VANAVOND OP TV OM 20.25 UUR!!!
![valentijndehingh_achter.jpg]()
Transgender model Valentijn de Hingh praat met Wilfried de Jong over haar transformatie van een jongen naar een meisje. “Was ik voor mijn operatie minder vrouw omdat ik een piemel had?”
Wilfried de Jong heeft zijn meest recente reeks van 24 uur met... verlengd met vier afleveringen. Deze week is Valentijn de Hingh te gast. Het transgender model trekt zich een etmaal terug in de kleine ruimte van Wilfried de Jong.
Ingewikkeld sexy
Valentijn werd bekend dankzij de documentaire van Hetty Nietsch. Zij volgde haar van haar achtste tot haar zeventiende tijdens haar transformatie van jongen naar meisje. Uiteraard komt dat onderwerp uitgebreid aan bod in 24 uur met... Een aantal boeiende uitspraken zorgen voor fascinerende televisie. Zoals "ik ben ingewikkeld sexy”, “ik voel me geen slachtoffer van mijn eigen lot”, en ook “was ik voor mijn operatie minder vrouw omdat ik een piemel had?”
Style Award
Valentijn de Hingh wilde altijd al model worden en slaagde daarin toen er in de modellenwereld een grotere vraag naar transgender modellen ontstond. In januari 2012 won ze de Personal Style Award. Als jongste winnares ooit, mag Valentijn zich de meest stijlvolle vrouw van het jaar noemen.
http://www.tvgids.nl/arti(...)_jongen_naar_meisje/