Hij stond nog gewoon te draaien toen ik gisteravond even thuis was, maar er kwam op geen manier meer reactie uit. Geen beeld, geen reactie op muis en toetsenbord.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:16 schreef FredvZ het volgende:
[INSERT]Willkeurige scheldwoorden[/INSERT]
Schijnbaar heb ik gisteren voordat ik naar mn vriendin ging mijn webserver uitgezet. Waarom? Geen idee. Feit is nu wel dat ik nu niet kan gaan doen wat ik wilde doen
Ze stond idd met een lekke band langs de weg in de regen...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:33 schreef FredvZ het volgende:
hmm, zie net dat vriendinlief mij heeft geprobeerd te bellen. 2 uur geleden
Ze had al zo'n vermoeden dat de band van haar fiets lek zou zijn, maar ze is toch gaan fietsen naar haar stage. En onderweg heb ik nog een paar fikse regenbuien gezien.
Je kan dus wel raden waarom ze belde...
Sinds 2 maanden kan ik elke dag tot 8 uur in bed blijven ronken, nadat ik jaren voor school en stage tussen zes en half zeven mn bed uit moest. En dat bevalt me nu zo goed, dat kwart voor 7 dan opeens eng vroeg klinkt.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:51 schreef mschol het volgende:
kwart voor 7 is toch helemaal nie zo vroeg?? (oke is wel afhankelijk van hoe laat je bent gaan slapen)
Alleen is het in mijn geval een brommer waar ik op rij.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:50 schreef mschol het volgende:
[..]
ach.. tis goed mogelijk... totdat je wordt aangehouden (en stel je kan van nature goed met auto's omgaan dan zou het me niks verbazen als de politie het niet merkt)
ik ken iemand die reed op z'n 17 of 18de (zonder rijbewijs c.q. lessen) al met een vrachtwagen op en neer van z'n vaders werk naar de bloemenveiling naaldwijk
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:04 schreef WyriHaximus het volgende:
Moge, werd net wakker gebelt door me baas. Zegt hij op het eind van het gesprek: "Ga ik dit doen, dan ga jij lekker slapen
."
Tsja het was dat of op me werk zitten nu, dan word ik liever een paar keer gebeltquote:
Sad news manquote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:05 schreef mschol het volgende:
middag
me moeder heeft net dierenarts gebeld, hopelijk hebben ze vandaag nog tijd om langs te komen...
onze hond laten we nu ook inslapen..
hij kan niet meer lopen.. (en dan bedoel ik dus ook echt niet..., als je em op zijn poten zet en hij wil 1 stap zetten gaat hij met zijn achterkant onderuit..)
Valt mee, met baas belt mij en hun mailenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:58 schreef FredvZ het volgende:
Dan mag je nog blij zijn dat ze niet direct uit de VS gaan bellen...
pwnquote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:19 schreef Geqxon het volgende:
Oeps. Per ongeluk de Halloween kinderen cafeïne snoepjes meegegeven. Ik denk niet dat ze volgend jaar terug komen
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:26 schreef Geqxon het volgende:
Maar fluf. Station Barneveld Centrum. Daar zou je nog op terug komen....
quote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:19 schreef Geqxon het volgende:
Oeps. Per ongeluk de Halloween kinderen cafeïne snoepjes meegegeven. Ik denk niet dat ze volgend jaar terug komen
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:20 schreef Geqxon het volgende:
En enkel meeten?
13 jarige meisjes anders wel hoor.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:40 schreef phluphy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar trapt nu niemand meer in!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |