Daar heb je een goed punt Milagro. Je kunt ook te ver doorslaan. Ik krijg over 1.5 een neuscorrectie omdat ie enorm scheef staat (door ongelukjes toen ik kind was) en er een bobbel opzit. Klein was ie toch al niet dus nemen ze dat ook gelijk even mee als de boel toch los ligt. Maarja, dat is iets wat IEDEREEN ziet en je niet kan camoufleren. Het zit middenin je gezicht. Bovendien is het heel wat haalbaarder om mijn neus recht te zetten dan om je voeten te verkleinen
pi_54267374
Je ziet tegenwoordig volgens mij steeds meer damesschoenen in grote maten. Ik liep laatst de Van Haren eens binnen en daar gingen de damesschoenen al t/m maat 44. Misschien een idee om 's te kijken of daar wat leuks tussen zit? Lijkt me in elk geval beter als een operatie.
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 18:36:09 #120
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_54267626
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 22:59 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Wat denk je van vrouwen die een gezellige cup F hebben, waar ze lichamelijk geen last van hebben, maar waardoor ze zich wel suf reizen naar speciaalzaken voor BH's en daar tonnen met geld aan uitgeven omdat goedkope bh's in die maat of niet bestaan of niet voldoende steun geven... Zou wat zijn als al die vrouwen die in principe een grotere cupmaat hebben die goed bij hun lichaam past en geen klachten geven tóch maar een borstverkleining zouden doen zodat ze tenminste naar de hunkemoller en livera kunnen.

Mens, wees blij dát er volop speciaalzaken zijn! Nee, niet zoveel als de VanHarens, Scapino's, Shoe Outlets enz enz enz, maar ze zijn er altijd wel. Dan ga je maar een lekkere dag kleding shoppen zónder om de schoenen te denken en trek je een andere dag uit om naar een stad af te reizen waar een speciaalzaak zit waar je minder vaak komt, maar je dan wel naar hartelust uit kunt leven.
En hoeveel schoenen heeft een mens nu nodig? Twee paar per jaar?? Weegt alle ellende van een voetverkleining echt op tegen het drama van twee keer per jaar wat langer reizen naar een speciaalzaak??
Inderdaad, je trekt me de woorden uit mijn mond. Ik heb een gezellige ( ) cup G. En er is inderdaad maar 1 winkel hier in Utrecht waar ik kan winkelen. Helaasch geen prachtige Marlies Dekkers voor mij. Of goedkoop bij de H&M. Maar om nou meteen vanalles te verkleinen omdat je iets minder keus hebt... Bij speciaalzaken kun je vast ook hele leuke schoenen krijgen. En zo niet, ga op zoek naar een betere speciaalzaak. Een paar jaar terug was voor mij de keuze vaak: 'zwart of wit'. Maar na een tijdje zoeken en het land doorreizen kan ik ook leuke BH's met roze bloemetjes ofzo kopen. Met schoenen moet dat toch ook lukken?
  woensdag 31 oktober 2007 @ 13:11:30 #121
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_54282474
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 14:59 schreef Meike26 het volgende:

[..]
--- En dan dat begrip designer vagina...
Mede mogelijk gemaakt door photoshop Wat eigenlijk uit kuisheid is ontstaan
  woensdag 31 oktober 2007 @ 13:20:03 #122
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_54282596
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 17:34 schreef Doagere het volgende:

[..]

HIhi, ik zat al op een hilarisch andwoord van jou te wachten.

Miesschien moet je ook even de datum erbij zetten van wanneer ik dat gezegt heb.

In het eerste geval wat je noemde, ik ben begonnen toen ik 18 was, jij toen je 35 was? Diegene die nagekeken wordt op straat ben jij, want je bent een kerel.
Ben blij op te zien hoe respectvol de TS eigenlijk is
  woensdag 31 oktober 2007 @ 13:30:45 #123
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_54282773
Bitchfight!

Jerry, Jerry, Jerry!
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_54283008
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 18:36 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Inderdaad, je trekt me de woorden uit mijn mond. Ik heb een gezellige ( ) cup G. En er is inderdaad maar 1 winkel hier in Utrecht waar ik kan winkelen. Helaasch geen prachtige Marlies Dekkers voor mij. Of goedkoop bij de H&M. Maar om nou meteen vanalles te verkleinen omdat je iets minder keus hebt... Bij speciaalzaken kun je vast ook hele leuke schoenen krijgen. En zo niet, ga op zoek naar een betere speciaalzaak. Een paar jaar terug was voor mij de keuze vaak: 'zwart of wit'. Maar na een tijdje zoeken en het land doorreizen kan ik ook leuke BH's met roze bloemetjes ofzo kopen. Met schoenen moet dat toch ook lukken?
TIETTUUHHH
pi_54283636
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 13:45 schreef GuyFawkes het volgende:

[..]

TIETTUUHHH
I had a signature once. It was awful.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')