Ik trek zo mijn Spiderman pak aan en dan ga ik ff een dansje doen!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:34 schreef stribe het volgende:
deze post lijkt me nu wel gepast...
[..]
Voel die vibe...
Dit is wel een lieverd hoor, maar ik zal niet stressen. We'll see what happens!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:42 schreef AcidBurner het volgende:
[..]
Niet beginnen stressen he bakkie, vrouwen ruiken angst van een kilometer ver! Of het is een lieverd en dan maakt het ze niet zoveel uit ... maar die vrouwen die kan je op een hand tellen!!! Dus man, geef er straks een lap op! En veel succes. Ik ga aan je denken straks![]()
Haha, nee hoor. Geen foto's. Ik zou wel willen, maar damn... als ze dit topic leest en dan haar gezicht voorbij ziet komen, dan kan ik het voor de rest wel shaken.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:58 schreef AcidBurner het volgende:
Als ze je vriendin is zoals stribe zegt, en ze vindt het niet erg, dan zou ik ze ook wel eens willen zien! Moet toch wel iets speciaals zijn ...VEEL SUCCES. Ik voel me echt verbonden met jou.
Yeah i've been there too
![]()
Weet je wat Bakkie, ik heb nog een veel beter idee. Mocht het je vriendin worden, ik twijfel er geen seconde meer over maar toch. Dan stel je gewoon voor om Brussel is te bezoeken, en dan laat je het me gewoon weten. Je bent altijd welkom, en dan laat ik je de stad is zienquote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:02 schreef baggerbak het volgende:
[..]
Haha, nee hoor. Geen foto's. Ik zou wel willen, maar damn... als ze dit topic leest en dan haar gezicht voorbij ziet komen, dan kan ik het voor de rest wel shaken.Maar leuk dat je zo meeleeft, Belgische vriend!
![]()
Kans wordt steeds groter dat ze meeleest!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:04 schreef stribe het volgende:
Gebruiken we mijn topic wel voor deeltje![]()
edit: trouwens je hebt al 'n kleine 7600 views gehad of het vorige deel
Zit ze ook op FOK! dan?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:06 schreef baggerbak het volgende:
[..]
Kans wordt steeds groter dat ze meeleest!Duim ff voor me van niet!
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:09 schreef AcidBurner het volgende:
Tuurlijk niet, en mocht ze dit lezen. Ze mag vereert zijn met een man zoals jij!Zo moet je dat bekijken, nie zij is de prijs maar jij bent de prijs. Greys zei het ook al...en Greys heeft verstand in haar bolletje hoor
Heb je in het vorige topic ook zitten lurken?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:54 schreef Ingetje79 het volgende:
*komt nu toch maar es uit de lurkstand*
TS, succes! Moet gewoon goed komen dit![]()
En Greys...jij hier?![]()
We gaan allemaal vanavond met een drankje erbij op hem zitten wachtenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:25 schreef Copycat het volgende:
Proost op vanavond alvast!
Go get 'm! Or her!
Ik ben een trouw R&P lurkster ja, dus ik had je allaaaaang gezien hoorquote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je in het vorige topic ook zitten lurken?
Daar was ik ook al
Ik vind het een leuk topicleuke reeks!
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:27 schreef Greys het volgende:
[..]
We gaan allemaal vanavond met een drankje erbij op hem zitten wachten
Updates![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |