Het gaat tegenwoordig voor 98 procent via internet. Bij De Hond voor 100 procent.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:07 schreef ub40_bboy het volgende:
Peilingen deugen in het algemeen niet. Die paar huisvrouwen die tijdens het eten worden lastig gevallen zijn representatief voor Nederland? Allemaal lariekoek.
Je kan wel proberen recht te praten wat krom is maar feite blijft dat NOVA spreekbuis is van de SP en PvdA. Om de schijn van onpartijdigheid op te houden worden er af en toe quasi-kritische kanttekeningen geplaatst bij linkse politici. Het schaamteloos bashen zoals vele rechtse politici vaak ten deel vielen, blijft echter achterwege bij Clary, Jeroen en Paul.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het trieste is dat je niet inziet dat JIJ volledig het punt mist. Nova maakt al jaren gebruik van de diensten van Interview/NSS, die vier keer op rij de verkiezingsuitslagen het beste heeft voorspeld. Kortom: een verantwoorde keuze. Of je moet van mening zijn dat peilingen helemaal niet meer betrouwbaar zijn, maar dan zou dus geen enkele TV-zender of krant nog peilingen mogen publiceren.
Maar daar gaat het je niet om: je hebt een halve regel tekst gelezen en je wilt NOVA-bashen en Publieke Omroep-bashen. Voor redelijke argumenten ben je niet te porren, want die spreken namelijk niet in jouw voordeel.
Wat een complotdenken en saaie rechtse mening. Loop eens een dagje op die redactie mee en je zult zien hoe gevarieerd het daar is, qua werkwijze en opvattingen over van alles en nog awat. Je zult gelouterd terug komen als je er voor openstaat tenminste.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:14 schreef Ippon het volgende:
[..]
Je kan wel proberen recht te praten wat krom is maar feite blijft dat NOVA spreekbuis is van de SP en PvdA. Om de schijn van onpartijdigheid op te houden worden er af en toe quasi-kritische kanttekeningen geplaatst bij linkse politici. Het schaamteloos bashen zoals vele rechtse politici vaak ten deel vielen, blijft echter achterwege bij Clary, Jeroen en Paul.
Ik herinner mij nog de verkiezingsstrijd van de VVD. Vele malen nodigde NOVA Rutte-protagonisten uit die fijnbesnaard mevrouw Verdonk zwart maakten. Ik herinner mij nog die mislukte ex-staatsscretaris Linschoten die Verdonk een sluiipmoordenaar noemde. Je verwacht dan dat de week erop Rutte-antagonisten het vrije woord krijgen om duidelijk te maken dat Rutte een linkse wolf in schaapskleren is. Maar niks van dit alles. NOVA bedrijft smerige politiek van het zuiverste water.
Zo gek zijn die peilingen echt niet. Geen bureau voorspelde een absolute meerderheid van de SGP hetgeen is uitgekomen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:07 schreef ub40_bboy het volgende:
Peilingen deugen in het algemeen niet. Die paar huisvrouwen die tijdens het eten worden lastig gevallen zijn representatief voor Nederland? Allemaal lariekoek.
Het enige dat telt is het 'beeld' dat blijft hangen. Veel van mijn vrienden en kennisen kijken al lang niet meer naar die rooie propaganda van de Publieken. Het liefst zagen ze dat er nog maar 1 net overbleef zodat belastinggeld beter wordt aangewend. Aan goede wegen bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat een complotdenken en saaie rechtse mening. Loop eens een dagje op die redactie mee en je zult zien hoe gevarieerd het daar is, qua werkwijze en opvattingen over van alles en nog awat. Je zult gelouterd terug komen als je er voor openstaat tenminste.
Nee hoor, dat is niet het enige dat telt. Het enige dat telt is wat er wordt uitgezonden en welke keuzes er worden gemaakt enz. Dat bij jou en je vrienden een bepaald beeld blijft hangen, zegt helemaal niets. Dat is immers jullie interpretatie vanuit jullie achtergrond en perceptie. Het gaat om de feiten, en die zet je nogal naar je hand.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:19 schreef Ippon het volgende:
[..]
Het enige dat telt is het 'beeld' dat blijft hangen. Veel van mijn vrienden en kennisen kijken al lang niet meer naar die rooie propaganda van de Publieken. Het liefst zagen ze dat er nog maar 1 net overbleef zodat belastinggeld beter wordt aangewend. Aan goede wegen bijvoorbeeld.
Deze uitspraak deed Linschoten in Buitenhof en toen zat Ed Sinke (rechterhand van Verdonk) tegenover Linschoten. Hij had dus de mogelijkheid om te reageren op Linschoten en deed dat ook door Rutte een stagiar te noemen. "NOVA, NOVA, NOVA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:14 schreef Ippon het volgende:
Ik herinner mij nog die mislukte ex-staatsscretaris Linschoten die Verdonk een sluiipmoordenaar noemde. Je verwacht dan dat de week erop Rutte-antagonisten het vrije woord krijgen om duidelijk te maken dat Rutte een linkse wolf in schaapskleren is. Maar niks van dit alles. NOVA bedrijft smerige politiek van het zuiverste water.
quote:De verliezer had op moeten stappen, in plaats van te fungeren als nummer twee, vindt Robin Linschoten. "Het is niet goed voor de partij als de partijleider een sluipmoordenaar in de nek heeft", zegt hij. Ed Sinke vindt dat die uitspraak niet door de beugel kan. "Je kunt een partij ook niet overlaten aan de stagiair", merkt hij op over de partijleider.
Keuzes?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is niet het enige dat telt. Het enige dat telt is wat er wordt uitgezonden en welke keuzes er worden gemaakt enz. Dat bij jou en je vrienden een bepaald beeld blijft hangen, zegt helemaal niets. Dat is immers jullie interpretatie vanuit jullie achtergrond en perceptie. Het gaat om de feiten, en die zet je nogal naar je hand.
Ja, ik ben er ook wel klaar mee op deze manier. Vroeger zat hier ene Tikorev die dat altijd deed. Is dat dezelfde?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:51 schreef Elfletterig het volgende:
Het is mij inmiddels duidelijk wat voor topic dit is. Het begint met een aantijging dat NOVA doelbewust Verdonk klein zou houden in de peilingen. Als die aantijging netjes is weerlegd met feiten, ontpopt het zich tot Publieke Omroep Huiltopic # 5.921.
Get a life.
Welkom in POLquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:51 schreef Elfletterig het volgende:
Het is mij inmiddels duidelijk wat voor topic dit is. Het begint met een aantijging dat NOVA doelbewust Verdonk klein zou houden in de peilingen. Als die aantijging netjes is weerlegd met feiten, ontpopt het zich tot Publieke Omroep Huiltopic # 5.921.
Get a life.
Een leuke copy-paste van de tien punten zoals 'onderzoeker' Henry Sturman deze op 17 november 2006 liet optekenen in HP/de Tijd. Het toont goed de leegte van je woorden aan dat je zonder bronvermelding de mening van een ander gebruikt. Woorden die ook nog eens over het algemeen als een tang op een varken slaan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:36 schreef Ippon het volgende:
[..]
Keuzes?
<knip>
Breek mij dus de bek niet open over 'KEUZES'.
![]()
Tikorev heeft tenminste nog een eigen mening en gaat ook in op argumenten en tegenverwerpingen van anderen. Het grote merendeel van hetgeen Ippon in zijn 'postcarrière' op FOK! heeft geuit, zijn kopiepastjes van andermans meningen die hij presenteert alsof hij het zelf verzonnen heeft. Een originele eigen gedachte heeft die gast niet. Het zou me niet verbazen als het een soort forumbot is.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, ik ben er ook wel klaar mee op deze manier. Vroeger zat hier ene Tikorev die dat altijd deed. Is dat dezelfde?
Hoe voorspelden die ook alweer inzake Fortuynquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het trieste is dat je niet inziet dat JIJ volledig het punt mist. Nova maakt al jaren gebruik van de diensten van Interview/NSS, die vier keer op rij de verkiezingsuitslagen het beste heeft voorspeld. Kortom: een verantwoorde keuze. Of je moet van mening zijn dat peilingen helemaal niet meer betrouwbaar zijn, maar dan zou dus geen enkele TV-zender of krant nog peilingen mogen publiceren.
Maar daar gaat het je niet om: je hebt een halve regel tekst gelezen en je wilt NOVA-bashen en Publieke Omroep-bashen. Voor redelijke argumenten ben je niet te porren, want die spreken namelijk niet in jouw voordeel.
Verdonk gaat NOVA of de PO echt niet boycotten. Ze is veel te blij met de gratis airtime die ze daar en bij andere publieke programma's krijgt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 06:03 schreef Ippon het volgende:
[..]
Dat was nog niet bekend. NOVA is nu door de mand gevallen. Verdonk gaat NOVA ook boycotten. Het zal mij niks verbazen dat Rutte die lijn ook gaat volgen. Dan mag NOVA fijn elke keer de in permanente staat van verontwaardiging verkerende Halsema uitnodigen om te vertellen wat er nou weer mis is met rechts.
Jij mist het punt, waarom een man als De Hond wel geloven en de peilingen in NOVA niet? Het zijn beide niet meer dan schattingen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:00 schreef Ippon het volgende:
[..]
Je mist de pointe. Daar gaat het niet om. NOVA bedrijft politiek ipv verantwoorde en eerlijke jounalistiek. En dat allemaal met belastinggeld.
Welke 'linkse ondervragers'? Ik zie alleen ondervragers. Voor een goede politicus zou het niets uit moeten maken wie hem ondervraagt, in de kamer krijgt ie continue van de oppositie vragen op zich afgeworpen. Als Wilders inderdaad weigert om in gesprek te gaan met bepaalde ondervragers dan is dat een toonbeeld van zwakte. Een goede politicus houdt bij iedere ondervrager zijn rug recht.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:08 schreef Ippon het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Wilders weigert in gesprek te gaan met de linkse ondervragers van de publieke omroep? Onafhankelijkheid is ver te zoeken in Hilversum.
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:26 schreef Ippon het volgende:
[..]
En zo gaan de Publieke Omroepen rustig verder met het belazeren van de kluit en het indoctrineren van de kijker. De zoveelste illustratie van de vooringenomenheid en propaganda van de Publieke Omroepen.
Dat zeg ik ook al altijd hier op Fok.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:35 schreef maartena het volgende:
Als je daadwerkelijk gelooft dat het "linkse omroepbestel" echt een invloed heeft op het kiesgedrag, waarom is er dan nog geen rechtse commerciele nieuwszender ontstaan?
In de VS lukte dat ook heel goed met FOX News.
Daarom zijn die onderzoeken altijd zo ongenuanceerd links! Ik zeg: een complot!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:36 schreef SCH het volgende:
De Hond
Die peiling deugt wel degelijk - er is verschil of je Verdonk wel of niet noemt in die onderzoeken. Ik doe altijd aan die onderzoeken mee namelijk. Zowel bij de Hond als bij anderen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |