abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 16:24:28 #51
106219 NoktetMort
*wants to be petted*
pi_54184205
@ ts; Gewoon nog een paar jaar wachten, een vijftal jaar geleden was het haast onmogelijk om als vrouw zijnde maat 42 te kopen (Nichtje van me was altijd kwaad), en nu zie je ze steeds vaker.
Gemiddelde voetlengtes gaan net zoals de lengtes van lichaam alleen maar omhoog. Dus, wat ik verwacht, nog even wachten en ze verkopen "gewoon" 43 in de schoenwinkel, correct me if i'm wrong.....

Enne, *me is "gezegend" met 42
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 16:38:59 #52
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_54184461
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 16:24 schreef NoktetMort het volgende:
@ ts; Gewoon nog een paar jaar wachten, een vijftal jaar geleden was het haast onmogelijk om als vrouw zijnde maat 42 te kopen (Nichtje van me was altijd kwaad), en nu zie je ze steeds vaker.
Gemiddelde voetlengtes gaan net zoals de lengtes van lichaam alleen maar omhoog. Dus, wat ik verwacht, nog even wachten en ze verkopen "gewoon" 43 in de schoenwinkel, correct me if i'm wrong.....

Ik heb maat 33, en ik moet al altijd te grote schoenen kopen, of peperdure op maat gemaakte, hetgeen ik verdom. Ik loop dus of op kinderschoenen, en dat zie je, maar ja boeien! Of ik loop in maatje 35 als ik die al kan vinden, en dan ga jij me vertellen dat ik over een paar jaar niet eens meer maatje 35 kan vinden??

En nee, ik ben geen klein mens, ik ben een gewone vrouw van 1.68 meter, maar heb toevallig extreem kleine voetjes.
Ik zou er overigens niet aan denken om daar een operatie voor te nemen, om de schoenmaat te vergroten danwel verkleinen. Weet je wel hoelang de revalidatie duurt, vooropgesteld dat het al gaat lukken, die operatie.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_54184508
maat 33

heb jij wel middenvoetsbeentjes
ik denk dat ze die vergeten zijn
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 16:44:18 #54
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_54184571
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 16:40 schreef milagro het volgende:
maat 33

heb jij wel middenvoetsbeentjes
ik denk dat ze die vergeten zijn

Nee hoor, alles zit er verder op, aan en in. Ze zijn gewoon klein. Vroeger 'grapte' mijn moeder altijd dat ze mijn voeten had ingebonden, net zoals ze in China deden bij de geisha's. 't Is nu eenmaal een feit, mijn handjes ook trouwens, erg klein. Tja, ik kan het ook niet helpen
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 16:48:21 #55
176521 Grulez
rasgroninger
pi_54184639
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 16:24 schreef NoktetMort het volgende:

Ik wilde net zeggen... praat 5 minuten met mn moeder en je bent spontaan verlost...
pi_54184717
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 16:44 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Nee hoor, alles zit er verder op, aan en in. Ze zijn gewoon klein. Vroeger 'grapte' mijn moeder altijd dat ze mijn voeten had ingebonden, net zoals ze in China deden bij de geisha's. 't Is nu eenmaal een feit, mijn handjes ook trouwens, erg klein. Tja, ik kan het ook niet helpen
lijkt me lastig bij harde wind en zo dan val je natuurlijk zo om , maar zulke kleine voetjes zijn wel schattig

maat 39 hier, doorsneeëriger komen ze niet ze zijn wel heel smal , da's ook niet handig, ik loop altijd in mijn laarzen, ja denk je dat is toch normaal? nee ik loop IN mijn laarzen, mijn hiel komt omhoog, die van de laars niet , is ook zielig
'de vader van etc' heeft 'square feet' alle tenen even lang, en ook een brede voet, ik denk dat hij een hobbit is en dat valt ook niet mee

zo zie je maar, TS, iedere voet heeft zo zijn eigen issues
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 16:57:05 #57
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_54184791
ghehe ben ik ff blij dat ik me niet wil laten ombouwen, ik heb maat 47
Primum non nocere
pi_54184946
In de hoogtijdagen van de puntschoen iets van vijf jaar terug ging er ook al het verhaal dat vrouwen hun kleine teen lieten verwijderen om in die dingen te passen...
Wie wil je het eigenlijk laten doen? Denk niet dat veel chirurgen in NL dat zullen doen om zo'n cosmetische reden, en 43 valt zeker nog mee qua maat.
Het mooi kotsende meisje.
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 19:21:57 #59
106219 NoktetMort
*wants to be petted*
pi_54187468
Ok, inderdaad kan het ook anders, mijn vader is 1,82 m en heeft maat 38 ("Valt u niet om?" Is een vaak gehoorde reactie ^^ )

Die heeft ook moeite met schoenen zoeken ..... Als ie ze al vind, koopt ie ook goeie, of 2 paar en loopt ie er 5 jaar mee. Maja, dat is ook een beetje luiheid.

En zoals ik al zei over mijn eerdere reactie: "correct me if i'm wrong"
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 19:50:43 #60
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_54188076
Zal ze trouwens nog reageren in dit topic, of stond haar besluit vooraf al vast?
pi_54188113
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 19:50 schreef koffiekoekje het volgende:
Zal ze trouwens nog reageren in dit topic, of stond haar besluit vooraf al vast?
volgens mij wil ze gewoon aaaaaaaaaaaaandacht.... nou bij deze dan
pi_54188129
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 22:41 schreef Doagere het volgende:
Hoi.

Even een vraagje, ik heb zelf maat 43, en dit vind ik best irritant omdat alle leuke schoenen/laarzen maar tot maat 42 gaan. En daar pas ik net niet in..

Nu zit ik te denken aan een voetverkleining, ik heb er ooit wel is wat over gelezen maar ik weet niet waar ze deze operatie uitvoeren, wat de kosten zijn, hoe de revalidatie is ect.

Is er iemand die me op weg kan helpen?
ik heb maat 46 en schoenen met naaldhakken kan ik niet kopen.
pi_54190995
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 13:25 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Hard maar waar, maar ookal laat je je voeten verkleinen, het blijft toch wel zichtbaar dat je niet als meisje geboren bent.
Bovendien is maat 43 helemaal niet zo groot, als je nou eens maat 46 ofzo had....
Rare opmerking, er is niemand die iets ziet/hoort/doorheeft.

Enne, heb de hele dag geshopt, daarom niet meer gereageerd.. En ik wil niet gewoon aandacht, ik vroeg iets dood normaals.

[ Bericht 10% gewijzigd door Doagere op 26-10-2007 22:24:27 ]
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 22:55:50 #64
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_54191970
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 22:08 schreef Doagere het volgende:
Nee hoor, helemaal niet raar. Wat voor verwachtingen heb je dan van zo'n voetverkleining? Hoe denk je dan dat mensen je nu zien? Dat ze echt niks doorhebben tot ze je voeten zien ofzo? Nofi, maar aan b.v. je kaaklijn blijft t altijd nog wel iets zichtbaar, dus dáárvoor hoef je je voeten niet te laten doen.

En zoals al eerder opgemerkt: 43 is echt niet extréém groot voor een vrouw, er zijn best schoenen te krijgen in die maat (en dat zal in de toekomst alleen nog maar verbeteren), dus om nou alleen voor het 'shopgemak' je voeten te laten verminken....
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_54192009
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 22:08 schreef Doagere het volgende:

[..]

Enne, heb de hele dag geshopt, daarom niet meer gereageerd.. En ik wil niet gewoon aandacht, ik vroeg iets dood normaals.
uhm nee, een voetverkleining is dus niet iets doodnormaals.

leg je er gewoon bij neer, je hebt grote voeten voor een vrouw, maar ws niet voor je lengte.
pi_54192467
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 22:55 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Nee hoor, helemaal niet raar. Wat voor verwachtingen heb je dan van zo'n voetverkleining? Hoe denk je dan dat mensen je nu zien? Dat ze echt niks doorhebben tot ze je voeten zien ofzo? Nofi, maar aan b.v. je kaaklijn blijft t altijd nog wel iets zichtbaar, dus dáárvoor hoef je je voeten niet te laten doen.

En zoals al eerder opgemerkt: 43 is echt niet extréém groot voor een vrouw, er zijn best schoenen te krijgen in die maat (en dat zal in de toekomst alleen nog maar verbeteren), dus om nou alleen voor het 'shopgemak' je voeten te laten verminken....
Kzit nu 8 weken op me nieuwe school, en er is echt nog niemand naar me toegekomen met de vraag of ik een jongetje was.

Je ziet het niet dus, dat ik grote voeten hebt valt in mij klas gelukkig niet op, er is 1 meisje die maat 44 heeft..
pi_54192547
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 23:15 schreef Doagere het volgende:

[..]

Kzit nu 8 weken op me nieuwe school, en er is echt nog niemand naar me toegekomen met de vraag of ik een jongetje was.

Je ziet het niet dus, dat ik grote voeten hebt valt in mij klas gelukkig niet op, er is 1 meisje die maat 44 heeft..
Waarom zou je dit dan zo graag willen?
pi_54192571
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 12:46 schreef Doagere het volgende:
Nog steeds geen inhoudelijke andwoorden op de vraag.
Jawel hoor ik heb gezegd dat het een risicovolle operatie is, waarbij botten gebroken worden en er dus een lange revalidatie is. Stel anders je vraag eens in het gender-topic?
pi_54192601
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 23:15 schreef Doagere het volgende:

[..]

het is nu niet een vraag die je zomaar even aan iemand stelt, hè, zeker niet als je die persoon niet echt kent nog, close mee bent.
pi_54192664
Ik hoop overigens van harte dat een dergelijke operatie niet wordt vergoed door het ziekenfonds
pi_54192692
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 16:38 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Ik heb maat 33, en ik moet al altijd te grote schoenen kopen, of peperdure op maat gemaakte, hetgeen ik verdom. Ik loop dus of op kinderschoenen, en dat zie je, maar ja boeien!
Ik sta wel eens per ongeluk bij de kinderschoenen te kijken en vind ze eigenlijk erg leuk en niet specifiek voor kinderen. Ik heb maat 37, ook vrij klein en als we gaan bowlen moet ik soms maat 35 aan. Ik voel me dan wel een beetje een kleuter, maar vind het ook wel schattig.
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 22:55 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Nofi, maar aan b.v. je kaaklijn blijft t altijd nog wel iets zichtbaar
Daar zal ook wel weer een wrede operatie voor zijn, waarbij de kaken worden gebroken
pi_54192929
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 23:20 schreef milagro het volgende:

[..]

het is nu niet een vraag die je zomaar even aan iemand stelt, hè, zeker niet als je die persoon niet echt kent nog, close mee bent.
Ik ben best wel close met een aantal.
pi_54199675
Je gaat natuurlijk ook niet tegen je beste vriendin zeggen 'eey je ziet er nogal mannelijk uit weet je'

Daarbij vind ik het wel meevallen bij jou trouwens, er zijn meer vrouwen die mannelijke trekjes hebben. Alleen staan je ogen wel ver uit elkaar, dat zie je toch niet gauw bij vrouwen.

[ Bericht 37% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2007 12:52:19 ]
pi_54199858
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 23:33 schreef Doagere het volgende:

[..]

Ik ben best wel close met een aantal.
ja, en dan nog is het niet iets wat je tegen iemand die helemaal happy is met haar nieuwe uiterlijk en daar veel voor heeft moeten doen/lijden/opzij zetten zegt, je gaat iemand niet moedwillig ongelukkig of onzeker maken ... je ziet namelijk wat er van komt, voor je het weet gaan ze zich fixeren op onbenullige details en willen ze weeeeeeeer een operatie, aan de voeten of zo.
pi_54200150
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 22:41 schreef Doagere het volgende:
Hoi.

Even een vraagje, ik heb zelf maat 43, en dit vind ik best irritant omdat alle leuke schoenen/laarzen maar tot maat 42 gaan. En daar pas ik net niet in..

Nu zit ik te denken aan een voetverkleining, ik heb er ooit wel is wat over gelezen maar ik weet niet waar ze deze operatie uitvoeren, wat de kosten zijn, hoe de revalidatie is ect.

Is er iemand die me op weg kan helpen?
Wanneer heb je de hersenverkleining gehad?
I feel kinda Locrian today
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')