Gelijk de deur uitgooien dusquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:46 schreef slacker_nl het volgende:
Bagger Remedy (ben nu al 1:30 uur aan het overwerken vanwege dat prachtige systeem)
Oeh, Barneveld. Daar kom ik regelmatig. Waar ligt die bushalte?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:06 schreef Geqxon het volgende:
Ik blijf het trouwens frappant vinden dat als ik met mijn Connexion trein op station Barneveld Centrum aan kom rijden, een station waar 4 treinen per uur arriveren, dat de BBA buurtbus dan net voor mijn neus wegrijd. Kan dat niet wat beter gepland worden?
Het is overigens een bus die door alle dorpen heen gaat, maximaal 8 personen vervoert en niks spannend doet. Kan dus prima 5 minuten later gezet kan worden. Zo leuk dat openbaar vervoer
Buy a carquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:06 schreef Geqxon het volgende:
Ik blijf het trouwens frappant vinden dat als ik met mijn Connexion trein op station Barneveld Centrum aan kom rijden, een station waar 4 treinen per uur arriveren, dat de BBA buurtbus dan net voor mijn neus wegrijd. Kan dat niet wat beter gepland worden?
Het is overigens een bus die door alle dorpen heen gaat, maximaal 8 personen vervoert en niks spannend doet. Kan dus prima 5 minuten later gezet kan worden. Zo leuk dat openbaar vervoer
Veel plezierquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:25 schreef JortK het volgende:
[..]
Buy a car
* JortK is naar zn lieffie toe![]()
![]()
![]()
36 eurie/mnd verzekeringquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:27 schreef Geqxon het volgende:
Een auto? Meh. Ik ben zelfs met een flutwagentje al minimaal 500 euro per jaar aan verzekering kwijt, en dan ook nog eens een paar honderd euro aan wegenbelasting. Talloze euro's aan benzine....
Een motor, dat is wat ik ga kopen. [afbeelding]
38 euro verzekeringquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:31 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
36 eurie/mnd verzekering
11 eurie/mnd (iets minder; 111 euro/jr) wegenbelasting
Nissan Micra
¤535 euro/jaar voor deze Micra: http://auto.marktplaats.nl/nissan/119392881-nissan-micra.htmlquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:31 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
36 eurie/mnd verzekering
11 eurie/mnd (iets minder; 111 euro/jr) wegenbelasting
Nissan Micra
Volgensmij kan je die wel meenemen, mits aantoonbaar.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:56 schreef Geqxon het volgende:
Tenzij ik mijn twee schadevrije jaren mee kan nemen, dan is het 411 euro per jaar
Je bent < 24?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:54 schreef Geqxon het volgende:
[..]
¤535 euro/jaar voor deze Micra: http://auto.marktplaats.nl/nissan/119392881-nissan-micra.html
Vaak wil de huidige verzekering dit echt welquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:16 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Volgensmij kan je die wel meenemen, mits aantoonbaar.
idfd! Al had ik genoeg agressie om ff flink tekeer te gaan in de sportschool hierdoor. Elke nadeel heb ze voordeelquote:
Ik wist dat cartman gek was maar zo ergquote:I have an idea that is totaly tits
19 at the moment. Maar ik rij al sinds mijn 17e op één en hetzelfde voertuig, schadevrij. Overigens met kenteken. Eens even in duikenquote:
Op je 17e al rijdenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:51 schreef Geqxon het volgende:
[..]
19 at the moment. Maar ik rij al sinds mijn 17e op één en hetzelfde voertuig, schadevrij. Overigens met kenteken. Eens even in duiken [afbeelding]
ach.. tis goed mogelijk... totdat je wordt aangehouden (en stel je kan van nature goed met auto's omgaan dan zou het me niks verbazen als de politie het niet merkt)quote:
kwart voor 7 is toch helemaal nie zo vroeg?? (oke is wel afhankelijk van hoe laat je bent gaan slapenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:48 schreef FredvZ het volgende:
Goede smorgens.
Tis natuurlijk wel leuk bij je vriendin blijven slapen, maar waarom moet ze nu uitgerekend elke dag om kwart voor zeven dr bed uit
Voordeel is wel dat ik vroeg op mn stage ben en vanmiddag een beetje op tijd naar huis kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |