Okquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:12 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
OS 10.0 kwam ergens in 2000 uit. 10.3 komt uit 2003. Nou ja, wat Swets ook al zegt, 't is veel meer dan alleen een service pack. Wat in Windows service pack heet, is in OSX gewoon een minor update die zo nu en dan binnenkomt. Die voegen vaak ook weinig toe, alleen bugfixes. Voor zover ik weet.
hip met de mode mee hequote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:07 schreef Biogarde het volgende:
Ik heb een Macbook besteld![]()
13"
Terwijl ik zoeen Windows fanboy ben![]()
Lezen is moeilijk hequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:37 schreef jelle.k het volgende:
Ach, laat die apple lui ook even lol hebben met vista 2.0
http://it.slashdot.org/article.pl?sid=07/10/27/1838248
Haastwerk zo te zien![]()
'T gaat niet over VLC maar over Application Enhancer en dat is een programma die je hele dock veranderd en je menubar boven in beeld, dus ik vind het niet zo vreemd aangezien deze ook compleet veranderd zijn in Leopard..quote:Op zondag 28 oktober 2007 09:56 schreef Kremers het volgende:
[..]
Lezen is moeilijk he
VLC is een extern programma, en je kunt van Apple niet verwachten dat ze alle externe programma's en de uitbreidingen daarop gaan controleren...
Als Vista hierdoor vastloopt, dan moet je erst MS bellen om een activatie code te vragen![]()
Goh Walter, dit is nu toch echt weer een nieuw dieptepunt hoor. Jij hebt echt helemaal niks meer in je mars dan persoonlijke aanvallen. Triest hoor.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:50 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Dat leven van jou hebben we gezien op de FP![]()
Ik dacht dat je al vast zat met simpele politieke ideeen, maar blijkbaar heb je nog minder verstand van computers met je traditionele kleuterspeelplaats-argumenten.
Op zich niet verwonderlijk dat je zo'n algemene basis-HBO aan het doen bent. Zo'n studie levert voor nu en later niets op, dus dan wordt het kopen van een echte computer natuurlijk ook gelijk een grotere aanslag op je maandelijkse budget.![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:04 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Goh Walter, dit is nu toch echt weer een nieuw dieptepunt hoor. Jij hebt echt helemaal niks meer in je mars dan persoonlijke aanvallen. Triest hoor.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:40 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Mac users die denken dat de wereld een reet geeft om hun OS.
Luister, als jij een over-priced, lelijke PC voor beginnelingen (daarom is de interface van Mac OS namelijk zo simpel) wil gebruiken dan heb je totaal mijn zegen hoor. Verwacht echter niet dat mensen met een normale PC zich gaan interesseren voor programma's voor dat babyspeelgoed van je. Sommige mensen hebben een leven.
Hoezo man, het ding heeft niet eens een fatsoenlijke cli.quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:51 schreef Rnej het volgende:
een windows pc net zo goed... maar daar kan je nog meer aan tweaken...
Je eerdere post staat vol met persoonlijke aanvallen op Mac-gebruikers, maar daar ga je totaal aan voorbij. Deze reactie van je is uiteraard niet verrassend: selectieve verontwaardiging is een stokpaardje van SP-ers met weinig intellectuele bagage.quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:04 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Goh Walter, dit is nu toch echt weer een nieuw dieptepunt hoor. Jij hebt echt helemaal niks meer in je mars dan persoonlijke aanvallen. Triest hoor.
Sja, ubuntu met juiste uitbreidingen... Ik ken daar niks van, laat staan van welke uitbreidingen...quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:08 schreef Paramnesia het volgende:
Als ICT student:
gebruikersgemak:
Ubuntu(met de juiste uitbredingen) > OS-X > Vista
persoonlijke mening
Ubuntu heeft wat OS-X heeft al jaren. En die uitbreiding zit gewoon op de CD (correct me if I am wrong), Compiz Fusion . Dus het is met de nieuwste CD erindouwen, instaleren, klaar.quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:41 schreef Maidenfan het volgende:
[..]
Sja, ubuntu met juiste uitbreidingen... Ik ken daar niks van, laat staan van welke uitbreidingen...
OSX werkt gewoon en wijst zichzelf uit, geen uitbreidingen nodig en waarschijnlijk Vista hetzelfde aangezien iedereen wel weet hoe windows werkt...
niet alles hoef je aan te zetten hequote:Op zondag 28 oktober 2007 13:16 schreef nietzman het volgende:
Tja, dat Compiz klonk altijd wel interessant. Een leuk grafisch framework net als OsX al had. Jammer alleen dat ze compleet overboord gegaan met grafische shit als wobbly windows dat zelfs de nuttige dingen als die expose-kloon hun 'flair' verliezen.
Prachtig dat oranje, heel erg seventies.quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:38 schreef Dibble het volgende:
mac's![]()
btw er is al een mooiere laptop dan dan macbook..
[ [url=
afbeelding]http://www.devicepedia.com/wp-content/uploads/2007/05/intel_laptop2.jpg]afbeelding[/url][/url] ]
[ afbeelding ]
's werelds dunste van Intel![]()
Nee, het ontwerp van die MAC dingen is om over naar huis te schrijven.quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:48 schreef nietzman het volgende:
[..]
Prachtig dat oranje, heel erg seventies..
Nou ik vind hem zeker mooier dan een macbookquote:Op zondag 28 oktober 2007 13:38 schreef Dibble het volgende:
mac's![]()
btw er is al een mooiere laptop dan dan macbook..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
's werelds dunste van Intel![]()
Mjah, ik geloof dat zelfs de Britse koningin daar anders over dacht toen ze Jonathan Ive ridderde.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:18 schreef slindenau het volgende:
Nee, het ontwerp van die MAC dingen is om over naar huis te schrijven.
"Goh, ik heb geen flauw idee wat te doen, laten we dat hele ding maar gewoon wit maken."
met tweaken bedoel ik algemeen instellenquote:Op zondag 28 oktober 2007 11:59 schreef nietzman het volgende:
[..]
Hoezo man, het ding heeft niet eens een fatsoenlijke cli.. Aan Windows valt bijzonder weinig te tweaken...
Eerst zeggen dat het iets persoonlijks is, en vervolgens beweren dat ik er geen verstand van zou hebben?quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:15 schreef Rnej het volgende:
(student industrieel ontwerpen btw, dus ga niet roepen dat je verstand van design hebt..
daar reageerde ik op.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:18 schreef slindenau het volgende:
[..]
Nee, het ontwerp van die MAC dingen is om over naar huis te schrijven.
"Goh, ik heb geen flauw idee wat te doen, laten we dat hele ding maar gewoon wit maken."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |